Γιάννης Κρικρής (Social Experience Forum): Διαφήμιση στη ψηφιακή εποχή και social media
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γιάννης Κρικρής (Social Experience Forum): Διαφήμιση στη ψηφιακή εποχή και social media

Ο Γιάννης Κρικρής είναι μόνο 25 χρόνων! Παρά το σχετικά νεαρό της ηλικίας του έχει καταφέρει να διακριθεί με επιτυχία σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς. Συνεργάζεται σε μόνιμη βάση με μια από τις μεγαλύτερες Ελληνικές εταιρείες παραγωγής, την The Art of Comedy. Είναι σύμβουλος Social Μedia σε περισσότερες από 15 επιχειρήσεις, απασχολώντας και διαχειρίζοντας μια δυναμική ομάδα νέων επαγγελματιών.

Ο Γιάννης Κρικρής είναι μόνο 25 χρόνων! Παρά το σχετικά νεαρό της ηλικίας του έχει καταφέρει να διακριθεί με επιτυχία σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς. Συνεργάζεται σε μόνιμη βάση με μια από τις μεγαλύτερες Ελληνικές εταιρείες παραγωγής, την The Art of Comedy. Είναι σύμβουλος Social Μedia σε περισσότερες από 15 επιχειρήσεις, απασχολώντας και διαχειρίζοντας μια δυναμική ομάδα νέων επαγγελματιών. Μια ομάδα νέων ανθρώπων, ο Γιάννης Κρικρής, ο Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης (FINANCIAL & PARTNERSHIPS DIRECTOR), η Νίκη Βογιατζή (PRODUCTION GURU), ο Γιώργος Ζαχαριάδης (DIGITAL MARKETING MANAGER) και η Αγγελική Δούκα (HEAD OF MEDIA & COMMUNICATIONS), διοργάνωσαν ένα σεμινάριο που ανέλυε τη δυναμική των social media. Η ιδέα του Social Experience Forum, αποτελεί μία μοναδική εμπειρία που δίνει προοπτικές για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, ενώ «αλλάζει» όσα ξέραμε για τη διαφήμιση, η οποία και επίσημα έχει περάσει στη ψηφιακή εποχή.

Το Social Experience Forum 2018 διοργανώθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά στη χώρα μας, έχοντας σημειώσει μεγάλη επιτυχία πέρυσι. Στο event μίλησαν μεταξύ άλλων, οι Μάρκος Σεφερλής, Δέσποινα Καμπούρη, Μαίρη Συνατσάκη και Jeremy. Πολλές ήταν οι επιτυχημένες εταιρείες αλλά και τα μεγάλα ονόματα του χώρου που βρέθηκαν στο OTE Academy για να μοιραστούν τις εμπειρίες τους από το χώρο αλλά και το δρόμο που ακολούθησαν. Ο Γιάννης Κρικρής μιλά στο CNN Greece, τόσο για την ραγδαία ανάπτυξη των social media, όσο και των πρακτικών που συνδέονται με το digital marketing, ενώ αναλύει τον ισχυρό ρόλο που διαδραματίζουν οι πολυεπίπεδες ψηφιακές πλατφόρμες στις εμπορικές καμπάνιες των εταιρειών και στην καθημερινότητα των ανθρώπων.