ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρήτη: Η καρδιά της Χερσονήσου χτυπά στο Cook’s Club

Κρήτη: Η καρδιά της Χερσονήσου χτυπά στο Cook’s Club

Διασχίζουμε τον κεντρικό δρόμο της Χερσονήσου στην Κρήτη. Ξαφνικά, μια εσοχή του δρόμου και μπροστά μας ένα κοντέινερ, τοποθετημένο έτσι ώστε να θυμίζει πόρτα εισόδου. Περνώντας την πόρτα, μια όαση απλώθηκε μπροστά μας. Η άλλοτε γνωστή Χερσόνησος για τη διασκέδαση των τουριστών από ολόκληρη την Ευρώπη, έχει πλέον αποκτήσει ένα σημείο αναφοράς που ήρθε να ανεβάσει τον πήχη των υπηρεσιών και εν γένει του ποιοτικού τουρισμού. Ο λόγος για το Cook’s Club.

Το νέο Cook’s Club στη Χερσόνησο της Κρήτης, είναι η τελευταία προσθήκη στις 188 δυνατές ξενοδοχειακές μονάδες που ανήκουν στην εταιρεία Thomas Cook παγκοσμίως, καθώς και ένα από τα 47 ξενοδοχεία που της ανήκουν και φέρουν το σήμα της στην Ελλάδα. Με τα εγκαίνια του πρώτου ξενοδοχείου Cook's Club στην Ελλάδα, η Thomas Cook επιδιώκει να επεκταθεί, προσθέτοντας επιπλέον 10 έως και 15 ξενοδοχεία, μέχρι το καλοκαίρι του 2019. Επιπλέον, το ξενοδοχείο διαχειρίζεται ο όμιλος Zeus Hotels, της οικογένειας Παπακαλιάτη.

Τα εγκαίνιά του πραγματοποιήθηκαν νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, παρουσία του CEO της εταιρίας Peter Fankhauser, της υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά, αλλά και μελών της οικογένειας Παπακαλιάτη. Εκεί βρέθηκε και το CNN Greece.

Στη συνέντευξη Τύπου που παραχωρήθηκε, ο κ. Peter Fankhauser τόνισε ότι η εταιρεία έχει επεκταθεί σε τέσσερις νέους προορισμούς στη χώρα, ενώ πρόσθεσε περισσότερα από 34 νέα αεροπορικά δρομολόγια μόνο τα τελευταία δύο χρόνια, καθιστώντας την Thomas Cook, σήμερα, τον μεγαλύτερο οργανισμό διακοπών, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα. Ο ίδιος δήλωσε: «Η Ελλάδα έχει αναπτυχθεί γρήγορα στη διάρκεια των δύο τελευταίων χρόνων, ώστε πλέον να είναι ο δεύτερος ισχυρότερος προορισμός για την Thomas Cook».

2 copy copy

Η υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά και ο CEO της Thomas Cook Peter Fankhauser

Από την πλευρά της η υπουργός Τουρισμού κ. Έλενα Κουντουρά, σημείωσε: «H Ελλάδα είναι ένας παγκόσμιος ελκυστικός προορισμός για τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο, που στις διεθνείς τάσεις αναδεικνύεται ως εξαιρετική επιλογή για μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες διακοπών στη Μεσόγειο και την Ευρώπη. Η Thomas Cook είναι βασικός συνεργάτης στην συνεχιζόμενη ανάπτυξη της ελληνικής τουριστικής αγοράς».

3 copy copy

Η εμπλοκή της οικογένειας Παπακαλιάτη

Το CNN Greece συνάντησε και τον «πατριάρχη» της οικογένειας Παπακαλιάτη, τον κ. Μιχάλη Παπακαλιάτη, που εδώ και 52 χρόνια δραστηριοποιείται στον τουρισμό. «Το προϊόν μας έχει καθιερωθεί. Για να πετύχεις, δεν πρέπει να μεταβάλεις σημαντικά τις τιμές, ενώ το service θα πρέπει να παραμένει σε υψηλά επίπεδα. Δόξα τω Θεώ, έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που τα κράτη-ανταγωνιστές μας ζηλεύουν». Ο ίδιος πλέον συμπορεύεται επαγγελματικά με τον γιο του Λευτέρη που διαπρέπει στον τουριστικό κλάδο, αλλά και τα εγγόνια και τα ανίψια του. Φωτεινό παράδειγμα, ο ανιψιός του Μιχάλη Παπακαλιάτη και αδερφός του Χριστόφορου, Στέφανος, που δήλωσε: «Μέσω του τουριστικού γραφείου που διατηρούμε από τότε που ο παππούς μου το δημιούργησε, φέρνουμε περίπου 500.000 επισκέπτες ετησίως στην Κρήτη. Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Βέλγιο είναι οι χώρες από όπου προέρχονται κυρίως οι τουρίστες με τους οποίους συνεργαζόμαστε» σημείωσε ο ίδιος ενώ για μία ακόμη φορά υπογράμμισε τη σημασία του Cook’s Club, παρομοιάζοντάς το με μία «όαση» μέσα στη Χερσόνησο. Η επένδυση υπολογίζεται πως θα αγγίξει τα 4 εκατ. Ευρώ, ενώ οι τέσσερις πυλώνες του είναι το φαγητό, το design, η μουσική και τα vibes.

4 copy

Λευτέρης Παπακαλιάτης, Μαρία Παπακαλιάτη, Μιχάλης Παπακαλιάτης, Σταύρος Αρναουτάκης

Γιατί Cook’s Club;

Διότι το Cook’s Club είναι το place to be των Instagramers. Από τις πισίνες του και τις πραγματικά χαλαρωτικές του ξαπλώστρες, μέχρι την κουζίνα και τα δωμάτια, όλα συνθέτουν ένα σκηνικό στο οποίο θα όλοι -ανεξαρτήτως ταλέντου- θα καταφέρουν να τραβήξουν απίθανες φωτογραφίες. Το design εντός των δωματίων αλλά και στον περιβάλλοντα χώρο είναι κάτι που δημιουργεί τα κατάλληλα vibes για chill out διάθεση. Δημιουργήθηκε για να συνδέσει μία παγκόσμια κοινότητα που σκέφτεται παρόμοια: Μεταμοντέρνους lifestyle ταξιδιώτες οι οποίοι απολαμβάνουν το χρόνο για τον εαυτό τους το ίδιο με το να αναπτύξουν σχέσεις με άλλους ανθρώπους. Με λίγα λόγια, το Cook’s Club θα βοηθήσει τους φιλοξενούμενους να απολαύσουν το χρόνο που θα περάσουν εντός του ξενοδοχείου, ενώ θα τους βοηθήσει να κάνουν και νέες γνωριμίες. Για του λόγου το αληθές, υπάρχει διαδραστικός πίνακας στον οποίο οι επισκέπτες του ξενοδοχείου θα δηλώνουν τη διαθεσιμότητά τους προκειμένου να κάνουν γνωριμίες.

5 copy

5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε

  1. Αρχικά να σημειώσουμε πως το εν λόγω ξενοδοχείο απευθύνεται σε ενήλικες (ανήλικοι γίνονται δεκτοί άνω των 16 ετών). Με λίγα λόγια, δεν ενδείκνυται σε καμία περίπτωση για οικογένειες με παιδιά.
  2. Το ξενοδοχείο είναι cash free. Με το check in, ο επισκέπτης λαμβάνει ένα e-bracelet το οποίο λειτουργεί ως «πορτοφόλι». Άλλοι τρόποι για τι πληρωμές: Το smartphone και η χρεωστική/πιστωτική κάρτα.
  3. Η Cantina είναι το μέρος όπου ετοιμάζεται το πρωινό, το γεύμα, αλλά και το βραδινό. Δεν λειτουργεί μπουφές, ενώ οι επισκέπτες μπορούν να παραγγείλουν ανά πάσα στιγμή αυτό που θέλουν.
  4. Γυμναστήριο, εσωτερική πισίνα και spa είναι στη διάθεσή των επισκεπτών. Όπως επίσης και escape rooms, δωμάτιο εκτόνωσης (με σπάσιμο γυαλιών έως υπολογιστών), παιχνίδια VR.
  5. Στον περιβάλλοντα χώρο του ξενοδοχείου παίζει μουσική από τις 08.00 πμ έως τις 02.00 πμ προκειμένου να υπάρχει μία fun διάθεση.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο τουριστικός οργανισμός Thomas Cook Group, πρόκειται να επενδύσει περίπου 150 εκατομμύρια ευρώ στην ελληνική τουριστική βιομηχανία το 2018, σημειώνοντας αύξηση ύψους 22% από το 2016. Η εταιρεία απασχολεί 1.050 εργαζομένους, σε τοπικό επίπεδο, στις τρεις ιδιόκτητες ξενοδοχειακές μονάδες της, στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης εισερχόμενου τουρισμού και τις εμπορικές ομάδες.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ