ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Θεσσαλονίκη: Πώς δύο σχολεία άλλαξαν όψη χαρίζοντας χαμόγελα σε δεκάδες μαθητές

Θεσσαλονίκη: Πώς δύο σχολεία άλλαξαν όψη χαρίζοντας χαμόγελα σε δεκάδες μαθητές
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία η οποία πραγματοποιείται εδώ και επτά χρόνια από την Coca-Cola Τρία Έψιλον

Τη μοναδική ευκαιρία να ξεκινήσουν τη νέα σχολική χρονιά σε έναν νέο και ανανεωμένο χώρο είχαν φέτος οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί δύο δημοτικών σχολείων στη συμπρωτεύουσα: Του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του 87ο Δημοτικού Σχολείου.

Με συγκίνηση, αλλά και πολλά χαμόγελα, οι μαθητές άρχισαν φέτος τα μαθήματά τους σε ανακαινισμένες αίθουσες, στο πλαίσιο του ιδιαίτερα σημαντικού προγράμματος, το «Το Σχολείο που θέλεις».

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία η οποία πραγματοποιείται εδώ και επτά χρόνια με στόχο να προσφέρει ένα αναβαθμισμένο σχολικό περιβάλλον στους μαθητές. Η υλοποίησή της έγινε και φέτος από την Coca-Cola Τρία Έψιλον, η οποία συνεργάστηκε με τους Δήμους του Πολεοδομικού Συγκροτήματος της Θεσσαλονίκης και τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, προκειμένου να κάνει για ακόμη μια χρονιά πραγματικότητα τα σχέδιά της και να δημιουργήσει ένα περιβάλλον πιο όμορφο, φιλικό και ασφαλές, ένα σχολείο που θέλουν και αξίζουν οι μαθητές.

Η σημασία του συγκεκριμένου προγράμματος είναι μεγάλη,ειδικότερα αν αναλογιστεί κάποιος τη μεγάλη ανάγκη που υπάρχει για βελτίωση των σχολικών υποδομών και φυσικά, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν πολλά σχολικά συγκροτήματα στη χώρα μας. Αξίζει απλώς να αναφέρουμε πως μέχρι σήμερα, ο απολογισμός του προγράμματος -και δη της επένδυσης που ξεπερνά τα 1,6 εκατ. ευρώ- αφορά σε ανακαινίσεις σε 16 σχολεία και σε περισσότερα από… 5.000 χαμόγελα μαθητών και εκπαιδευτικών!

κοκακολα1

Πώς γίνεται η επιλογή των σχολείων

Πώς, όμως, γίνεται η επιλογή των σχολείων στη Θεσσαλονίκη και ποια είναι η διαδικασία που ακολουθείται; Οι εργασίες που πραγματοποιήθηκαν στα δύο σχολεία έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια του περασμένου Καλοκαιριού και η επιλογή των συγκεκριμένων σχολικών συγκροτημάτων έγινε έπειτα από μια διαδικασία ψηφοφορίας που πραγματοποιείται κάθε χρόνο την τελευταία επταετία.

Το σχολείο που έρχεται πρώτο σε ψήφους είμαι εκείνο που ανακαινίζεται και ως σημείο ενημέρωσης, ενθαρρύνοντας τους πολίτες να ψηφίσουν το σχολείο που θέλουν να δουν να ανακαινίζεται, λειτούργησε το μεγάλο δίκτυο των καταστημάτων λιανικής Μασούτης που ένωσε και αυτή τη χρονιά τις δυνάμεις του με την Coca-Cola Τρία Έψιλον.

κοκακολα2

Οι σημαντικές εργασίες που πραγματοποιήθηκαν φέτος

Φέτος, λοιπόν, πρώτο στη ψηφοφορία του Προγράμματος «Το Σχολείο που Θέλεις» -με συνολικά 24.496 ψήφους- αναδείχθηκε το Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Στεγάζεται σε ένα ιστορικό κτήριο στο κέντρο της πόλης -το οποίο είναι έργο του αρχιτέκτονα Δημήτρη Πικιώνη- και έπειτα από τις εργασίες που έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου, οι 698 μαθητές του είχαν την ευκαιρία να ξεκινήσουν τη νέα σχολική χρονιά σε έναν καινούργιο χώρο με ανακαινισμένες αίθουσες, πρόσοψη, καινούρια παγκάκια και μεταξύ άλλων, ανανεωμένα γήπεδα μπάσκετ και βόλεϊ.

Οι παραπάνω, βέβαια, δεν ήταν οι μοναδικές εργασίες στις οποίες προχώρησε η Coca-Cola Τρία Έψιλον τους προηγούμενους μήνες στη συμπρωτεύουσα, αφού εκτός από τις συνολικά 48 επισκευαστικές και βελτιωτικές εργασίες στο Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ολοκληρώθηκαν και οι εργασίες στο 87ο Δημοτικό.

κοκακολα3

Στόχος ένα καλύτερο και ασφαλέστερο σχολικό περιβάλλον

Ενδεικτικές -της σημασίας του προγράμματος- είναι και οι δηλώσεις που έκανε πρόσφατα ο Γιάννης Μπουτάρης. Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης ξεναγήθηκε στους χώρους και των δυο σχολείων για να δει από κοντά τα αποτελέσματα και εξέφρασε την ελπίδα του οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί να απολαύσουν, αλλά και να περιφρουρήσουν το νέο τους σχολικό περιβάλλον.

«Για μια ακόμη χρονιά η Coca-Cola Τρία Έψιλον μας βοήθησε να αναβαθμίσουμε τις εκπαιδευτικές μας εγκαταστάσεις, αναλαμβάνοντας να ανακαινίσει πλήρως αυτή τη φορά δύο σχολικά κτήρια του δήμου μας», ανέφερε χαρακτηριστικά και συνέχισε: «Ελπίζω οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί να απολαύσουν, αλλά και να περιφρουρήσουν το νέο τους σχολικό περιβάλλον κι εύχομαι η εταιρεία να συνεχίσει να είναι πολύτιμος αρωγός των προσπαθειών μας και στο μέλλον».

Από την πλευρά του, ο External & Community Affairs Manager της Coca-Cola Τρία Έψιλον, Αλέξανδρος Παπαδάκης, αναφέρθηκε στον ρόλο της εταιρείας του, τονίζοντας πως «ο δικός μας ρόλος στην Coca-Cola Τρία Έψιλον είναι να διασφαλίζουμε ότι η προσπάθειά τους θα πιάνει τόπο, παραδίδοντας το νικητήριο σχολείο πλήρως ανανεωμένο στην έναρξη κάθε σχολικής χρονιάς». Όλα αυτά με στόχο «ένα καλύτερο και ασφαλέστερο σχολικό περιβάλλον».

Το σίγουρο είναι πως προγράμματα όπως το «Το Σχολείο που Θέλεις» αποτελούν «πηγές» έμπνευσης και αισιοδοξίας και πέρα από το γεγονός ότι φέρνουν στο προσκήνιο τα προβλήματα που υπάρχουν σε ό,τι αφορά στις σχολικές υποδομές στην Ελλάδα του σήμερα, την ίδια ώρα αποδεικνύουν πως σε ό,τι έχει να κάνει με τα χαμόγελα των παιδιών αξίζει να ενώνουμε όλοι τις δυνάμεις μας και να προσπαθούμε για το καλύτερο!

Δείτε το βίντεο με την ανακαίνιση του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

ΔΗΜΟΦΙΛΗ