Το surf club που μέσω Facebook προσελκύει πελάτες από όλο τον κόσμο

Για τον Γιάννη Δούμτσιο, τον Κωνσταντίνο Γαλατσόπουλο και τον Ρικ Κρυστάλλη το σερφ είναι η ζωή τους και έτσι η δημιουργία του Surf Club Keros το 2007 αποτελούσε ενδεχομένως μονόδρομο.

Διαβάστε επίσης

Το surf club βρίσκεται στη Λήμνο, σε μία περιοχή εξαιρετική για όσους αγαπούν το συγκεκριμένο άθλημα -και είναι πολλοί σε ολόκληρο τον κόσμο. Το ζήτημα είναι πώς θα καταφέρεις να προσελκύσεις ανθρώπους που λατρεύουν το σερφ να έλθουν στο Surf Club Keros και να απολαύσουν τις υπηρεσίες του.

Η λύση αποδείχθηκε ότι δεν ήταν άλλη από το Facebook, το οποίο, εκτός από το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμο και ως επιχειρηματικό εργαλείο, όπως αποδεικνύεται και στην περίπτωση του Surf Club Keros. Η ενασχόληση με το Facebook ξεκίνησε το 2014 και το αποτέλεσμα είναι αυτή τη στιγμή το 90% των πελατών του Surf Club Keros να προέρχεται από το εξωτερικό και το 70% των συνολικών πελατών να έρχονται μέσα από το Facebook!

Δείτε περισσότερα στο video:


Διαβάστε επίσης

Η ελληνική εταιρεία που έχει το Facebook ως… βιτρίνα της

«Η πιο ακριβή νύφη του Νότιου Σουδάν»: Αντιδράσεις για τη... δημοπρασία 17χρονης μέσω Facebook

Ενδιάμεσες εκλογές ΗΠΑ: Μπλόκο του Facebook σε δεκάδες λογαριασμούς

Νέος «πονοκέφαλος» για το Facebook: Βρετανία και Καναδάς καλούν Ζάκερμπεργκ