ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το «ταξίδι» της Turkish Airlines στο Istanbul Airport ξεκινάει (vid)

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης Ridley Scott συνεργάστηκε με την Turkish Airlines για να σκηνοθετήσει μια κινηματογραφική ταινία μικρού μήκους που έλαβε χώρα στην Κωνσταντινούπολη, εκεί όπου συναντώνται η Ανατολή με τη Δύση.

Το «THE JOURNEY», ένα «κυνηγητό» με σταθμούς σε όλα τα σημεία-ορόσημα της πόλης, παρουσιάστηκε στο Super Bowl LIII στις 3 Φεβρουαρίου, αποδίδοντας φόρο τιμής στην παλιά πόλη της Κωνσταντινούπολης, που υπήρξε ο κόμβος της αεροπορικής εταιρείας για 85 χρόνια, και που εκτείνεται στις ηπείρους της Ευρώπης και της Ασίας.

Η διαφημιστική ταινία, διάρκειας 30 δευτερολέπτων, παρουσιάστηκε στο πρώτο τετάρτο του αθλητικού γεγονότος με τη μεγαλύτερη θεαματικότητα στο παγκόσμιο ημερολόγιο, μαζί με μερικά από τα πιο αναγνωρίσιμα brands του κόσμου, ενώ, η κινηματογραφική ταινία μικρού μηκους, διάρκειας έξι λεπτών, προβλήθηκε ταυτόχρονα μέσω του καναλιού Youtube της Turkish Airlines.

Η Turkish Airlines, ως το πρώτο τούρκικο brand που διαφημίζεται στο Super Bowl, ψυχαγωγεί το κοινό της με τις εμπνευσμένες και πρωτότυπες διαφημιστικές ταινίες της από το 2016.

Ξεκίνησε με την καμπάνια «Batman v Superman» το 2016 με τον Ben Affleck στον πρωταγωνιστικό ρόλο, συνέχισε με την καμπάνια «Widen your World» το 2017, στην οποία ο Morgan Freeman προσκαλούσε το παγκόσμιο ακροατήριο να διευρύνει τον κόσμο του, ενώ πέρυσι λάνσαρε την καμπάνια «Five Senses» στην οποία ο Dr. Oz εξερευνούσε τα θαύματα του κόσμου μέσω των πέντε αισθήσεων ενώ, επισκεπτόμενος μερικά από τα πλέον ξεχωριστά μέρη του κόσμου, στα οποία πετάει η Turkish Airlines.

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής της Turkish Airlines, κ. Iker Ayci, σχολίασε σχετικά:

«Όταν οι θεατές συντονίστηκαν στο Super Bowl την Κυριακή, μεταφέρθηκαν σε μια εκπληκτική απεικόνιση της Κωνσταντινούπολης σε αυτή τη συναρπαστική ταινία του Ridley Scott. Καλούμε τους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο να έρθουν μαζί μας στο ταξίδι μας και να βιώσουν την πραγματική τουρκική φιλοξενία στο ολοκαίνουριο σπίτι μας, το Istanbul Airport».

Ο σκηνοθέτης και παραγωγός Ridley Scott δήλωσε:

«Η Κωνσταντινούπολη είναι μια πόλη που σε εμπνέει να χτίσεις μια ιστορία γύρω της, με μια καταπληκτική τοπογραφία που περιβάλλεται από νερό. Η πόλη αποτελεί ένα δυναμικό σκηνικό για την ιστορία που συγκεντρώνει γύρω της τους βασικούς χαρακτήρες με ένα συναρπαστικό και θεαματικό τρόπο, όπως έχει κάνει και η Κωνσταντινούπολη για ολόκληρες γενιές».

Ο Scott σκηνοθέτησε την πρώτη του διαφημιστική ταινία τα τελευταία 15 χρόνια, ενώ η παραγωγή έγινε από την RSA Films με στόχο να σηματοδοτήσει το άνοιγμα του Istanbul Airport, του νέου σπιτιού της Turkish Airlines.

Το «THE JOURNEY» προβάλλει την Κωνσταντινούπολη ως το κέντρο της Turkish Airlines και το νέο αεροπορικό κέντρο για τους ταξιδιωτες σε παγκόσμιο επίπεδο, το οποίο θα αποτελέσει τον μεγαλύτερο κέντρο αερομεταφοράς στον κόσμο με ετήσια χωρητικότητα 200 εκατομμυρίων επιβατών.

Πετώντας σε περισσότερες χώρες από οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία, η Turkish Airlines συνδέει σήμερα 306 προορισμούς σε 124 χώρες, ένα δίκτυο το οποίο θα επεκταθεί καθώς μετακινεί το κέντρο της από το σημερινό αεροδρόμιο Ατατούρκ της Κωνσταντινούπολης, στο νέο Istanbul Airport.

Η Sylvia Hoeks, γνωστή για το ρόλο της στο Blade Runner 2049, παίζει τον βασικό ρόλο και κινείται ανάμεσα στα κύρια αξιοθέατα της Κωνσταντινούπολης, όπως το Çırağan Palace, το Basilica Cistern, η Ortaköy Square and το Istanbul Airport. Το Istanbul Airport φιλοξένησε τα γυρίσματα με ένα cast 250 ατόμων ενώ, στην ταινία συνολικά πρωταγωνιστούσαν 500 ηθοποιοί. Οι σκηνές στο αεροδρόμιο απεικονίζουν το πλήρωμα καμπίνας της Turkish Airlines με τις νέες στολές καθώς και τις καινοτομίες στον σχεδιασμό της καμπίνας.

Ο Βρετανός σκηνοθέτης, γνωστός για τις αξέχαστες κλασσικές ταινίες, όπως το Alien (1979), Blade Runner (1982), Thelma and Louise (1991) και Gladiator (2000), καθώς και για τo πρόσφατo The Martian (2015), θεωρείται εξαιρετικά επιτυχημένος τόσο στη μεγάλη οθόνη όσο και στη σκηνοθεσία διαφημίσεων.

Ο τέσσερις φορές υποψήφιος για Όσκαρ, έχει σκηνοθετήσει κατά προσέγγιση 2700 διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένων των διάσημων διαφημίσεων που δημιουργήθηκαν για τα μεγαλύτερα εμπορικά brands του κόσμου.

Τέσσερις διαφορετικές εκδοχές και μια κινηματογραφική ταινία μικρού μήκους, διάρκειας έξι λεπτών, δημιουργήθηκαν, καθώς και μια behind-the-scenes που περιγράφει λεπτομερώς όλη την εμπειρία συμπεριλαμβανομένων των συνεντεύξεων με τον σκηνοθέτη και το cast.

Οι προηγούμενες, υψηλού προφίλ, συνεργασίες της Turkish Airlines περιλαμβάνουν αστέρες του αθλητισμού, όπως τον Lionel Messi και τον Kobe Bryant, ηθοποιούς όπως τον Morgan Freeman και τον Kevin Costner, και τις πρωταγωνσίστριες του “THE JOURNEY” Sylvia Hoeks και Aure Atika.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης