ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Καινοτομία και συνεργασία με startups το κλειδί για τα επόμενα βήματα της Anytime

Καινοτομία και συνεργασία με startups το κλειδί για τα επόμενα βήματα της Anytime

Καινούρια επιχειρηματικά μοντέλα, νέες ιδέες που προέρχονται από ανθρώπους από άλλους κλάδους αλλά και τεχνολογική καινοτομία. Αυτά είναι τα τρία στοιχεία που αρχίζουν να απασχολούν όλο και περισσότερο τις ασφαλιστικές εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο, οι οποίες έχουν αρχίσει πλέον να ανοίγονται προς το οικοσύστημα των startups, έχοντας ως στόχο να δημιουργήσουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες και να βελτιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών τους.

Στην Ελλάδα η πιο χαρακτηριστική περίπτωση, όσον αφορά την αξιοποίηση των τεχνολογικών καινοτομιών αλλά και τη στήριξη νεοφυών επιχειρήσεων που φέρνουν στο «τραπέζι» του ασφαλιστικού κλάδου φρέσκιες και διαφορετικές ιδέες είναι η Anytime, η 1η direct ασφάλιση με την υπογραφή της Interamerican, η οποία άλλωστε ήταν και η ίδια ένα startup που αναπτύχθηκε μέσα σε έναν μεγάλο οργανισμό και δημιούργησε νέα δεδομένα στην εγχώρια αγορά παρέχοντας τη δυνατότητα για online ασφάλιση με ταχύτητα, ευκολία, αξιοπιστία, χωρίς μικρά γράμματα και σε εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή.

Σε μία εποχή όπου οι ψηφιακές τεχνολογίες αλλάζουν τα πάντα, το μότο είναι πως «αν δεν μεταμορφωθείς, θα πεθάνεις». Μότο που ακούγεται ίσως υπερβολικό αλλά έχει αρκετή δόση αλήθειας. Και αυτός είναι ένας από τους λόγους, σύμφωνα με τα στελέχη της Anytime, που επιδιώκουν να εστιάζουν στην ενίσχυση της καινοτομίας αλλά και τη στήριξη νέων προσπαθειών και καινοτόμων επιχειρήσεων.

p1

Αυτός είναι και ο λόγος που η Anytime ήταν εκ των χορηγών του πρόσφατου Crowdhackathon Insurance 3, ενός διήμερου διαγωνισμού για την ανάδειξη καινοτόμων ιδεών για τον ασφαλιστικό κλάδο, που διοργάνωσε η Ethos Media και η Crowdpolicy. Η Anytime ήταν ο χορηγός του πρώτου βραβείου (2000 ευρώ), το οποίο κέρδισε η ομάδα Heart-Beat, που παρουσίασε μία λύση όπου ο πελάτης -σε περίπτωση ανάγκης- μπορεί πατώντας ένα κουμπί να συνδεθεί απευθείας με τον κοντινότερο γιατρό για άμεση επέμβαση.

p2

Ο Γιώργος Ανδρομιδάς & o Χριστόδουλος Μάντζαρης, , Senior Business Analysts της Anytime, κατά την διάρκεια των workshops του CrowdHackathon Insurance 3

Πέραν του βραβείου, 3 στελέχη της Anytime αποτέλεσαν μέντορες σε ορισμένες από τις 10 ομάδες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό. «Ήταν μία πολύ ωραία εμπειρία» σημειώνει στο CNN Greece ο Γιώργος Ανδρομιδάς , ο οποίος ήταν μέντορας για πρώτη φορά. «Το πιο σημαντικό στοιχείο ήταν πως ήρθαμε σε επαφή με ομάδες και ανθρώπους που κινούνται εκτός του ασφαλιστικού κλάδου και έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις» σημειώνει ο κ.Γιώργος Ανδρομιδάς, Senior Business Analyst της Anytime, άποψη με την οποία συμφωνεί και η κ. Νώρα Μπενάρδου, CRM & Operations Specialist της Anytime, η οποία συμμετείχε για δεύτερη φορά στο Crowdhackathon Insurance με τους δύο μέντορες να τονίζουν ότι η επαφή αυτή τους επηρεάζει θετικά όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν και οι ίδιοι τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Anytime. Μία αλλαγή κουλτούρας που είναι κλειδί για έναν πετυχημένο ψηφιακό μετασχηματισμό.

p3

Η ομάδα της Anytime παρακολουθεί τις παρουσιάσεις των εργασιών

Σύμφωνα με την κα. Μπενάρδου, στον φετινό διαγωνισμό υπήρξε μεγαλύτερη διάθεση από την πλευρά των συμμετεχόντων με τις ομάδες να προσπαθούν να δημιουργήσουν εφαρμογές και υπηρεσίες που λύνουν απλά ζητήματα και δεν είναι περίπλοκες. «Κάτι που είναι και το ζητούμενο» όπως τονίζει και η ίδια.

p4

Ενδεχομένως, το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως, σύμφωνα με τον κ. Γιώργο Ανδρομιδά, ορισμένες από τις ομάδες είχαν ιδέες που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν από την Anytime και η πρόθεση που υπάρχει είναι να υπάρξει και επόμενη επαφή. Μέχρι τώρα, η Anytime έχει δείξει ότι είναι ανοικτή σε συνεργασίες με startups και ο στόχος είναι να υπάρξουν ακόμη περισσότερες. Και όπως σημειώνουν δεν θα ήθελαν να «απορροφήσουν» κάποια startup αλλά να τη βοηθήσουν και να τη στηρίξουν με κάθε τρόπο προκειμένου να αναπτύξει περαιτέρω τα μοντέλα και τις ιδέες της που με τη σειρά τους θα βοηθήσουν την Anytime να βελτιώσει το επίπεδο των υπάρχοντων προϊόντων και υπηρεσιών, όπως και να δημιουργήσει καινούρια πεδία ακόμα καλύτερης εξυπηρέτησης των πελατών της και των αναγκών τους.

p5