Ιατρικό marketing: Η Forthright αλλάζει τα δεδομένα

Το ιατρικό marketing θεωρείται πλέον απαραίτητο εργαλείο για όλους τους ιατρούς, όλων των ειδικοτήτων, ώστε να μπορέσουν να ξεχωρίσουν σε έναν τόσο ανταγωνιστικό κλάδο, καθώς και να αυξήσουν την πελατεία τους.

Είναι απαραίτητο για τον ιατρό να έχει παρουσία στο διαδίκτυο, αφού σύμφωνα με τις έρευνες, τουλάχιστον το 70% των ασθενών αναζητά πληροφορίες για παθήσεις ή συμπτώματα ή ιατρούς στο διαδίκτυο. Μάλιστα, όπως μας αναφέρει και ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Forthright, κ. Νικόλαος Παπαδόπουλος, το 60% δηλώνει ότι επισκέφτηκε κάποιον ιατρό αφού τον αναζήτησε και διάβασε για αυτόν στο διαδίκτυο.

Και συνεχίζει, ‘Οι ιατροί σήμερα βρίσκονται στο ίδιο σημείο με τα ξενοδοχεία πριν περίπου 20 χρόνια. Τότε, κανένας ξενοδόχος δεν πίστευε ότι όλοι οι επισκέπτες θα κλείνουν ξενοδοχείο μέσα από το διαδίκτυο, πόσο σημαντικό είναι να έχει μια ωραία σελίδα, όμορφες φωτογραφίες, καλές κριτικές και παρουσία στα social media. Φυσικά, τώρα όλοι έχουν καταλάβει την αναγκαιότητα του και επενδύουν και το μεγαλύτερο διαφημιστικό budget. Αντίστοιχα, πλέον οι ασθενείς θέλουν τον ιατρό και στο διαδίκτυο, να αναζητήσουν πληροφορίες για αυτόν από κριτικές που έχουν γράψει άλλοι ασθενείς, να πλοηγηθούν στην ιστοσελίδα του -που πρέπει να είναι mobile friendly & responsive-, αλλά και να συνδεθούν μαζί του μέσα από τα social media.’

Η Forthright πρωτοπορεί στον τομέα του ιατρικού marketing, έχοντας στο χαρτοφυλάκιο της τους περισσότερους ιατρούς και τα μεγαλύτερα ονόματα του ιατρικού χώρου.  Αποτελεί μια εξειδικευμένη διαφημιστική εταιρεία στο ιατρικό marketing, που καλύπτει όλες τις ανάγκες του ιατρού, από την κατασκευή της ιστοσελίδας, την παρουσία στα social media μέχρι και τη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, logo, videos, συγγραφή κειμένων, στρατηγική SEO, γραφιστικά, animations και την εν γένει ψηφιακή προβολή στο διαδίκτυο.

2 copy

Τα αποτελέσματα, όπως μας αναφέρει η Key Account Manager, κα Ελένη Γεωργοπούλου, για τους συνεργαζόμενους ιατρούς της Forthright, είναι εντυπωσιακά. Χαρακτηριστικά μας αναφέρει ‘Mε τα κατάλληλα εργαλεία και τους έμπειρους συνεργάτες, ένας ιατρός μπορεί να διαφημιστεί με ήθος, σοβαρότητα και αξίες, προωθώντας έτσι την εξειδίκευση και τις υπηρεσίες του. Οι περισσότεροι ιατροί που έχουμε, διαπίστωσαν μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα την αξία και τη χρησιμότητα του διαδικτύου. Με σωστή στρατηγική από την αρχή της συνεργασίας μας, εξειδικευμένες υπηρεσίες και γνωρίζοντας τον κλάδο του ιατρικού marketing όσο κανένας άλλος στην Ελληνική αγορά, έχουμε καταφέρει να αυξήσουμε σημαντικά την πελατεία στους συνεργαζόμενους ιατρούς μας, καταφέρνοντας να αποτελείται το μεγαλύτερο μέρος των νέων πελατών τους από το διαδίκτυο.’

Η Forthright, έχει αλλάξει τα δεδομένα στο χώρο του ιατρικού marketing και συνεχίζει να πρωτοπορεί, εκμεταλλευόμενη τη γνώση, την εμπειρία, το άρτια καταρτισμένο προσωπικό, τον εξοπλισμό της αλλά και τις συνεργασίες που έχει στην Ελλάδα και το εξωτερικό, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου όχι μόνο σε Έλληνες ιατρούς, αλλά και ιατρούς του εξωτερικού.

Η κυρία Γεωργοπούλου συνεχίζει και μας αναφέρει για τη νέα εποχή και τι θα ακολουθήσει. ‘Η εποχή της στατικής εικόνας έχει περάσει και έχουμε εισέλθει στην εποχή του Video. Το Video marketing είναι ένας ακόμη παράγοντας που συμβάλει σημαντικά στο ιατρικό μάρκετινγκ. Αυτό που θέλουν πια όλοι οι ασθενείς είναι να βλέπουν τον ιατρό ‘ζωντανά’ να τους μιλάει, να τους εξηγεί τη διαδικασία και να τους λύνει απορίες ή να βλέπουν όλες τις τελευταίες εξελίξεις στην ιατρική, όπως τη ρομποτική χειρουργική ή το laser σε animation για να καταλαβαίνουν περισσότερα για τις λύσεις που μπορούν οι ιατροί να τους προσφέρουν.’

Και καταλήγει ‘Στο διαδίκτυο όλα αλλάζουν γρήγορα και πρέπει πάντα να ακολουθούμε τις τελευταίες εξελίξεις. Χαρακτηριστικά, σας αναφέρω ότι το voice search αρκετά σύντομα θα αντικαταστήσει τον τρόπο που αναζητούμε πληροφορίες στο διαδίκτυο μέχρι σήμερα, τα chatbots θα μπουν στη ζωή μας, το personalization θα είναι πλέον δεδομένο, ενώ η τηλεϊατρική θα πάρει αρκετά μεγάλο μερίδιο αγοράς.’

Η επιτυχία της ForthRight έγκειται στο γεγονός ότι χρησιμοποιεί μια στρατηγική. Η εξειδικευμένη εταιρεία στο Ιατρικό Μάρκετινγκ υποστηρίζει πως η προώθηση ενός ιατρού είναι μια συνεχής διαδικασία, η οποία χρειάζεται ολοένα να ανανεώνεται και να αναβαθμίζεται με βάση τα δεδομένα της εποχής. Είναι απαραίτητο σε αυτή τη ψηφιακή εποχή να χτίσουμε τη βάση για έναν ισχυρό δεσμό μεταξύ ασθενή – ιατρού μέσω μια άρτιας ιστοσελίδας, κινητού και εν γένει των κοινωνικών δικτύων. Είναι σημαντικό να νιώθει ο ασθενής τον ψηφιακό του κόσμο σαν τον φυσικό και να μπορεί με την ίδια ευκολία να ενημερωθεί από τον ιατρό του.

Γιατί να επιλέξει όμως κάποιος τη Forthright για ιατρικό marketing;

Προκειμένου να επιτευχθεί η πλήρης εξειδίκευση στον τομέα του Ιατρικού Μάρκετινγκ, η ForthRight έχει ιδρύσει ένα ανεξάρτητο τμήμα στο πλαίσιο της κύριας εταιρείας, που φέρει την ονομασία HealthPartner. Το τμήμα αυτό απαρτίζεται από έμπειρους επαγγελματίες στον τομέα αυτόν, οι οποίοι σας αναλαμβάνουν, χτίζουν και σχεδιάζουν μαζί τη στρατηγική σας.

Η εταιρεία ForthRight κρίνεται ως η κορυφαία εταιρεία στο χώρο του Ιατρικού Μάρκετινγκ. Αυτό διότι, είναι μια εταιρεία η οποία διαθέτει όλες της τις υπηρεσίες in-house και μπορεί να αναλάβει εξ΄ολοκλήρου τη ψηφιακή σας δραστηριότητα. Συνεπώς, στην Ελλάδα θεωρείται ως η κορυφαία εταιρεία στον κλάδο του ιατρικού Μάρκετινγκ.

Η Forthright διαθέτει γραφεία τόσο στην Αθήνα, όσο και τη Λάρισα και έχει τη δυνατότητα να καλύψει τις ανάγκες των ιατρών σχεδόν σε όλη την Ελλάδα.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να περιηγηθείτε με μία επίσκεψη στη σελίδα μας https://www.forthright.gr/ ή ένα e-mail στο info@forthright.gr.

Διαβάστε επίσης