Magna Advertisind Forecasts: Αύξηση 5% προβλέπεται για την παγκόσμια διαφημιστική αγορά το 2019

Η MAGNA προβλέπει αύξηση του συνολικού διαφημιστικού τζίρου +5%, στο τελευταίο της Report, που δημοσιεύτηκε αυτό το μήνα. Έτσι σε παγκόσμιο επίπεδο η αγορά θα φτάσει στα $600 δις.
Τα παραδοσιακά linear media (broadcast TV, ραδιόφωνο, τύπος, εξωτερική διαφήμιση)θα έχουν μείωση κατά -3% ($290 δις) ενώ τα digital media θα έχουν αύξηση +14% το 2019 vs. 2018 και προβλέπεται ότι θα φτάσουν σε ποσοστό απορρόφησης 51% της συνολικής επένδυσης.
Τα έσοδα που θα έχει η linear TV το 2019 ($175δις) θα είναι μειωμένα κατά -2% σε σχέση με το 2018, κατά κύριο λόγο εξαιτίας της απουσίας μεγάλων γεγονότων επικαιρότητας όπως εκλογές ή αθλητικά events. Εξαιρώντας τις ΗΠΑ, το ποσοστό αυτό γίνεται +1%, η αύξηση προκύπτει από συγκεκριμένες προϊοντικές κατηγορίες (φαρμακευτικά, προϊόντα τεχνολογίας κλπ)ή σε κάποιες περιπτώσεις από την αύξηση του CPM.
Η MAGNA εκτιμά ότι η Digital διαφήμιση φτάνει σε ένα επίπεδο ωριμότητας διότι η διείσδυση των Digital media αγγίζει σε πολλές πια χώρες τα παγκόσμια επίπεδα. Έτσι ενώ τα ποσοστά αύξησης παραμένουν να είναι διψήφια, ο ρυθμός ανάπτυξης είναι χαμηλότερος του περσινού. Αναλυτικότερα προβλέπεται +13% για το Search, +23% για τα social ads και +22% για το digital video.
O μεγαλύτερος όγκος αυτής της αύξησης θα έρθει από impressions και clicks σε mobile συσκευές. Το mobile advertising θα αυξηθεί κατά +24% αυτή τη χρονιά, απορροφώντας το 68% της συνολικής digital διαφήμισης.
Αναλύοντας την κατανομή της συνολικής επένδυσης στην παγκόσμια αγορά με κριτήριο τη δυνατότητα των Μέσων για να δημιουργούν περιεχόμενο(Editorial Media), η MAGNA καταγράφει ότι το έσοδο των Editorial Media (τηλεόραση, ραδιόφωνο, τύπος, outdoor, digital media που έχουν editorial περιβάλλον)δεν θα παρουσιάσει αύξηση κατά το 2019, ενώ τα non-editorial Media, θα έχουν αύξηση κατά 15% περίπου. Παρόμοια ανάλυση για τα προηγούμενα χρόνια, δείχνει ότι η επένδυση στα Editorial Media επηρεάζεται από τα σημαντικά γεγονότα επικαιρότητας.
Τέλος να σημειωθεί ότι οι χώρες με εύρωστες ή αναπτυσσόμενες οικονομίες προβλέπεται να έχουν τα υψηλότερα επίπεδα αύξησης της διαφημιστικής επένδυσης : Κίνα +10%, Ρωσία +10%, Ινδία +15%.
Τα διαφημιστικά έσοδα στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης θα φτάσουν στα $117,5 δις +3,9% vs. 2018. Τα Digital Media θα φτάσουν στο 50% της συνολικής επένδυσης και θα έχουν αύξηση +11%. Το #1 digital format θα παραμείνει το Search (41% των συνολικών digital εσόδων)με ανάπτυξη +10%.
Η διαφημιστική επένδυση στην Ελλάδα προβλέπεται να ακολουθήσει τη θετική πορεία της οικονομίας και να έχει ανάπτυξη περίπου +3%. Η τηλεόραση παραμένει το κυρίαρχο μέσο στη χώρα απορροφώντας πλέον της μισής επένδυσης, ποσοστό υψηλότερο από όλες τις άλλες χώρες της Δυτικής Ευρώπης.
Η MAGNA ανήκει στην IPG MEDIABRANDS και ένας από τους βασικούς άξονες δράσης της είναι η συγκέντρωση πληροφόρησης για την επένδυση στα Media παγκοσμίως. H MANGA, μετά από 60 χρόνια εμπειρίας, έχει θέσει τα standards στις προβλέψεις της αγοράς αφού δημιουργεί πάνω από 40 reports ετησίως για Audience Trends, Media Spend και Ad Effectiveness.
ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ

«Άρχισαν τα όργανα» του Brexit; Προβλήματα στον εφοδιασμό τροφίμων στη Βόρεια Ιρλανδία
10:09
«Είχα κάνει κακό χαμό»: Τι λέει πρώην φοιτήτρια του ΑΠΘ που παρενοχλήθηκε σεξουαλικά
10:00
Κλείνει ο σταθμός του μετρό «Πανεπιστήμιο» στις 10:00
09:51
Το Μεξικό χαιρετίζει την αναστολή κατασκευής του τείχους από τις ΗΠΑ
09:51