ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Βρίσκοντας τα εφόδια για να κάνεις πιο εύκολη την αναζήτηση εργασίας

Βρίσκοντας τα εφόδια για να κάνεις πιο εύκολη την αναζήτηση εργασίας

Η Τεχνοπόλη του Δήμου Αθηναίων στο Γκάζι είναι ένας από τους πιο ενδιαφέροντες χώρους της Αθήνας. Και είναι το ιδανικό σημείο για εκδηλώσεις όπως είναι οι Ημέρες Καριέρας, όπου χιλιάδες νέοι από την Αθήνα -και όχι μόνο- έρχονται κατ’ αρχήν προκειμένου να ενημερωθούν για θέσεις εργασίας σε ορισμένες από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας. Παράλληλα, όμως, είναι μία εκδήλωση όπου όσοι την επισκεφτούν έχουν τη δυνατότητα -και αυτό ενδεχομένως είναι πιο σημαντικό- να μάθουν τα μικρά μυστικά εκείνα που θα τους βοηθήσουν να βελτιώσουν τις ικανότητες τους όσον αφορά στην αναζήτηση εργασίας.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα στις φετινές Ημέρες Καριέρας (12-13 Οκτωβρίου) ήταν τα Youth Empowered master classes που αποτελούν μέρος του προγράμματος εκπαιδευτικών σεμιναρίων Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Έψιλον. Στους χώρους του Innovathens, υψηλόβαθμα στελέχη της Coca-Cola Τρία Έψιλον, της Coca-Cola αλλά και σημαντικοί συνεργάτες από εταιρείες όπως είναι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΜΕΤΡΟ, κάλυψαν σημαντικά θέματα για την αγορά εργασίας, όπως: επαγγελματικός προσανατολισμός και ανάπτυξη ταλέντου, πώς να κάνεις το βιογραφικό σου να ξεχωρίσει, Project Management, πώς να προετοιμαστείς σωστά για μία συνέντευξη αλλά και πώς να χρησιμοποιείς έξυπνα και αποτελεσματικά τα social media δημιουργώντας ένα ελκυστικό προφίλ που θα ξεχωρίζει στους μελλοντικούς εργοδότες. Το γεγονός και μόνο ότι σε όλα ανεξαιρέτως τα σεμινάρια η αίθουσα ήταν κάτι παραπάνω από γεμάτη και η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων παρακολουθούσε και δεν ασχολιόταν με το smartphone τους, υποδεικνύει ότι το ενδιαφέρον που υπάρχει είναι αρκετά μεγάλο. Όπως επίσης ήταν ενδιαφέρον ότι υπήρχε μεγάλη ουρά για να μπορέσουν οι ενδιαφερόμενοι να κάνουν μία προσομοίωση συνέντευξης με κορυφαία στελέχη προερχόμενα τόσο από την Coca-Cola Τρία Έψιλον όσο και από συνεργάτες της.

2

«Στόχος μας είναι να βελτιώσουμε τις ικανότητες των νέων ανθρώπων που αναζητούν εργασία και να τους βοηθήσουμε να αλλάξουν την νοοτροπία τους», σημειώνει στο CNN Greece η Σοφία Κάντα, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Coca-Cola Τρία Έψιλον. Σπεύδει να σημειώσει ότι τόσο στο Youth Empowered όσο και στο πρόγραμμα RISE, το οποίο αφορά περισσότερο τη δημιουργία ευκαιριών για απασχόληση μέσα στην εταιρεία αλλά και στον όμιλο της Coca-Cola HBC, υπάρχει έντονη συμμετοχή από τα ίδια τα στελέχη του ομίλου που έχουν αγκαλιάσει την προσπάθεια, καθώς έρχονται σε επαφή με νέους ανθρώπους.

3

Ενδιαφέρον δεν υπάρχει μόνο στο εσωτερικό της Coca-Cola Τρία Έψιλον αλλά και τους συνεργάτες της εταιρείας. Όπως είναι για παράδειγμα, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΜΕΤΡΟ με τη Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων, Δήμητρα Δασκαλάκη, να είναι από τους πιο «παλιούς» μέντορες του προγράμματος, το οποίο ξεκίνησε το 2017. «Είναι από τα προγράμματα εκπαίδευσης που αρέσουν και σε εμάς. Και είναι ιδιαίτερα σημαντική η επαφή με νέους ανθρώπους, τους οποίους προσπαθούμε να βοηθήσουμε», επισημαίνει η κα Δασκαλάκη, η οποία, επίσης, πιστεύει ότι είναι σημαντικό θέμα η αλλαγή νοοτροπίας τόσο στους νέους αναφορικά με το πώς λειτουργεί η αγορά εργασίας όσο και στα υπάρχοντα στελέχη που πρέπει να προσαρμοστούν στα καινούρια δεδομένα που έχουν πλέον δημιουργηθεί στον επιχειρηματικό κόσμο.

Το Youth Empowered, όπως σημειώνει ο Αλέξανδρος Παπαδάκης, External & Community Affairs Manager της Coca-Cola Τρία Έψιλον, έχει ως στόχο την ενίσχυση των νέων ανθρώπων όσον αφορά τις δεξιότητες, τη δικτύωση και την καθοδήγηση μέσα από μία σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων αλλά και της πλατφόρμας e-learning που έχει δημιουργηθεί. «Επιδίωξη μας είναι να προσφέρουμε μία εμπειρία ζωής», επισημαίνει ο κ. Παπαδάκης, επισημαίνοντας ότι είναι ένα σημαντικό πρόγραμμα για την Coca-Cola Τρία Έψιλον, η οποία θεωρείται ένας ελκυστικός εργοδότης και πλέον το 40% του εργατικού δυναμικού της ανήκει στην αποκαλούμενη Generation Y, ήτοι είναι ηλικίας κάτω των 35 ετών.

4

Το Youth Empowered δεν ήταν το μόνο πρόγραμμα με το οποίο συμμετείχε η Coca-Cola Τρία Έψιλον στις Ημέρες Καριέρας. Στο κεντρικό περίπτερο της εταιρείας οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά στελέχη της διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού και εκπροσώπους της μεγαλύτερης ομάδας πωλήσεων του κλάδου και να συζητήσουν ευκαιρίες εξέλιξης και προοπτικές απασχόλησης στη δυναμική ομάδα της Coca-Cola Τρία Έψιλον. Εκεί βρίσκονταν και οι Rise Management Trainees της εταιρείας, για να μιλήσουν από κοντά με τους ενδιαφερόμενους και να μοιραστούν την εμπειρία τους από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Rise, που εδώ και 29 χρόνια δημιουργεί ευκαιρίες καριέρας και προσωπικής εξέλιξης, τόσο μέσα στην Coca-Cola Τρία Έψιλον στην Ελλάδα, όσο και στις χώρες του ομίλου Coca-Cola HBC.

Όσον αφορά το προσεχές μέλλον, το πλάνο είναι να υπάρξει συνέχεια στα εκπαιδευτικά σεμινάρια στο πλαίσιο του Youth Empowered, τα οποία έχουν ιδιαίτερη απήχηση σε όποια πόλη και αν γίνονται. «Θέλουμε να πάμε λίγο περισσότερο σε βάθος», αναφέρει ο κ. Παπαδάκης.