Digital marketing: Το πρόγραμμα που επιλέγουν τα κορυφαία στελέχη της αγοράς
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Digital marketing: Το πρόγραμμα που επιλέγουν τα κορυφαία στελέχη της αγοράς

Η νέα δεκαετία που ανατέλλει βρίσκει το digital marketing στην αιχμή του δόρατος των επιχειρήσεων προς τον στόχο τους να αναπτυχθούν και να εισχωρήσουν σε νέες, διαρκώς μεγαλύτερες αγορές. Εν έτει 2020 δεν νοείται επιχείρηση που δοκιμάζει να αναπτυχθεί στο μέλλον, χωρίς να έχει ιδιαίτερα εξελιγμένο τον τομέα αυτό, ανεξαρτήτως του μεγέθους της και του περιεχομένου της. Αρκεί να υφίσταται ως επιχείρηση και τα στελέχη της να έχουν σκοπό την ανάπτυξή της.


Στην ψηφιακή εποχή που ζει ο σύγχρονος άνθρωπος, το digital marketing είναι ο τρόπος με τον οποίο το μήνυμα της επιχείρησης θα φτάσει στους αποδέκτες του, είναι ο δίαυλος επικοινωνίας της επιχείρησής αυτής με τους δυνητικούς αγοραστές του προϊόντος ή της υπηρεσίας που παρέχει, είναι η «φωνή» της στην αγορά.

Για μία επιχείρηση του 2020 ο τομέας του digital marketing οφείλει να είναι η κορωνίδα της προσπάθειάς της να αναπτυχθεί. Τομείς όπως το Search Engine Marketing (SEO) ή το Social Media Marketing είναι μόνο υποκατηγορίες όσων συνθέτουν σήμερα το digital marketing, μια καλά δομημένη στρατηγική στο πλαίσιο του οποίου πρέπει να καλύπτει το σύνολο των δραστηριοτήτων της εποχής. Content Marketing, Display και Video Advertising, Website Optimization, Paid Search, Analytics είναι επίσης τομείς εξίσου σημαντικοί για τη σύνθεση μιας τέτοιας στρατηγικής και η εις βάθος κατανόησή τους θεωρείται κάτι περισσότερο από απαραίτητη για όποιον έχει ως αντικείμενό του το digital marketing.

Την ίδια στιγμή, ο τομέας αυτός κάθε επιχείρησης θα πρέπει να είναι στελεχωμένος με επαγγελματίες άριστα καταρτισμένους, ώστε να βρίσκεται πάντα «ένα βήμα μπροστά». Μπροστά από τον ανταγωνισμό, μπροστά από την αγορά, μπροστά από όλα όσα συμβαίνουν σήμερα, καθώς αυτή είναι η θέση ενός επιχειρηματία που θέλει να είναι πρωτοπόρος και η επιχείρησή του να αναπτύσσεται και να προχωρά πάντοτε προς το καλύτερο. Το digital marketing είναι ένα πανίσχυρο «όπλο» που δεν μπορεί να λείπει από τη φαρέτρα ενός τέτοιου ανθρώπου και δεν μπορεί να μην είναι παρά ενημερωμένο πλήρως και απολύτως.

Διαρκής εκπαίδευση από τους ειδικούς

Πολλές φορές, λόγω και της εξοικείωσης που αισθανόμαστε οι περισσότεροι και ειδικά οι νεότεροι με τις νέες τεχνολογίες, θεωρούμε ότι μπορούμε εύκολα να κατανοήσουμε τις αρχές του digital marketing και να τις εφαρμόσουμε με πάρα πολύ απλό τρόπο, αφ’ εαυτού μας. Αυτή είναι η μεγαλύτερη παγίδα που στήνεται στον δρόμο μας, μια παγίδα που ουσιαστικά οι ίδιοι «στήνουμε» στους εαυτούς μας και την οποία οφείλουμε πάντως να αποφύγουμε: Όταν η ίδια η ανάπτυξη της εταιρείας μας, το μέλλον της, εξαρτάται σε τέτοιο βαθμό από την κατάλληλη στρατηγική digital marketing που θα επιλέξουμε, τότε θα πρέπει η επιλογή να γίνει σοφά, σωστά, με τη συνδρομή ειδικών -αν είναι δυνατόν και με τη συνδρομή των καλύτερων από τους ειδικούς της αγοράς. Ο μόνος τρόπος για να το πετύχουμε αυτό είναι με τη διαρκή εκπαίδευση στον συγκεκριμένο τομέα και μάλιστα από ειδικούς που είναι κορυφαίοι στον χώρο τους και γνωρίζουν το αντικείμενο εις βάθος.

Το πρόγραμμα digital marketing του ALBA

Το πρόγραμμα που επιλέγουν κορυφαία στελέχη επιχειρήσεων είναι το Professional Diploma in Digital Marketing που προσφέρει το ALBA Graduate Business School. Πρόκειται για έναν ολοκληρωμένο κύκλο μαθημάτων στο αντικείμενο, τα οποία διεξάγονται τόσο με φυσική παρουσία όσο και online, με διδάσκοντες μια πληθώρα στελεχών εξειδικευμένων στην ψηφιακή επικοινωνία και το digital marketing. Οι σκοποί του προγράμματος επιτυγχάνονται τόσο με δυναμικές διαλέξεις όσο και με παράλληλη πρακτική εξάσκηση των συμμετεχόντων, που καλούνται να σχεδιάσουν μια στρατηγική digital marketing, καθώς εξοικειώνονται με το αντικείμενο. Παράλληλα, εκπαιδεύονται στο να εφαρμόζουν τη στρατηγική αυτή λαμβάνοντας υπόψη όλους τους αναγκαίους παράγοντες, όπως είναι οι οικονομικοί πόροι ή οι προθεσμίες παράδοσης. Τέλος, εκπαιδεύονται στο πώς να αξιολογούν τα αποτελέσματα της στρατηγικής τους, μετά την εφαρμογή του digital marketing plan που έχουν σχεδιάσει.

To πρόγραμμα έχει συνολική διάρκεια 116 ωρών, από τις οποίες οι 63 είναι με φυσική παρουσία (επί δύο τρίωρα, απογευματινές ώρες, στις εγκαταστάσεις του ALBA στο κέντρο της Αθήνας) και οι υπόλοιπες 53 με online tutorials (eLearning). Δίνει ιδιαίτερη έμφαση όχι μόνο στη θεωρητική παρουσίαση των εξελίξεων στον χώρο, αλλά και στην πρακτική άσκηση, με εφαρμογές του digital marketing τόσο από την Ελλάδα όσο και το εξωτερικό. Tο course, δηλαδή, δείχνει τα πρακτικά μαθήματα δημιουργίας διαφημίσεων, εκτός από την θεωρητική αναφορά μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας και στην πράξη, σε computer lab, όπου γίνεται πρακτική άσκηση. Παράλληλα όμως, τα μαθήματα αυτά περιλαμβάνονται στο e-Learning περιεχόμενο και έτσι ο κάθε συμμετέχων μπορεί να κάνει την επανάληψη που θέλει στο δικό του χρόνο και με το δικό του ρυθμό, όποτε το επιθυμεί, καθώς είναι διαθέσιμα online για έναν χρόνο μετά την ολοκλήρωση του course -όπως και όλα τα online tutorials (eLearning), που δεν απαιτούν φυσική παρουσία στην τάξη.

Το περιεχόμενο του κύκλου μαθημάτων στο ALBA Graduate Business Schoolείναι πάντοτε ανανεωμένο και διαμορφωμένο ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της δεδομένης στιγμής και να περιέχει όλα τα τελευταία trends της αγοράς, τόσο της εγχώριας όσο και διεθνώς. Στο πλαίσιο αυτό για πρώτη φορά κατά τη χειμερινή περίοδο φέτος, στο course περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα διδασκαλίας τα μαθήματα: «2020 Marketing», «Online Reputation Management» και «Programmatic». Με τα δεδομένα αυτά, μετά την παρακολούθηση των μαθημάτων, κάθε απόφοιτος έχει πλέον διδαχθεί και κατανοήσει όλες τις νέες τεχνολογίες, με αποτέλεσμα να έχει την ικανότητα να διαχειρίζεται ο ίδιος τη φήμη του brand του, απευθυνόμενος στο σωστό κοινό, την κατάλληλη στιγμή.

Νέες προσθήκες για εις βάθος εκπαίδευση

Παράλληλα κατά τη φετινή περίοδο, το Professional Diploma in Digital Marketing περιλαμβάνει για πρώτη φορά το event «Digi-Day». Εκεί οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν μέσω πρακτικής εξάσκησης όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Δουλεύοντας ανά ομάδες, αναλαμβάνουν την επίλυση ενός πραγματικού case study που αφορά στην ανάπτυξη μίας digital marketing στρατηγικής. Αυτό τους δίνει τη δυνατότητα, ενώ βρίσκονται ακόμα σε διδακτικό περιβάλλον, να προσομοιώσουν σε πραγματικές συνθήκες όσα γνωρίζουν, ενώ παράλληλα λύνουν τις απορίες που γεννώνται επί τόπου.

Φυσικά το πρόγραμμα του ALBA Graduate Business School περιλαμβάνει «κλασικά» μαθήματα όπως είναι οι ενότητες «Social Media Marketing», «Search Engine Marketing» και «Web Analytics». Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι το πρόγραμμα «τρέχει» από τον Μάρτιο του 2014, διαρκώς ανανεώνεται και έχει ήδη εκπαιδεύσει πάνω από 1.700 επαγγελματίες, μεταξύ των οποίων στελέχη όλων των μεγάλων εταιριών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.

Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στον επόμενο κύκλο μαθημάτων που ξεκινά στις 27 Ιανουαρίου 2020 μπορούν να εγγραφούν με δύο τρόπους, είτε χειρόγραφα με μία φόρμα εγγραφής, είτε ηλεκτρονικά. Τα μαθήματα πραγματοποιούνται στο ALBA Graduate BusinessSchool δύο φορές την εβδομάδα, κατά κύριο λόγο Δευτέρες και Τετάρτες, 18.00-21.30, στο στην οδό Ξενίας 6-8, απέναντι από την πλατεία Μαβίλη και το συνολικό κόστος του προγράμματος είναι στα 1.600 ευρώ, ενώ με την έγκαιρη εγγραφή προσφέρεται έκπτωση 25%.