ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτσι θα πετύχετε την πιο εντυπωσιακή βιτρίνα στο κατάστημά σας

Έτσι θα πετύχετε την πιο εντυπωσιακή βιτρίνα στο κατάστημά σας

Είναι ίσως ο πιο βασικός τρόπος διαφήμισης του καταστήματός σας: Η βιτρίνα σας προσκαλεί τους πελάτες σας και γι’ αυτό αξίζει να δώσετε στη δημιουργία της, τη μεγαλύτερή σας προσοχή. Φυσικά η βιτρίνα δεν μπορεί να «χωρέσει» όλο το εμπόρευμά σας ή όλη την γκάμα των υπηρεσιών που προσφέρετε, μπορεί όμως να τα «εκπροσωπήσει» όλα αυτά σωστά, δημιουργικά και με ευφάνταστο τρόπο.

Η βιτρίνα σας, επίσης, πρέπει να μεταμορφώνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα – ή και άτακτα, αρκεί αυτό να συμβαίνει όσο συχνά απαιτούν οι εξελίξεις. Ένας περαστικός από το κατάστημά σας, θα σταθεί να παρατηρήσει μια πρωτότυπη βιτρίνα και ίσως μπει και μέσα, ακόμα κι αν δεν χρειαζόταν εξαρχής κάτι. Ένα πρωτότυπο αυτοκόλλητο βιτρίνας μπορεί να «πει» πολύ περισσότερα από έναν αριθμό προϊόντων, που βρίσκονται παρατεταγμένα στη σειρά. Εξάλλου, ακόμα και αυτός που βγαίνει στην αγορά αναζητώντας κάτι συγκεκριμένο, θα σταθεί σε μια βιτρίνα που έχει κάτι να του πει, ακόμα κι αν δεν περιλαμβάνει το προϊόν που είχε στο μυαλό του.

Επομένως, είναι απαράβατη αρχή για έναν καταστηματάρχη πως η βιτρίνα είναι ένα από τα σημαντικότερα συστατικά της επιχείρησής του. Για πολλούς όμως, το κόστος της δημιουργίας μιας ευφάνταστης βιτρίνας είναι αποτρεπτικό και αναγκάζονται να υποκύπτουν στον συμβιβασμό μιας πιο συμβατικής επιλογής, που όμως σε καμία περίπτωση δεν κάνει τη διαφορά. Αξίζει να δούμε παρακάτω μερικά στοιχεία που πρέπει να έχει υπόψη του ο καταστηματάρχης πριν ξεκινήσει να δημιουργήσει τη βιτρίνα που θα κάνει το κατάστημά του να ξεχωρίσει, που θα αναδείξει το εμπόρευμα και τις υπηρεσίες που παρέχει, που θα κερδίσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών και υποψήφιων πελατών.

Όταν «στήνουμε» μια βιτρίνα λοιπόν, προσέχουμε τα εξής:

  1. Η βιτρίνα μας να «λέει» μια ιστορία. Να έχει ένα συγκεκριμένο θέμα, που να περιλαμβάνει την γκάμα των προϊόντων του καταστήματος, αλλά όχι… «ατάκτως ειρημένα». Πρέπει να έχουν κάτι να μας πουν.
2
  1. Προσέχουμε τη θέση που τοποθετούμε τα προϊόντα – κλειδιά. Μπορεί σε αυτό να βοηθήσει το να βάλουμε εκ των προτέρων ένα σημάδι στο ύψος της βιτρίνας που βρίσκεται στο μάτι του μέσου καταναλωτή. Σε καμία περίπτωση δεν παραθέτουμε όλα τα προϊόντα μας στη σειρά, στο ίδιο ύψος. Αντίθετα, φροντίζουμε να κερδίσουμε το ενδιαφέρον εκεί με ένα ιδιαίτερο κομμάτι ή ίσως με ένα ευφάνταστο αυτοκόλλητο βιτρίνας και συνεχίζουμε τη διακόσμηση σε όλο το εύρος του διαθέσιμου «καμβά».
3
  1. Προσθέτουμε το στοιχείο της έκπληξης. Αυτό που δεν περιμένει να δει ο υποψήφιος πελάτης μας είναι και αυτό που θα τον κερδίσει. Διαλέγουμε ένα θέμα και αφιερώνουμε τη βιτρίνα μας σε αυτό, προσθέτοντας σε σημεία – κλειδιά αντικείμενα εκ πρώτης όψεως «άσχετα», που όμως έχουν αναφορές στο εμπόρευμά μας.
4
  1. Χρησιμοποιούμε αυτοκόλλητα καταστημάτων. Είναι ένα πολύ οικονομικό εργαλείο που μπορεί εύκολα και απλά να μεταμορφώσει τη βιτρίνα μας, δίνοντας «αυτό το κάτι» που ψάχνουμε – κι εμείς και οι καταναλωτές. Όλοι χρησιμοποιούν τα αυτοκόλλητα εκπτώσεων για βιτρίνες ή άλλες επιγραφές, όμως τα αυτοκόλλητα μπορεί να είναι η σωστή επιλογή σε πάρα πολλές άλλες περιπτώσεις. Για παράδειγμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα μοτίβο με διάφορα μικρά μέρη που απλώνονται σε όλη τη βιτρίνα και δημιουργούν την αίσθηση παραθύρου - ο περαστικός νιώθει πως έτσι μεταφέρεται σε έναν παραμυθένιο κόσμο. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μεγάλα μοτίβα, σε μεγάλο μέρος της βιτρίνας μας, ώστε να δημιουργήσουμε το σκηνικό της ιστορίας που θέλουμε: Κύματα το καλοκαίρι, ένα χιονισμένο τοπίο το χειμώνα, ένα ερωτευμένο ζευγάρι του Αγίου Βαλεντίνου κλπ. Οι επιλογές είναι πραγματικά αμέτρητες και όριο είναι μόνο η φαντασία μας. Η UrbanStickers είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται στα αυτοκόλλητα τοίχου και βιτρίνας, αποτελείται από μια μικρή ομάδα γραφιστών και επιγραφοποιών και διαθέτει ένα απόλυτα εξυπηρετικό ηλεκτρονικό κατάστημα. Μπορεί να βοηθήσει οποιονδήποτε επαγγελματία θέλει να μεταμορφώσει το χώρο του, εύκολα, γρήγορα και πολύ οικονομικά.
5
  1. Η βιτρίνα μας να συμβαδίζει με την εποχή. Η εποχικότητα είναι μια από τις σημαντικότερες αξίες των πωλήσεων και πρέπει να φαίνεται ότι αυτό το αντιλαμβάνεστε από τη βιτρίνα σας. Άλλα πράγματα αναζητά ο καταναλωτής το καλοκαίρι κι άλλες «ιστορίες» του κερδίζουν το ενδιαφέρον, κι άλλα το καταχείμωνο. Όσο καλό και προσεγμένο να είναι το θέμα της βιτρίνας σας, δεν μπορεί να «περάσει» μια καλοκαιρινή ιστορία την ώρα που ο πελάτης σκέφτεται πώς θα στολίσει το χριστουγεννιάτικο δέντρο…
6

Μην ξεχνάτε πως η δημιουργία μιας πρωτότυπης βιτρίνας που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον και κερδίζει τα βλέμματα, είναι μια υπόθεση που… δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!