ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το digital marketing ως μοχλός ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας

Το digital marketing ως μοχλός ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας

Ο επιχειρηματίας που έχει ως σκοπό την ανάπτυξη της επιχείρησής του οφείλει να είναι πάντοτε ενημερωμένος για τις τελευταίες εξελίξεις στην αγορά. Στη σύγχρονη εποχή, ο τρόπος για να γίνει αυτό είναι να ακολουθεί τις εξελίξεις στο digital marketing, που μπορεί να αποδειχθεί ο «μοχλός» για να εκτοξευθεί η επιχείρησή του άμεσα και αποτελεσματικά.

Ο συνδυασμός όλων των ψηφιακών εργαλείων της σύγχρονης εποχής με σκοπό την ανάπτυξη μιας επιχείρησης είναι εξαιρετικά σημαντικός και το digital marketing, αναπτύσσοντας ολοκληρωμένες στρατηγικές, ανοίγει ορίζοντες, που σε διαφορετική περίπτωση δεν θα μπορούσε κανείς ούτε καν φανταστεί. Τώρα, ακόμα και η τοπική επιχείρηση με έδρα μια περιφερειακή πόλη της χώρας -ή ακόμα κι ένα απομακρυσμένο χωριό- μπορεί να «φτάσει» με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών και διαδικτυακών μέσων, στα πέρατα της Γης.

Είναι σαφές πως μια τέτοιου είδους αξιοποίηση του digital marketing, σε όλο το εύρος της επιχειρηματικής δραστηριότητας δηλαδή, μπορεί να γίνει ο μοχλός για την εν γένει ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, τόσο σε επίπεδο μονάδας, όσο και σε επίπεδο εθνικό. Η βαθιά κατανόηση και γνώση χειρισμού των όπλων που δίνει στην επιχείρηση το digital marketing είναι απαραίτητη ώστε να γνωρίζει ο επιχειρηματίας σε ποιο ειδικό κοινό απευθύνεται, πότε είναι η καταλληλότερη στιγμή να απευθυνθεί στο κοινό αυτό και πώς θα κάνει την επικοινωνία της επιχείρησής του πιο προσιτή και κατανοητή προς το συγκεκριμένο κοινό. Έννοιες όπως το Analytics, το Content Marketing, το SEO, το Social Media Marketing ή το Programmatic, που αποτελούν κύρια στοιχεία μιας digital marketing στρατηγικής -μαζί με πολλές ακόμα- πρέπει να έχουν κατανοηθεί βαθιά και να αποτελούν πεδίο γνώσης για τα στελέχη μιας επιχείρησης που θέλει να ξεπεράσει τα όριά της, να αναπτυχθεί και να εκτοξευθεί «όσο πάει» δεν μπορεί παρά να αφιερώνει χρόνο και προσπάθεια σε αυτό που ονομάζεται digital marketing.

22

«Κλειδί» η διαρκής εκπαίδευση

Η μεγάλη δυσκολία με αυτό το απίστευτης ισχύς «υπερόπλο» που έχουν σήμερα στα χέρια τους οι επιχειρηματίες, είναι η αέναη εξέλιξή του. Πολύ απλά, στο digital marketing, αυτό που ήταν δεδομένο χθες, σήμερα μπορεί και να είναι ήδη παρωχημένο. Η μεγάλη του δύναμη άλλωστε προέρχεται από την αξιοποίηση της τεχνολογίας και η τεχνολογία εξελίσσεται στην εποχή μας αλματωδώς. Επομένως όλοι εκείνοι που ασχολούνται με τον συγκεκριμένο τομέα, οφείλουν να είναι διαρκώς ενημερωμένοι για τις τελευταίες τάσεις, τις νέες προσθήκες, αλλά και τις καταργήσεις που καταγράφονται διαρκώς.

Στο σημείο αυτό είναι που πρέπει ο επιχειρηματίας να απευθυνθεί στους ειδικούς και ειδικοί στο digital marketing είναι οι άνθρωποι του ALBA Graduate Business School. Για αυτόν τον σκοπό, πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις του, στο κέντρο της Αθήνας ένα ειδικό πρόγραμμα, το Professional Diploma in Digital Marketing, που προσφέρει συνολικά 116 ώρες εκπαίδευσης, από τις οποίες οι 63 γίνονται με φυσική παρουσία στη σχολική αίθουσα και οι υπόλοιπες 53 διαδικτυακά, μέσω eLearning. Το μεγάλο πλεονέκτημα του συγκεκριμένου course είναι το ότι δεν μένει μόνο στη θεωρία, αλλά αντίθετα συνδυάζει και πρακτικά μαθήματα δημιουργίας διαφημίσεων σε computer lab. Επιπλέον μέσω της Digi-Day που προστέθηκε φέτος στο πρόγραμμα διδασκαλίας, οι συμμετέχοντες μπορούν να δουλέψουν ανά ομάδες, αναλαμβάνοντας την επίλυση ενός πραγματικού case study για την ανάπτυξη μιας digital marketing στρατηγικής. Μέσω του eLearning μέρους του προγράμματος μπορούν μάλιστα να επαναλάβουν όλα όσα διδάχθηκαν, όποια στιγμή το επιθυμούν, καθώς το υλικό είναι διαθέσιμο online επί ένα χρόνο.

33

Στο Professional Diploma in Digital Marketing για πρώτη φορά φέτος διδάσκονται τα μαθήματα «2020 Marketing», «Online Reputation Management» και «Programmatic», ενώ διατηρούνται και αναβαθμίζονται οι ενότητες «Social Media Marketing», «Search Engine Marketing», «Web Analytics». Τα μαθήματα αυτά διδάσκουν στον επιχειρηματία όλες τις νέες τεχνολογίες, ώστε να διαχειρίζεται τη φήμη του brand του και να γνωρίζει πώς να απευθύνεται στο σωστό κοινό την κατάλληλη στιγμή. Το πρόγραμμα, άλλωστε, «τρέχει» με μεγάλη επιτυχία από τον Μάρτιο του 2014 και έχει εκπαιδεύσει πάνω από 1.700 επαγγελματίες που προέρχονται από όλες τις μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν με δύο τρόπους, είτε χειρόγραφα, με μία φόρμα εγγραφής, είτε ηλεκτρονικά. Τα μαθήματα πραγματοποιούνται δύο φορές την εβδομάδα, κατά κύριο λόγο κάθε Δευτέρα και Τετάρτη, 18.00-21.30, στο ALBA Graduate Business School στην οδό Ξενίας 6-8, απέναντι από την πλατεία Μαβίλη, στο κέντρο της Αθήνας.