ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τρία digital trends που κάθε σύγχρονη επιχείρηση αξίζει να γνωρίζει

Τρία digital trends που κάθε σύγχρονη επιχείρηση αξίζει να γνωρίζει

Με το 2020 να απέχει μία μόλις «ανάσα» και τον ψηφιακό μετασχηματισμό να βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, το digital marketing αναδεικνύεται ως η απαραίτητη επιλογή για κάθε σύγχρονη επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, η οποία επιθυμεί να αυξήσει τα κέρδη της, να αποκτήσει αναγνωρισιμότητα και να επικοινωνήσει στο σωστό κοινό, την κατάλληλη στιγμή το brand ή τις υπηρεσίες της.

Με την τεχνολογία, λοιπόν, να αναβαθμίζεται συνεχώς, τις απαιτήσεις της αγοράς να πολλαπλασιάζονται και να γίνονται πιο περίπλοκες και την ανάγκη για στοχευμένες digital λύσεις να αποτελούν το ζητούμενο για κάθε εταιρεία, αξίζει να βάλουμε κάτω από το «μικροσκόπιό» μας τα κορυφαία digital trends του 2020, που κάθε σύγχρονη επιχείρηση αξίζει να γνωρίζει και να λάβει υπόψη της.

Το Search Engine Marketing (το γνωστό μας SEO), το Social Media Marketing, το Content Marketing, το Digital PR, τα Analytics και φυσικά, το Display και Video Advertising παραμένουν στην κορυφή της λίστας με τα πλέον σημαντικά digital trends και θα κυριαρχήσουν στον ψηφιακό κόσμο και το νέο έτος. Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο πως αποτελούν τη βάση του κορυφαίου Professional Diploma in Digital Marketing σήμερα που προσφέρεται από το ALBA Graduate Business School.

Παρόλα αυτά, υπάρχουν τρεις νέες κυρίαρχες τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ που αποκτούν μεγάλη δυναμική και όπως όλα δείχνουν, αξίζουν την προσοχή μας καθώς προσφέρουν σε εκείνους που τις έχουν υιοθετήσει, ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη σύγχρονη αγορά εργασίας.

Ιδού, λοιπόν, τα κορυφαία ψηφιακά trends στο μάρκετινγκ που αξίζουν την προσοχή μας και πώς μπορούμε να τα κάνουμε μέρος του δικού μας, σύγχρονου business plan.

  1. Το ORM και η δύναμη της ψηφιακής επιρροής

Οι εξελίξεις στην τεχνολογία και το digital marketing συγκεκριμένα, δημιούργησαν νέα δεδομένα σε ό,τι αφορά στον τρόπο που επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Μεταξύ άλλων όμως, συνέβαλαν και στη δημιουργία μιας νέας κατηγορίας επαγγελματιών, εκείνης των influencers. Αυτό ακριβώς το ψηφιακό φαινόμενο μελετά, αναλύει και εξελίσσει το Online Reputation Management (ORM). Πρόκειται για ένα από τα νέα κορυφαία digital trends του 2020 και οι σπουδές σε αυτό το κομμάτι του σύγχρονου ψηφιακού μάρκετινγκ φαίνεται πως είναι κάτι περισσότερο από ενδιαφέρουσες και δημοφιλείς. Διότι εκείνοι οι οποίοι επιλέγουν να εντρυφήσουν σε αυτόν τον digital κλάδο, μαθαίνουν πώς να χρησιμοποιούν τις πιο καινοτόμες ψηφιακές στρατηγικές, προκειμένου να ασκήσουν επιρροή προς όφελος ενός brand και της online φήμης του.

Picture1
  1. Το 2020 Marketing που φέρνει το αύριο στο σήμερα

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως μια επιχείρηση που θέλει να είναι και να θωρείται ψηφιακά ώριμη, καλείται να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές της. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, πως όλο και περισσότεροι επαγγελματίες προσπαθούν να φέρουν τις εξελίξεις του αύριο στο σήμερα, επιλέγοντας να σπουδάσουν και να εφαρμόσουν στις επιχειρήσεις τους κανόνες του 2020 Marketing. Ουσιαστικά, η κυρίαρχη αυτή digital τάση μας βοηθά να είμαστε πλήρως ενημερωμένοι για τις τεχνολογίες που αναμένεται να μπουν στη ζωή μας και το πώς μπορούμε να τις αξιοποιήσουμε. Γιατί είναι trend; Διότι μπορεί πριν από πέντε χρόνια η ψηφιακή επανάσταση να μας βρήκε ολίγον τι απροετοίμαστους όμως, πλέον, όλοι γνωρίζουμε πώς η λέξη «κλειδί» για την επιτυχία μιας επιχείρησης είναι το digital.

Picture2
  1. Το Programmatic Advertising που κατακτά τις επιχειρήσεις

Τέλος, ένα ακόμη digital trend το οποίο οι σύγχρονοι marketers «τιμούν» και αναμένεται να κυριαρχήσει στον ψηφιακό κόσμο και το 2020 είναι το Programmatic Advertising. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται σε αυτό, επενδύοντας μάλιστα στην ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εργαζόμενών τους. Γιατί; Διότι απλούστατα έχουν διαπιστώσει ότι το Programmatic Advertising μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά σε ό,τι αφορά στην εξέλιξη της ψηφιακής διαφήμισης σήμερα. Πληρώνοντας μόνο για αποτελεσματικές διαφημίσεις που στοχεύουν στο κατάλληλο κοινό και την κατάλληλη στιγμή, οι επιχειρήσεις βγαίνουν κερδισμένες και το Programmatic Advertising «ανεβαίνει» όλο και πιο ψηλά στη λίστα με τα κορυφαίες τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

5

Για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να εκσυγχρονιστούν και να καταφέρουν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο της νέες ευκαιρίες που τους προσφέρει η τεχνολογία και ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός, λοιπόν, η εκπαίδευση πάνω στο digital marketing αποτελεί μονόδρομο.

Στην Ελλάδα πάντως, φαίνεται πως τα πράγματα είναι ιδιαίτερα θετικά. Ενδεικτικά αξίζει να αναφέρουμε ότι από το 2014 μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 1.700 επαγγελματίες -ανάμεσα τους και στελέχη κορυφαίων εταιρειών- έχουν λάβει το Professional Diploma in Digital Marketing του ALBA Graduate Business School -ένα από τα πρώτα που έκαναν την εμφάνισή τους στην ελληνική αγορά και σίγουρα ένα από τα πιο επιτυχημένα.

Οι λόγοι για τους οποίους έχει καταφέρει να ξεχωρίσει είναι πολλοί. Αξίζει απλώς να υπογραμμίσουμε ότι προσφέρει συνολικά 116 ώρες εκπαίδευσης, από τις οποίες οι 63 γίνονται με φυσική παρουσία στη σχολική αίθουσα και οι υπόλοιπες 53 διαδικτυακά, μέσω eLearning, ενώ δίνει επίσης τη δυνατότητα στους συμμετέχοντές του να χρησιμοποιούν μεθοδολογίες και trends της αγοράς καθώς και εργαλεία απαραίτητα για την ανάπτυξη μιας επιτυχημένης καριέρας. Το γεγονός πως 13 κορυφαίοι εισηγητές με πολυετή εμπειρία στο Digital Marketing μοιράζονται με όσους συμμετέχουν στο πρόγραμμα εξειδικευμένες γνώσεις και real time case studies είναι εξίσου σημαντικό. Το ίδιο και το ότι μέσω διαλέξεων και πρακτικών εφαρμογών, οι συμμετέχοντες έρχονται σε επαφή με θεμελιώδεις αξίες και μαθαίνουν να χρησιμοποιούν απαραίτητα εργαλεία και τεχνικές όπως SEO, Email Marketing και Website Optimization, αποκτώντας παράλληλα πολύτιμες γνώσεις μέσω μαθημάτων σε μία σειρά από σημαντικά πεδία του ψηφιακού μάρκετινγκ: Από το Digital Marketing Foundations στο Social Media Marketing και από το Content Marketing Paid Search στα Strategy, Digital PR, Google Ads και Analytics.

Για εμάς, πάντως, το γεγονός πως περιλαμβάνει ήδη στο νέο πρόγραμμα σπουδών του για τον Ιανουάριο του 2020 τα τρία κορυφαία digital trends της αγοράς, αποδεικνύει σε κάθε περίπτωση τη δυναμική του. Το Professional Diploma in Digital Marketing «τρέχει» μαζί με τις ψηφιακές εξελίξεις και μαζί με αυτό και εμείς.