ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Force for Good: Όταν μια εταιρεία μετατρέπεται σε δύναμη για το καλό

Την περίοδο που πέρασε και κατά τη διάρκεια της οποίας νέα δεδομένα και μια σειρά από πρωτόγνωρες αλλαγές «εισέβαλαν» στις ζωές μας, όλοι μας αισθανθήκαμε και αντιληφθήκαμε την αξία του να προσφέρουμε τη φροντίδα μας και να κάνουμε το καλό για εκείνους που έχουν ανάγκη.

Μάθαμε για τους νέους μας «ήρωες», τους γιατρούς και το προσωπικό των νοσοκομείων και διαβάσαμε για τους ανθρώπους εκείνους που βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή της «μάχης» εν μέσω πανδημίας, προκειμένου να προσφέρουν την πολύτιμη βοήθειά τους στους πλέον ευάλωτους συμπολίτες μας.

Πάνω από όλα όμως, συνειδητοποιήσαμε πως όταν όλοι μαζί ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να πράξουμε το σωστό και το καλό, τότε ο κόσμος μας μετατρέπεται σε ένα καλύτερο μέρος, ακόμη και αν οι δυσκολίες και τα προβλήματα παραμένουν. Διότι προσπαθώντας να κάνουμε το καλό και να πράξουμε το σωστό κάθε μέρα, δημιουργούμε τις βάσεις για έναν κόσμο καλοσύνης για εμάς, τα αγαπημένα μας πρόσωπα και κάθε συνάνθρωπό μας. Και αυτό είναι κάτι που γνωρίζει καλά η Procter & Gamble, η εταιρεία πίσω από γνωστά προϊόντα που «μπαίνουν» κάθε ημέρα στα σπίτια μας, όπως το Ariel, το Fairy και η Always.

Μια δύναμη για το καλό και εν καιρώ κρίσης

Η αλήθεια είναι ότι η P&G σε κάθε ευκαιρία, μικρή ή μεγάλη, προσπαθεί να είναι μια δύναμη καλού και ανάπτυξης. Κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι, λοιπόν, το γεγονός πως σήμερα αποτελεί μια από τις πιο κοινωνικά υπεύθυνες εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τα παραδείγματα των κοινωνικών δράσεων και των πρωτοβουλιών της P&G που αποδεικνύουν ότι πρόκειται για μια εταιρεία που καταφέρνει να αποτελεί μια δύναμη για το καλό, είναι πολλά: Από δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος στην προσφορά ανακούφισης στην κοινωνία κατά τη διάρκεια κρίσεων, όπως αυτή της πανδημίας του κορονοϊού.

Πράγματι, σκοπός της P&G είναι να αποτελεί πάντα μια δύναμη για το καλό -δηλαδή, a force for good- και το απέδειξε για μία ακόμη φορά μέσα από τις πράξεις φροντίδας που πραγματοποίησε σε Ελλάδα και εξωτερικό τους τελευταίους τρεις μήνες, όταν και όλοι μας κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε τον Covid-19.

Οι πράξεις φροντίδας που ξεχώρισαν στην Ελλάδα την εποχή της πανδημίας

Ποιες είναι, λοιπόν, οι πράξεις φροντίδας της P&G που έλαβαν χώρα το περασμένο διάστημα στην Ελλάδα και τις οποίες ξεχωρίσαμε;

Το πασχαλινό γεύμα από το Fairy σε περισσότερους από 800 άστεγους συμπολίτες μας στις Δομές Φιλοξενίας του Κέντρου Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων και η συνεργασία του Ariel με την Ithaca -πρόκειται για το πρώτο Κινητό Πλυντήριο Ρούχων για Άστεγους στην Ελλάδα- για τη στήριξη του Πολυδύναμου Κέντρου Αστέγων του Δήμου Αθηναίων, αποτελούν δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα. Για εκείνους που δεν το γνωρίζουν, στην Ελλάδα του 2020 πάνω από 20.000 συνάνθρωποί μας ζουν σε συνθήκες αστεγίας και δεν έχουν πρόσβαση σε καθαρά ρούχα. Το Αriel, λοιπόν, ως κορυφαία μάρκα στην κατηγορία των απορρυπαντικών στην Ελλάδα, πρεσβεύει ότι η καθαριότητα αποτελεί ουσιαστική ανάγκη κάθε ανθρώπου. Και στο πλαίσιο αυτό πήρε την απόφαση να στηρίξει για μία ακόμη φορά έμπρακτα το έργο της Ithaca -συνεργάζονται από το 2016 και έχουν εξυπηρετήσει μαζί 5.500 άστεγους συνανθρώπους μας, πλένοντας πάνω από 70.000 κιλά ρούχων.

Το πασχαλινό γεύμα στο Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων και η νέα δράση του Ariel με την Ithaca δεν ήταν, βέβαια, οι μοναδικές πράξεις φροντίδας της γνωστής εταιρείας εν μέσω πανδημίας. Διότι από την πρώτη κιόλας στιγμή που ξέσπασε ο Covid-19, η P&G ανέλαβε σημαντικές κοινωνικές πρωτοβουλίες, παίρνοντας μεταξύ άλλων την απόφαση να ενισχύσει τις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας των Νοσοκομείων αναφοράς της χώρας μας. Με την υλοποίηση όλων των παραπάνω πρωτοβουλιών και με μια συνολική συνεισφορά άνω των 300.000 ευρώ, συνέδραμε στην προσπάθεια ανακούφισης των έκτακτων αναγκών στη χώρα μας.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία στήριξε το Εθνικό Σύστημα Υγείας μας και ενίσχυσε τις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας με τον απαραίτητο εξοπλισμό για την περίθαλψη των ασθενών και την καταπολέμηση της διάδοσης του κορονοϊού. Την ίδια ώρα, συνεργάστηκε με τοπικούς φορείς και οργανισμούς που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή προστασίας και φροντίδας των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, καλύπτοντας -όπως έγινε γνωστό- τις ανάγκες 35.000 συνανθρώπων μας.

Σε παγκόσμιο επίπεδο δε, από τη στιγμή που ξέσπασε η πανδημία, η P&G ανακοίνωσε δωρεές ύψους άνω των 15 εκατ. δολαρίων σε προϊόντα προσωπικής υγείας και υγιεινής, αντισηπτικών και χρηματική ενίσχυση των ευάλωτων ομάδων.

Μπορεί, λοιπόν, τα δεδομένα στη ζωή μας να έχουν αλλάξει όμως, το καλό συμβαίνει ακόμη γύρω μας. Το σίγουρο είναι πως όταν μια εταιρεία αγγίζει τις ζωές περίπου πέντε δισεκατομμυρίων ανθρώπων σε καθημερινή βάση μέσα από τα προϊόντα της -όπως συμβαίνει στην περίπτωση τηςP&G- τότε το να πράττει το καλό, δεν μπορεί παρά να αποτελεί τον «κανόνα» για εκείνη.

Ας εμπνευστούμε από κάθε παράδειγμα προσφοράς και ας προσπαθήσουμε, λοιπόν, να μετατρέψουμε την καλοσύνη μας σε πράξεις φροντίδας που μπορούν πραγματικά να κάνουν τη διαφορά, τόσο για εμάς όσο για τα αγαπημένα μας πρόσωπα και κάθε συνάνθρωπό μας.

#forceforgood #podforgood #foodforgood