Public και Media Markt ενώνουν τις δυνάμεις τους και αλλάζουν τους όρους στο retail

Έναν περίπου χρόνο έπειτα από τη συμφωνία ενοποίησής τους και μετά από μια σειρά πρωτοποριακών συνεργασιών, Public και Media Markt προχώρησαν εν μέσω πανδημίας σε μία επένδυση ύψους 1,5 εκατομμυρίου ευρώ, η οποία αναμένεται δίχως αμφιβολία να αλλάξει τα δεδομένα στο retail.

Πιο αναλυτικά, με τη νέα επιχειρηματική τους κίνηση, Public και Media Markt εισάγουν στην ελληνική αγορά ένα νέο μοντέλο λιανικού εμπορίου, αποδεικνύοντας έμπρακτα το ρητό «η ισχύς εν τη ενώσει»: Ο λόγος για το άνοιγμα δύο νέων καταστημάτων Public δίπλα σε σημεία που ήδη υπάρχουν καταστήματα Media Markt, στην Αθήνα αλλά και τη Θεσσαλονίκη.

Μέσα από τα συγκεκριμένα «υπερκαταστήματα» των χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων με τον μεγάλο αριθμό προϊόντων από όλες τις κατηγορίες, την άνετη πρόσβαση, τα πάρκινγκ και τους παιδότοπους, οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να επιλέγουν τα προϊόντα που ικανοποιούν τις ανάγκες τους μέσα από ένα πλήθος επιλογών και ταυτόχρονα να απολαμβάνουν μία νέα, ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία για όλη την οικογένεια.

Το ένα από τα δύο αυτά «υπερκαταστήματα» και συγκεκριμένα, εκείνο που βρίσκεται στη Λεωφόρο Συγγρού, είναι το μεγαλύτερο κατάστημα Public στην Ελλάδα, με συνολικό εμβαδόν 2.550 τ.μ., το οποίο μάλιστα -όπως έγινε γνωστό- θα διαθέτει μεγάλο αναγνωστήριο, παιδότοπο, χώρο φιλοξενίας εκδηλώσεων και δωρεάν parking 400 θέσεων. Σε ό,τι αφορά στο δεύτερο κατάστημα που προέκυψε έπειτα από την ενοποίηση Public και Media Markt, βρίσκεται στη Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης (επί της οδού Λαγκαδά 341), έχει συνολικό εμβαδόν 1.150 τ.μ. και προσφέρει στους επισκέπτες του τη δυνατότητα να ανακαλύψουν ό,τι επιθυμούν, μέσα από μία ευρύτατη γκάμα προϊόντων και εμπειριών, από τον χώρο του βιβλίου, του gaming και της τεχνολογίας.

Οι online συνέργειες που κάνουν τη διαφορά εν έτει 2020

Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, η αλήθεια είναι πως η απόφαση της συνένωσης των δύο νέων, μεγάλων καταστημάτων Public με εκείνα της Media Markt, έρχεται να συμπληρώσει μια σειρά από συνέργειες που έχουν ήδη αναπτυχθεί ανάμεσα τις δύο εταιρείες.

Στην πραγματικότητα, έπειτα από την ένωση των δύο εταιρειών πριν από μερικούς μήνες, Public και Media Markt προχώρησαν άμεσα σε μια σειρά από συνέργειες και μάλιστα, διαδικτυακές. Ποιες είναι αυτές οι online συνεργασίες; Η πρώτη αφορά στο κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς πλέον οι οικιακές συσκευές της Media Markt βρίσκονται στο marketplace του public.gr -γεγονός που δίνει στην εταιρεία ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Όσον αφορά στη δεύτερη, πρόκειται για την απόφαση της Media Markt να προσφέρει στους πελάτες της την υπηρεσία Drive up, η οποία επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράζουν ουσιαστικά τα προϊόντα που επιθυμούν online και εν συνεχεία, να τα παραλαμβάνουν από το κατάστημα της επιλογής τους, απολαμβάνοντας τη διευκόλυνση να τοποθετεί ο πωλητής ανέπαφα τα προϊόντα στο πορτμπαγκάζ τους.

public2

Με την ανταπόκριση του κοινού να είναι ιδιαίτερα θετική απέναντι στις νέες αυτές επιχειρηματικές κινήσεις και συνέργειες της Public-Media Markt, δεν υπάρχει αμφιβολία πως στο άμεσο μέλλον αναμένουμε να δούμε ακόμη περισσότερες πρωτοβουλίες οι οποίες θα διευκολύνουν το αγοραστικό «ταξίδι» των σύγχρονων καταναλωτών και θα τους βοηθήσουν να απολαμβάνουν πιο ιδιαίτερες και ξεκούραστες shopping εμπειρίες.

Το σίγουρο είναι πως οι επιχειρηματικές κινήσεις της Public-Media Markt, έχουν ήδη θέσει τις βάσεις για την ανάπτυξη πολλών νέων υπηρεσιών και καινοτομιών.

Διαβάστε επίσης