Nutricia για την πανδημία: Αδιάκοπη στήριξη σε ανθρώπινο δυναμικό, συνεργάτες και πελάτες

Με άμεσες και αποτελεσματικές κινήσεις που βοήθησαν στο να ξεπεραστούν τα εμπόδια από το lock down «απάντησε» η Nutricia στην πανδημία του νέου κορωνοϊού και τις συνέπειές της, όπως δηλώνει αποκλειστικά στο CNN Greece ο Country Manager της εταιρείας, κύριος Σίμος Λουλουμάρης.

 

«Μέσα σε δύο ημέρες στήθηκε ένα δίκτυο διανομής που παρέδιδε δωρεάν τα προϊόντα μας σε συμπολίτες μας που το είχαν ανάγκη» επισημαίνει ο ίδιος, τονίζοντας πως η Nutricia δεν σταμάτησε να προσφέρει δωρεάν σεμινάρια σε όσους τα χρειάζονται, όπως είναι για παράδειγμα οι έγκυες γυναίκες.

Παράλληλα, η εταιρεία δεσμεύτηκε προς τους καταναλωτές να διατηρήσει τον τιμοκατάλογο των προϊόντων της, ευχαρίστησε έμπρακτα τους επαγγελματίες υγείας προσφέροντας υλικά προστασίας στο Νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» και ανέστειλε τις εξωτερικές επισκέψεις των υπαλλήλων της, εφαρμόζοντας smart working για όλους τους υπαλλήλους γραφείου, πριν αυτό ζητηθεί από το κράτος. Παράλληλα, ο όμιλος Danone εξασφάλισε τα εισοδήματα όλων των ανθρώπων της εταιρείας, τουλάχιστον μέχρι τις 30/06/2020. «Οι συνάδελφοί μας στο εξωτερικό μας χαρακτηρίζουν ‘crisis experts», δηλώνει χαρακτηριστικά ο κύριος Λουλουμάρης, θέλοντας να αποδώσει την επιτυχία του σχεδίου της Nutricia.

logo nutricia club

Αξίζει να σημειωθεί πως «η εταιρεία προχώρησε σε δωρεάν παράδοση των προϊόντων της σε ευπαθείς ομάδες εντός 48 ωρών, όπως προϊόντα για ογκολογικούς ασθενείς, νήπια με αλλεργία, ασθενείς με προβλήματα μνήμης, καθώς και δωρεάν online σεμινάρια σε εγκύους και γονείς από ειδικό λοιμωξιολόγο, ψυχολόγο, γυναικολόγο, μαία, διατροφολόγο. Παράλληλα, συνεχίστηκαν οι δωρεές βρεφικών, νηπιακών και προϊόντων ειδικής διατροφής σε δημόσια νοσοκομεία και ΜΚΟ που τα έχουν ανάγκη και οι οποίες έφτασαν τους 16 τόνους τους τελευταίους δύο μήνες» όπως δηλώνει στο Cnn Greece ο κύριος Λουλουμάρης, αποδεικνύοντας πως με τις ενέργειές της η Nutricia στήριξε έμπρακτα το ανθρώπινο δυναμικό της, τους συνεργάτες και τους πελάτες της, κάτι που συνεχίζει να κάνει σήμερα και για όσο χρειαστεί.

 

Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη του κυρίου Σίμου Λουλούμαρη, Country Manager Nutricia στο CNN Greece:

- Κύριε Λουλούμαρη, ως ο επικεφαλής μιας ιστορικής εταιρίας για τη χώρα μας, όπως η Nutricia, πώς αντιληφθήκατε τον ρόλο της με το ξέσπασμα της πανδημίας του νέου κορωνοϊού;

Ως Nutricia αναγνωρίσαμε έγκαιρα τις ανάγκες που δημιουργήθηκαν στην αγορά από την πρώτη κιόλας εβδομάδα της κρίσης. Επειδή είμαστε εταιρεία που έχουμε άμεση επαφή με γιατρούς και νοσηλευτές, επικοινωνήσαμε μαζί τους και μέσα σε δύο ημέρες στήθηκε ένα δίκτυο διανομής που παρέδιδε δωρεάν τα προϊόντα μας σε συμπολίτες μας που το είχαν ανάγκη. Παράλληλα δεν σταματήσαμε να προσφέρουμε δωρεάν σεμινάρια και ενημερωτικό υλικό τόσο στις εγκύους και νέες μητέρες όσο και στους ασθενείς που διαχειρίζονται διατροφικά την ασθένειά τους με τη χρήση των ειδικών προϊόντων ενηλίκων μας. Επομένως, θέλαμε ο ρόλος μας να είναι ουσιαστικός και συμπληρωματικός. Χαρακτηριστικά, κάναμε γρήγορα την έρευνα μας, εντοπίσαμε τα σημεία που υπήρχε αυξημένη ανάγκη και δράσαμε γρήγορα, πάντα με γνώμονα τους συμπολίτες που έχουν τόση πολλή ανάγκη σε κάποια συγκεκριμένα προϊόντα. Παράλληλα με την εφαρμογή μέτρων στήριξης της κοινωνίας, θέσαμε άμεσα σε εφαρμογή ένα εσωτερικό σχέδιο, διευκολύνοντας έμπρακτα το ανθρώπινο δυναμικό, τους συνεργάτες και του πελάτες του ομίλου.

- Προς ποιες κατευθύνσεις στρέψατε το ενδιαφέρον σας και με ποιους σκοπούς;

Από την πρώτη στιγμή κατανοήσαμε τις νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί και προχωρήσαμε σε ουσιαστική στήριξη των υπαλλήλων της εταιρείας, των ευπαθών κοινωνικών ομάδων, των συνεργατών και των μικρών προμηθευτών του Ομίλου, τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας.

Η ασφάλεια των ανθρώπων της εταιρείας είναι αρχική προτεραιότητα για τη Nutricia Specialised Nutrition και από την πρώτη κιόλας ημέρα, αναστάλθηκαν όλες οι επισκέψεις της ομάδας ιατρικής ενημέρωσης και πωλήσεων σε όλα τα νοσοκομεία, ιδιωτικά ιατρεία και φαρμακεία, ενώ εφαρμόστηκε το smart working για όλους τους υπαλλήλους του γραφείου, πριν ζητηθεί από το κράτος. Παράλληλα, ο όμιλος Danone εξασφάλισε τα εισοδήματα όλων των ανθρώπων της εταιρείας, τουλάχιστον μέχρι τις 30/06/2020.

Δεσμευτήκαμε προς τους καταναλωτές να διατηρήσουμε τον τιμοκατάλογο των προϊόντων καθ’ όλη τη διάρκεια της δύσκολης περιόδου που βιώνουμε και ευχαριστήσαμε έμπρακτα  τους επαγγελματίες υγείας του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» προσφέροντας υλικά προστασίας για τους επαγγελματίες υγείας στην πρώτη γραμμή αντιμετώπισης του COVID-19.

65927224 2423100281084573 6042768387015180288 o

- Ποιες ήταν οι κινήσεις σας προς τη στήριξη του συστήματος υγείας της χώρας μας;

Η υποστήριξη των ασθενών έρχεται αφού προστατεύσουμε επαρκώς και έγκαιρα τους επαγγελματίες υγείας. Αναγνωρίζοντας αυτή την ανάγκη, προσφέραμε συγκεκριμένα στους επαγγελματίες υγείας του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» στολές προστασίας, μάσκες FFP3, γυαλιά υψηλής προστασίας και ασπίδες προσώπου καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες ολόκληρης της γραμμής αντιμετώπισης του COVID-19, από την μονάδα υποδοχής κρουσμάτων μέχρι τις Μονάδες Αυξημένης Φροντίδας (ΜΑΦ) και τις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ)  για διάστημα τριών (3) μηνών. Επιπλέον, παρείχαμε στους επιστήμονες υγείας δωρεάν σεμινάριο από ειδική ψυχολόγο για τη διαχείριση της ψυχολογικής πίεσης αυτή την περίοδο.

- Η Nutricia παράγει προϊόντα που απευθύνονται είτε σε βρέφη είτε σε συνανθρώπους μας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες. Ποια μέριμνα ελήφθη για αυτούς ειδικά;

Έχοντας υπόψη τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες που δημιουργήθηκαν στην αγορά με το ξέσπασμα της επιδημίας, η εταιρεία προχώρησε σε δωρεάν παράδοση των προϊόντων της σε ευπαθείς ομάδες εντός 48 ωρών, όπως προϊόντα για ογκολογικούς ασθενείς, νήπια με αλλεργία, ασθενείς με προβλήματα μνήμης, καθώς και δωρεάν online σεμινάρια σε εγκύους και γονείς από ειδικό λοιμωξιολόγο, ψυχολόγο, γυναικολόγο, μαία, διατροφολόγο. Παράλληλα, συνεχίστηκαν οι δωρεές βρεφικών, νηπιακών και προϊόντων ειδικής διατροφής σε δημόσια νοσοκομεία και ΜΚΟ που τα έχουν ανάγκη και οι οποίες έφτασαν τους 16 τόνους τους τελευταίους δύο μήνες.

NutriciaHome

- Από την πρώτη στιγμή, η Nutricia έλαβε μέτρα στήριξης του προσωπικού της, προκειμένου να συμβάλει στον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας. Πώς εφαρμόστηκαν αυτά και ποια ήταν η ανταπόκριση εκ μέρους των εργαζομένων;

Ακόμα και πριν το lockdown προνοήσαμε για τους εργαζομένους μας και θέσαμε όλο τον οργανισμό σε work from home, το οποίο δεν ήταν εύκολο, διότι όπως σας ανέφερα το 50% των υπαλλήλων μας είναι έξω στην αγορά. Μπορώ να σας πω με βεβαιότητα πως αυτό το σύστημα λειτούργησε εξαιρετικά καλά και αποδοτικά μιας και ως Nutricia έχουμε μια κουλτούρα συνεργασίας. Είμαστε ένας φρέσκος οργανισμός με μικρό μέσο όρο ηλικίας ενώ οι συνάδελφοι μας στο εξωτερικό μας χαρακτηρίζουν “crisis experts”, μιας και όχι μόνο έχουμε αντέξει σε διάφορες κρίσεις, αλλά έχουμε αποδείξει πως μπορούμε να προσαρμοστούμε πολύ γρήγορα στις εξελίξεις.

- Ποια είναι η εκτίμησή σας για τον χειρισμό της κατάστασης που διαμορφώθηκε από τον ιδιωτικό τομέα της χώρας μας, όπου η Nutricia ανήκει από το 1930;

Αρχικά πριν αναφερθούμε στον ιδιωτικό τομέα θα πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι και το δημόσιο έδειξε καλά αντανακλαστικά. Για παράδειγμα στον τομέα που δραστηριοποιούμαστε, η εφαρμογή της άυλης συνταγογράφησης βοήθησε πολύ στην εξυπηρέτηση των ασθενών.

Παράλληλα, οι περισσότερες εταιρείες που δεν διέκοψαν την δραστηριότητα τους, πήραν έγκαιρα μέτρα για την προστασία του προσωπικού τους. Επίσης θα πρέπει να αποδώσουμε τα εύσημα σε όλους τους εργαζόμενους στην εφοδιαστική αλυσίδα (logistics, μεταφορές) αλλά και στο τελικό σημείο πώλησης (καταστήματα λιανικής, φαρμακεία) που εξασφάλισαν την αδιάκοπη διάθεση προϊόντων.

- Πώς αξιολογείται την κατάσταση αυτή τη στιγμή, ενώ έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση διαχείρισης της πανδημίας από τη χώρα μας; Ποια είναι τα απαραίτητα βήματα που ακολουθούν, κατά την εκτίμησή σας;

Αρχικά θα πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που έγινε και με την διαχείριση της πανδημίας. Να ακούμε τους ειδικούς. Η επιλογή μας να θέσουμε την υγεία πάνω από κάθε άλλη επιλογή είναι η καλύτερη παρακαταθήκη για το μέλλον. Σίγουρα θα αντιμετωπίσουμε μία ύφεση που δεν θα είναι η ίδια με τα προηγούμενα χρόνια, καθώς θα πλήξει αυτή την φορά όλους σχεδόν τους τομείς, αλλά και θα εκδηλωθεί σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα. Πιστεύω ότι πρωταρχικό μέλημα τόσο του ιδιωτικού τομέα όσο και του κράτους θα πρέπει να είναι ο περιορισμός των επιπτώσεων στο κομμάτι της απασχόλησης.

- Ποιες είναι οι μελλοντικές κινήσεις που σχεδιάζει η Nutricia μπροστά στο ενδεχόμενο νέου κύματος πανδημίας το ερχόμενο φθινόπωρο;

Όπως πράξαμε μέχρι τώρα, οι βασικοί μας άξονες θα συνεχίσουν να είναι η εξασφάλιση της ασφάλειας των υπάλληλων της εταιρείας, των επαγγελματιών υγείας και η στήριξη των ασθενών/καταναλωτών, δίνοντας προτεραιότητα στις ευπαθείς ομάδες.

Η προστασία της οικογένειας της Nutricia είναι η μεγαλύτερη μας προτεραιότητα. Αυτή την στιγμή οι χώροι των γραφείων της εταιρείας αναμορφώνονται πλήρως ώστε να παρέχουμε ακόμη πιο ασφαλές και φιλικό εργασιακό περιβάλλον.

Βρισκόμαστε κοντά στους ασθενείς και τους γονείς από το 1930 και δεν σταματήσαμε να τους στηρίζουμε σε όλες τις δύσκολες συνθήκες που περάσαμε μαζί ενώ θα συνεχίσουμε να προσαρμοζόμαστε στις νέες ανάγκες και να ανταποκρινόμαστε σε αυτές με τα καινοτόμα προϊόντα μας και τις υπηρεσίες μας, αυτές τις ιστορικές στιγμές που ζούμε.

Οι επαγγελματίες υγείας, είναι οι συνεργάτες μας καθ’ όλη την πορεία της εταιρείας και θα σταθούμε δίπλα τους και στην επόμενη φάση.   

Διαβάστε επίσης