ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πενταπλασιασμός μεριδίου στις ηλεκτρονικές πωλήσεις και τριψήφιος ρυθμός ανάπτυξης για τη Nobacco

Πενταπλασιασμός μεριδίου στις ηλεκτρονικές πωλήσεις και τριψήφιος ρυθμός ανάπτυξης για τη Nobacco

Θεαματική αύξηση του μεριδίου των ηλεκτρονικών πωλήσεων στο κύκλο εργασιών της σημείωσε η Nobacco μετά τον φετινό Μάρτιο. Ο κορυφαίος retailer εναλλακτικών λύσεων στο κάπνισμα είδε το ποσοστό του e-commerce επί του τζίρου το διάστημα Μάρτιος – Ιούνιος 2020 να πενταπλασιάζεται, από 3% σε 15,5%, με το σχετικό ποσοστό να ανέρχεται στο 22% το δίμηνο των οριζόντιων περιοριστικών μέτρων (Μάρτιος - Απρίλιος 2020). Το συγκεκριμένο διάστημα ο όγκος των ηλεκτρονικών πωλήσεων παρουσίασε τριψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, στο 566%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, ωθώντας την εταιρεία σε ταχεία εσωτερική αναδιοργάνωση προκειμένου να ανταποκριθεί με επιτυχία στην αυξημένη ζήτηση. Στελέχη της εταιρείας σημειώνουν ότι η διατήρηση σημαντικά υψηλότερων μεριδίων πωλήσεων μέσω του e-shop και μετά την επαναλειτουργία των φυσικών σημείων πώλησης δείχνει τάση παγίωσης μιας καταναλωτικής συμπεριφοράς που ενισχύθηκε κατά την περίοδο του lockdown.

Επέκταση δικτύου και βράβευση ως «Διαμάντι» της ελληνικής οικονομίας

Η εταιρεία, παρά τις διακυμάνσεις του οικονομικού κλίματος, έχει επιτύχει την τελευταία τετραετία αύξηση του κύκλου εργασιών της που φθάνει το 145% δημιουργώντας το ίδιο διάστημα 80 θέσεις εργασίας. Παράλληλα συνεχίστηκε η επέκταση τόσο του εταιρικού δικτύου καταστημάτων - κατά 31% το 2019 - όσο και του συνολικού δικτύου λιανικής το οποίο το 2019 έφθασε τα 415 σημεία πώλησης, από 383 το αμέσως προηγούμενο έτος. Για τις επιδόσεις αυτές η Nobacco διακρίθηκε πρόσφατα για δεύτερη συνεχή χρονιά στον θεσμό των Diamonds Awards στον οποίο βραβεύονται οι δυναμικότερες επιχειρήσεις της ελληνικής οικονομίας στη βιομηχανία, το εμπόριο, τη ναυτιλία και τον τουρισμό.

«Οι αριθμοί δείχνουν ότι η Nobacco ανταποκρίθηκε με επιτυχία στην στροφή των καταναλωτών στις αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Παρά την εκτόξευση της online ζήτησης μπορέσαμε να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας έγκαιρα και απροβλημάτιστα, όπως αποδεικνύει ο μηδενικός αριθμός παραπόνων και ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης όλο το διάστημα μετά το lockdown. Συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την εμπειρία της εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης, από την online παραγγελία μέχρι και την παράδοση, με νέες υπηρεσίες», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Μάρκος Μαρκόπουλος.