SPONSORED ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εξαρχουλάκος: Στη ZeniΘ, οι ικανοποιημένοι πελάτες μας είναι η καλύτερη διαφήμιση

Εξαρχουλάκος: Στη ZeniΘ, οι ικανοποιημένοι πελάτες μας είναι η καλύτερη διαφήμιση

Καινοτομία, εμπειρία, εμπιστοσύνη, είναι το τρίπτυχο γύρω από το οποίο δομείται η σχέση της ZeniΘ με τους καταναλωτές, τονίζει σε συνέντευξή του στο CNN Greece o κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Μarketing και Επικοινωνίας της εταιρείας. Η ΖeniΘ, που είναι ο 1ος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, σε ρεύμα και σε φυσικό αέριο, ξεπέρασε τα «εμπόδια» της πανδημίας προχωρώντας ταχύτατα στην εφαρμογή μιας σειράς καινοτομιών, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών: Το e-contract, η υπηρεσία e-bill, η νέα ψηφιακή εφαρμογή Zeniapp, το MyZenith αλλά και το ZeniΘ e-ticket, διαφυλάττουν την ασφαλέστερη εξυπηρέτηση για όλους.

Παράλληλα ο κύριος Εξαρχουλάκος μιλά στο CNN Greece για τη «Red Week», την κορυφαία προσφορά ενέργειας της εταιρείας που προσφέρει δωρεάν ρεύμα για τρεις ολόκληρους μήνες σε όσους κάνουν συμβόλαιο σε ρεύμα ηλεκτρονικά από τη σελίδα της ZeniΘ. Τέλος, εξηγεί ότι στην «κορυφαία ομάδα» της Ενέργειας γίνονται συνεχώς μέλη άνθρωποι καταξιωμένοι στον χώρο τους, πρωταθλητές, όπως ο Παναγιώτης Γιαννάκης, ο Άκης Πετρετζίκης, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και η Πόπη Τσαπανίδου.

Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη του Μάνου Εξαρχουλάκου στο CNN Greece:

- Η ZeniΘ είναι μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της ενέργειας. Τι είναι αυτό που προσφέρει στους καταναλωτές;

Η ΖeniΘ είναι ο πρώτος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, με ιστορία μεγαλύτερη των 20 χρόνων δραστηριότητας και επένδυσης στη χώρα.

Συνδυάζει τη γνώση της ελληνικής αγοράς ενέργειας με τη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία του μετόχου της, του παγκόσμιου κολοσσού ΕΝΙ, που τη φέρνει στην πρωτοπορία των ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων σε φυσικό αέριο και ρεύμα.

Στη ZeniΘ προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα από ενεργειακές υπηρεσίες και προϊόντα σε ρεύμα και σε φυσικό αέριο για τις εξειδικευμένες ανάγκες των καταναλωτών, με στόχο να διευκολύνουμε και να βελτιώνουμε την καθημερινότητά τους, στηρίζοντας ταυτόχρονα τον οικονομικό τους προϋπολογισμό.

Στον κλάδο που δραστηριοποιείται η ZeniΘ υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός, όπως βλέπουμε καθημερινά και στις διαφημίσεις. Ποιος είναι εκείνος ο παράγοντας που παίζει καθοριστικό ρόλο ως προς την επιλογή;

Αυτή τη στιγμή ο καταναλωτής βομβαρδίζεται από διαφημίσεις στην τηλεόραση με υποσχέσεις για τη «χαμηλότερη τιμή» σε μια αγορά ενέργειας της οποίας η αξιοπιστία έχει πληγεί στο παρελθόν και καλείται πράγματι να επιλέξει μεταξύ δεκάδων εναλλακτικών παρόχων. Οφείλουμε να είμαστε ξεκάθαροι και σαφείς σε όλες μας τις επικοινωνίες με τον πελάτη.

Αυτό που πρεσβεύει και προσφέρει η ΖeniΘ είναι ξεκάθαρο: Καινοτομία, εμπειρία, εμπιστοσύνη.

Καινοτομία σε ένα πλήθος προϊόντων και ενεργειακών υπηρεσιών που συνεχώς εμπλουτίζονται – γίνονται ψηφιακές για μια καλύτερη εμπειρία για τους καταναλωτές, εφόσον κάνει τις συναλλαγές του εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια – είναι φτιαγμένες για τις εξειδικευμένες ανάγκες του στην ενέργεια, είτε για το σπίτι είτε για την επιχείρησή τους και που συμπληρώνονται από πρόσθετες δωρεάν υπηρεσίες που στηρίζουν και διευκολύνουν τον οικονομικό προϋπολογισμό.

Εμπειρία γιατί δραστηριοποιείται πάνω από 20 χρόνια στην ελληνική αγορά ενέργειας αλλά φέρει και την τεχνογνωσία του μετόχου της από τις ώριμες αγορές του εξωτερικού, και ασφαλώς εμπιστοσύνη.

Η εμπιστοσύνη είναι η αξία που διέπει τη φιλοσοφία και τη λειτουργία της ΖeniΘ. Την πολύχρονη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της φροντίζει να τη διατηρεί και να την ενδυναμώνει διαρκώς. Στεκόμαστε δίπλα τους ως πραγματικός ενεργειακός σύμβουλος για να δούμε τις πραγματικές ανάγκες τους, μιλώντας τους ξεκάθαρα και με ειλικρίνεια για τα προϊόντα και τις προσφορές μας.

Στόχος μας είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης για τον πελάτη.

- Πώς επηρεάστηκε η λειτουργία της ZeniΘ από την πανδημία του κορωνοϊού; Χρειάστηκε να κάνετε κάποιες αλλαγές ως προς τον τρόπο που απευθύνεστε στους καταναλωτές ή ως προς τον τρόπο εργασίας;

H ZeniΘ και προσαρμόστηκε αμέσως στις νέες συνθήκες και εμπλούτισε τις υπηρεσίες της προκειμένου να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο τους πελάτες της. Έτσι ανέπτυξε μια βεντάλια από «έξυπνες» ηλεκτρονικές υπηρεσίες που ειδικά εν μέσω της πανδημίας μπορούν να διευκολύνουν πολύ τους πελάτες και να τους επιτρέπουν να εξυπηρετούνται με ασφάλεια. Πρόκειται για μια σειρά από ψηφιακές υπηρεσίες στις οποίες πρωτοπορεί και μας μεταλαμπαδεύει ο μέτοχός μας ΕΝΙ εδώ και χρόνια.

Δημιουργήσαμε το e-contract, χάρη στο οποίο όλοι πλέον μπορούν να πραγματοποιήσουν, εύκολα και γρήγορα, από το σπίτι τους, συμβόλαιο σε φυσικό αέριο και ρεύμα online μέσα από απλά βήματα. Παράλληλα, δημιουργήσαμε την υπηρεσία e-bill, με την οποία o πελάτης λαμβάνει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς του φυσικού αερίου και ρεύματος, σε κάθε οικιακή ή επαγγελματική παροχή. Με την εγγραφή τους επίσης σ’ αυτήν την υπηρεσία, οι πελάτες της ZeniΘ επωφελούνται από την εντελώς δωρεάν υπηρεσία ZeniΘ bill protection σε συνεργασία με την ΑΧΑ. Με το ΖeniΘ Bill Protection η εταιρεία καλύπτει το ποσό του λογαριασμού σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής (έως 200€) λόγω ακούσιας ανεργίας, ασθένειας, ατυχήματος ή νοσηλείας.

Παρουσιάσαμε και τη νέα ψηφιακή εφαρμογή Zeniapp, ένα εργαλείο ελέγχου και διαχείρισης της ενέργειας για τους πελάτες της ZeniΘ, που τους επιτρέπει να έχουν τον απόλυτο έλεγχο της ενεργειακής τους κατανάλωσης μέσα από τo smartphone τους. Oι πελάτες μας μπορούν να έχουν πρόσβαση μέσα από το smartphone τους στην ενεργειακή κατανάλωσή τους, το κόστος, τις συναλλαγές και τους λογαριασμούς τους.

Με την υπηρεσία MyZenith ο πελάτης της ZeniΘ μπορεί να πραγματοποιήσει μια σειρά από ενέργειες χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποιο από τα καταστήματά μας, όπως για παράδειγμα να κάνει την πληρωμή του λογαριασμού του online.

Για τους πιο παραδοσιακούς πελάτες μας που επιθυμούν την επίσκεψη σε κατάστημα, λανσάραμε μόλις επίσης την «έξυπνη» ηλεκτρονική εφαρμογή ZeniΘ e-ticket, προκειμένου να προφυλάξουμε τον κόσμο από τον συνωστισμό στα καταστήματά μας αυτή την εποχή, για να τους εξοικονομήσουμε χρόνο αναμονής και για να τους δώσουμε τη δυνατότητα να προγραμματίσουν καλύτερα την καθημερινότητά τους. Με το e-ticket οι πελάτες μας μπορούν να κατοχυρώνουν online τη σειρά εξυπηρέτησής τους στο κατάστημα της επιλογής τους. Μπορούν να βλέπουν άμεσα ποιο κατάστημα τους εξυπηρετεί καλύτερα και να εξασφαλίζουν προτεραιότητα, όπως και να ενημερώνονται αυτόματα όταν πλησιάζει η σειρά τους.

Μέσα σε όλο αυτό ωστόσο, πρωταρχικό μας μέλημα υπήρξε η ασφάλεια των ανθρώπων μας. Έτσι από το ξέσπασμα της πανδημίας, εφαρμόσαμε ένα σύστημα “smart working” για εργασία εξ αποστάσεως και τηρώντας ευλαβικά τους κανονισμούς υγιεινής τόσο στα γραφεία μας όσο και στα καταστήματά μας.

- Η Red Week της ZeniΘ, που βλέπουμε ότι αυτές τις ημέρες βρίσκεται σε δράση, σε τι συνίσταται; Τι έχει να κερδίσει ο καταναλωτής;

H Red Week είναι μια κορυφαία προσφορά ενέργειας, μια προσφορά «στο κόκκινο» από τη ZeniΘ, γιατί προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ ρεύμα για 3 ολόκληρους μήνες σε όσους κάνουν συμβόλαιο σε ρεύμα ηλεκτρονικά από τη σελίδα της ZeniΘ.

Η Red Week ωστόσο φέτος συνδυάζεται με το online συμβόλαιο, καθώς η ΖeniΘ δίνει τη δυνατότητα σε όσους θέλουν να κάνουν συμβόλαιο με την εταιρεία, να το κάνουν ηλεκτρονικά, εύκολα και γρήγορα και με ασφάλεια, από το σπίτι τους, και για φυσικό αέριο και για ρεύμα. Το online συμβόλαιο είναι ένα σημαντικό βήμα για να διευκολύνουμε τα πράγματα για τους καταναλωτές που θέλουν μόνοι τους να αναζητήσουν το προϊόν ενέργειας που τους ταιριάζει και ταυτόχρονα να κάνουν συμβόλαιο με την εταιρεία από οπουδήποτε και όποτε θέλουν, από την άνεση του καναπέ τους, 24 ώρες το 24ωρο, ακόμη και μέσα από το κινητό τους.

Δυο είναι λοιπόν τα οφέλη για τον καταναλωτή - η ευκολία, η ελευθερία επιλογής του χώρου και του χρόνου για το συμβόλαιό του και η κορυφαία προσφορά ενέργειας, 3 μήνες δωρεάν ρεύμα, δηλαδή δωρεάν πάγιο και δωρεάν κατανάλωση - έως 250kwh ανά μήνα για 3 μήνες του συμβολαίου – για όποιον κάνει ηλεκτρονικά το συμβόλαιό του στο zenith.gr μέχρι τις 25 Οκτώβρη!

- Βλέπουμε ότι η ZeniΘ επιλέγει πρωταγωνιστές της ελληνικής κοινωνίας για τις καμπάνιες της. Πρόσφατα είδαμε την καμπάνια με ambassador τον Παναγιώτη Γιαννάκη, που βασίστηκε στο concept «Κορυφαία Ομάδα». Ποια είναι τα επόμενα σχέδια γι’ αυτή την κορυφαία ομάδα;

Πράγματι, η «Κορυφαία Ομάδα», με ιστορία και εκατοντάδες χιλιάδες φίλους σε όλη την Ελλάδα, κερδίζει και μεγαλώνει συνεχώς, δεχόμενη στους κόλπους της ανθρώπους καταξιωμένους σαν τον Παναγιώτη Γιαννάκη, τον Άκη Πετρετζίκη, τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, την Πόπη Τσαπανίδου, που είναι κορυφαίοι κι οι ίδιοι στους τομείς που δραστηριοποιούνται. Και ασφαλώς είναι μεγάλη τιμή για μας όλοι αυτοί οι άνθρωποι να μας δείχνουν την εμπιστοσύνη τους και να τους υποδεχόμαστε στη ZeniΘ. Η επιλογή από τον ίδιο τον κ. Γιαννάκη βασίστηκε ακριβώς σ’ αυτήν την εμπιστοσύνη. Πρώτα γνώρισε από πρώτο χέρι την εταιρεία και τις υπηρεσίες της σαν πελάτης μας και όταν του προτείναμε τη συνεργασία δέχτηκε με χαρά να γίνει μέλος της ομάδας μας. Το σημαντικό είναι επίσης ότι ο συνδετικός κρίκος όλων όσων συμμετέχουν στην ομάδα είναι ότι θέλουν να δώσουν κάτι πίσω στο κοινό τους, να είναι οι καταναλωτές αυτοί που πάντα θα κερδίζουν είτε μέσα από τις προσφορές μας σε φυσικό αέριο και ρεύμα, είτε τις πρόσθετες υπηρεσίες είτε τις ψηφιακές δυνατότητες εξυπηρέτησης που προσφέρουμε.

Αυτό που σχεδιάζουμε για την Κορυφαία Ομάδα είναι να γίνει η ομάδα όλων των Ελλήνων. Γιατί κάθε πελάτης είναι σημαντικός για μας, ανεξαρτήτως του ποιος είναι και πόσο διάσημος ή μη είναι. Για μας μέλος της ομάδας μας είναι κάθε πελάτης μας, υφιστάμενος ή νέος που μας εμπιστεύεται. Γι’ αυτό θέλουμε να στεκόμαστε δίπλα του, ανταποδίδοντας έμπρακτα αυτή την εμπιστοσύνη. Στη ZeniΘ, οι ίδιοι οι ικανοποιημένοι πελάτες μας είναι η καλύτερη διαφήμιση.