ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΤΕ: Εγκρίθηκε η απόσχιση τριών κλάδων του Ομίλου

ΟΤΕ: Εγκρίθηκε η απόσχιση τριών κλάδων του Ομίλου

Το «πράσινο φως» πήρε από τους μετόχους του ο όμιλος ΟΤΕ προκειμένου να προχωρήσει σε έναν αρκετά ριζικό μετασχηματισμό με βασικό άξονα την απόσχιση τριών κλάδων επιχειρηματικών κλάδων (εξυπηρέτηση πελατών, καταστήματα και τεχνικών πεδίου) και την εισφορά τους σε ισάριθμες 100% θυγατρικές εταιρείες του ομίλου.

Σε έκτακτη γενική συνέλευση οι μέτοχοι του ΟΤΕ ενέκριναν το σχετικό πλάνο, σύμφωνα με το οποίο, από τις αρχές του 2021, οι κλάδοι Εξυπηρέτησης Πελατών, Καταστημάτων και Τεχνικών Υπηρεσιών Πεδίου της εταιρείας, θα αποσχισθούν και θα απορροφηθούν αντίστοιχα από την Cosmote e-Value, στην οποία θα μεταφερθεί όλο το τμήμα εξυπηρέτησης και υποστήριξης του ομίλου, τη Γερμανός, όπου θα περιλαμβάνει το δίκτυο καταστημάτων Γερμανός και Cosmote και την Cosmote Tεχνικές Υπηρεσίες (CTS), όπου και θα μεταφερθεί ο τομέας των τεχνικών υπηρεσιών του ομίλου.

Όπως αναφέρθηκε στη γενική συνέλευση ο μετασχηματισμός κρίνεται αναγκαίος προκειμένου να υπάρξει ορθολογικότερη λειτουργική δομή του ομίλου, καλύτερη διαχείριση πόρων, αποτελεσματικότερη διοίκηση και μεγαλύτερη ευελιξία. Επιπλέον στους στόχους είναι να υπάρξουν και επιχειρηματικές συνέργιες. Στην πρόσφατη τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ είχε αναφέρει ότι στα πλάνα είναι η Cosmote e-Value και η CTS να επιδιώξουν να παρέχουν υπηρεσίες και σε άλλες εταιρείες πέραν του ομίλου ΟΤΕ.

Επιπλέον, οι κινήσεις αυτές θα επιτρέψουν στον όμιλο να επικεντρωθεί σε δραστηριότητες όπως είναι τα έργα πληροφορικής και επικοινωνιών στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Σημειώνεται πως, σύμφωνα με παρατηρητές της αγοράς, ο όμιλος ΟΤΕ έχει εξελιχθεί αυτή τη στιγμή στον μεγαλύτερο system integrator της χώρας.

Οι τρεις θυγατρικές θα απασχολούν συνολικά 5000 εργαζόμενους που θα διατηρήσουν τα δικαιώματα, όρους και συμβάσεις εργασίας.

Αξίζει να επισημανθεί πως οι τρεις κλάδοι προς απόσχιση έχουν ως κοινό χαρακτηριστικό ότι είναι εκείνοι που έρχονται σε άμεση επαφή με τον πελάτη και ένας από τους στόχους του πλάνου μετασχηματισμού είναι να παρέχεται καλύτερη εμπειρία στους πελάτες της Cosmote.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ