SPONSORED ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο άνθρωπος και το σπίτι του στη σύγχρονη εποχή: Η κατάλληλη διαμόρφωση, η προστασία και η ασφάλισή

Ο άνθρωπος και το σπίτι του στη σύγχρονη εποχή: Η κατάλληλη διαμόρφωση, η προστασία και η ασφάλισή

Δύο παραμέτρους που απασχολούν σημαντικά τον σύγχρονο άνθρωπο μετά από έναν χρόνο πανδημίας, ανέδειξε η διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα «Κάθε στιγμή περισσότερα για το δικό μας σπίτι!», που διοργανώθηκε με πρωτοβουλία της Anytime και προβλήθηκε από το κανάλι του Newsbomb.gr στο YouTube. Με τη βοήθεια ειδικών από διάφορους τομείς και με δεδομένο ότι σήμερα το σπίτι μας είναι το κέντρο των δραστηριοτήτων μας, η συζήτηση επικεντρώθηκε αρχικά στο πώς μπορεί ο χώρος μας να διαμορφωθεί, να συντηρηθεί και να εξοπλιστεί με τον καλύτερο τρόπο και στη συνέχεια στο πώς μπορούμε να τον ασφαλίσουμε, απέναντι σε πάσης φύσεως κινδύνους.

Από το στούντιο του Newsbomb.gr, τη συζήτηση που είχε τίτλο «Κάθε στιγμή περισσότερα, για το δικό μας σπίτι!», συντόνισαν οι δημοσιογράφοι Σοφία Μαυραντζά και Νίκος Συρίγος, ενώ την Anytime εκπροσώπησε ο Σπύρος Οικονόμου, Business & Ecosystem Development Chapter Leader της INTERAMERICAN, και ο Κώστας Λαγουβάρδος - Μετεωρολόγος και Διευθυντής Ερευνών του Αστεροσκοπείου Αθηνών, ο Βασίλης Βαθρακογιάννης - Αξιωματικός Πυροσβεστικού Σώματος, η Σίσσυ Φειδά- Interior Designer, ο Cezary Szandecki- Co-founder& CMO του Douleutaras.gr και ο Σωτήρης Σουσάνης -Product Range Manager της εταιρείας KΩΤΣΟΒΟΛΟΣ.

Δείτε εδώ ολόκληρη την εκδήλωση Κάθε στιγμή περισσότερα, για το δικό μας σπίτι!

Στην τοποθέτησή της, η Interior Designer Σίσσυ Φειδά, επικεντρώθηκε στο πώς θα κάνουμε τον χώρο μας πιο άνετο και λειτουργικό, τονίζοντας αρχικά πως ναι μεν έχει μεγάλη σημασία το μέγεθος του χώρου, ωστόσο είναι ακόμα σημαντικότερο να ακολουθούμε τις βασικές, γενικές αρχές ανεξαρτήτως του πόσο μεγάλος ή μικρός είναι ο χώρος αυτός. Κωδικοποιώντας όσα πρέπει να προσέχουμε περισσότερο, η κυρία Φειδά στάθηκε στο γεγονός πως ο χώρος μας πρέπει να αντικατοπτρίζει την αισθητική μας όσο το δυνατόν καλύτερα, ενώ επίσης ανέφερε πως ο φωτισμός, φυσικός το πρωί που εργαζόμαστε-απαλός και περιμετρικός το βράδυ, αλλά και τα απαλά χρώματα και οι μικροεπισκευές που χρειάζονται τη φροντίδα μας, είναι στοιχεία που συνολικά διαμορφώνουν με τον καλύτερο τρόπο το σπίτι μας. «Το πιο σωστό είναι ναι μεν να ορίζεται ο χώρος που εργάζομαι, αλλά να μην είναι έντονα σκληρός. Καλό θα είναι αυτό το σημείο, να έχει μία ευχάριστη νότα, ένα βάζο με λουλούδια, ένα διακοσμητικό αντικείμενο, ώστε όταν τελειώνουμε την εργασία μας να μην αισθανόμαστε ότι παίρνουμε τη δουλειά στο σπίτι», τόνισε,αναφέροντας επίσης τον σημαντικό ρόλο της μουσικής.

Το σπίτι μας θέλει φροντίδα, βελτίωση και αγάπη

Με «ζωντανό οργανισμό» παρομοίασε το σπίτι μας ο CezarySzandecki, Co-founder& CMO του ιστότοπου Douleutaras.gr, παρατηρώντας πως στην πρώτη καραντίνα ασχοληθήκαμε περισσότερο με τους εξωτερικούς χώρους, ενώ πλέον έχουμε εστιάσει στο εσωτερικό:

«Ο κόσμος έχει δώσει πολύ μεγάλη έμφαση και βλέπουμε ραγδαία ζήτηση στην αναβάθμιση μπάνιου, κουζίνας, σαλονιού και νομίζω αυτό θα μείνει και μετά την πανδημία». «Το σπίτι θέλει φροντίδα, χρειάζεται συνεχώς βελτίωση και αγάπη. Χρειάζεται εγκαίρως να κάνουμε συντήρηση, γιατί θα είναι πιο οικονομική και σημαντική για την υγεία και την ασφάλειά μας. Κάποιες εργασίες πρέπει να τις κάνουμε κάθε χρόνο, ιδανικά και κάθε εξάμηνο, όπως ο καθαρισμός τζακιού και κλιματιστικού, που βελτιώνουν την ποιότητα του αέρα μέσα στο σπίτι. Το «μαγικό κόλπο» είναι να κάνουμε εγκαίρως τις συντηρήσεις και ένα πλάνο για όποιες εργασίες πρέπει να γίνουν, ώστε να μη γίνουν μόνο γρήγορα, αλλά και σωστά», πρόσθεσε.

Οι καταναλωτές στρέφονται στις smart συσκευές

«Οι καταναλωτές στράφηκαν στα έξυπνα προϊόντα», επιβεβαίωσε από την πλευρά του ο Σωτήρης Σουσάνης, Product Range Manager της εταιρείας KΩΤΣΟΒΟΛΟΣ.

«Η ανάπτυξη που έχουμε δει χρόνο με τον χρόνο είναι διψήφια», συμπλήρωσε και προέβλεψε ότι και με τη βελτιστοποίηση των δικτύων, η τάση αυτή θα εδραιώνεται και θα εξαπλώνεται ολοένα και περισσότερο. Εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους οι καταναλωτές στρέφονται στα προϊόντα αυτά, επισήμανε τρεις πυλώνες: Την Άνεση, την Ασφάλεια και τη Διασκέδαση, ενώ ανέφερε επίσης πως το «εμπόδιο» που αποτελεί το γεγονός ότι σήμερα κάθε brand χρησιμοποιεί τη δική του εφαρμογή, αναμένεται να ξεπεραστεί με τη λύση των ψηφιακών βοηθών φωνής, «οι οποίοι αναμένουμε να λειτουργούν και στα ελληνικά σε ένα με δύο χρόνια και τότε θα φτάσουμε τα επίπεδα πωλήσεων της Ευρώπης», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ασφαλίζουμε το σπίτι μας εύκολα, ανάλογα με τις ανάγκες μας και οικονομικά

Με δεδομένο πως το σπίτι μας έχει γίνει «πολλά περισσότερα» σήμερα, ο Σπύρος Οικονόμου, Business & Ecosystem Development Chapter Leader της INTERAMERICAN, στάθηκε στο πώς θα έχουμε «το κεφάλι μας ήσυχο», κάνοντας ασφάλεια κατοικίας. Όπως επισήμανε, αυτήν τη στιγμή στη χώρα μας επικρατούν τρεις μύθοι γύρω από την ασφάλιση του σπιτιού, που είναι απαραίτητο να καταρριφθούν. «Ο πρώτος μύθος είναι ότι η ασφάλιση σπιτιού είναι μία πολυτέλεια – πολλοί θα ξαφνιάζονταν αν μάθαιναν πόσα λίγα χρήματα χρειάζονται. Ο δεύτερος είναι πως η ασφάλιση σπιτιού αφορά λίγους, για παράδειγμα τους ιδιοκτήτες σπιτιών, όμως τα προγράμματα ασφάλισης σπιτιού μπορούν να προσαρμοστούν απόλυτα στις ανάγκες μας, καθώς για παράδειγμα ένας ενοικιαστής μπορεί να ασφαλίσει μόνο το περιεχόμενο της κατοικίας του. Ο τρίτος μύθος είναι πως η διαδικασία ασφάλισης είναι χρονοβόρα ή πολύπλοκη – κάτι που δεν ισχύει», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα καταγράφονται όλο και πιο έντονα και πιο συχνά

Στη συνέχεια της εκδήλωσης αναλύθηκε από τους ομιλητές ο δεύτερος πυλώνας της συζήτησης, το πώς δηλαδή η ανάγκη να ασφαλίσουμε το σπίτι μας σήμερα μεγεθύνεται εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής. Ο μετεωρολόγος και διευθυντής ερευνών του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, Κώστας Λαγουβάρδος, ξεκίνησε την τοποθέτησή του αναφερόμενος στο θλιβερό γεγονός πως «από πέρυσι τον Αύγουστο έχουμε 15 νεκρούς στη χώρα μας από τα καιρικά φαινόμενα. Βλέπουμε ότι τα επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα γίνονται όλο και πιο έντονα και πιο συχνά και οι συνέπειές τους είναι όλο και μεγαλύτερες. Αυτό δεν οφείλεται μόνο στην κλιματική αλλαγή, αλλά και στον τρόπο ζωής μας, που μας κάνει πιο ευάλωτους στον καιρό. Αντιλαμβανόμαστε ότι στο μέλλον θα ζήσουμε καταστάσεις πιο έντονες και πιο δύσκολες, επομένως πρέπει να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι», τόνισε και παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο επηρέασαν τη χώρα μας δύο πρόσφατα καιρικά φαινόμενα, ο μεσογειακός κυκλώνας «Ιανός» και η κακοκαιρία «Μήδεια».

Πώς θα προστατεύσουμε καλύτερα το σπίτι μας

Εξαιρετικά χρήσιμες συμβουλές για τον τρόπο που μπορούμε να ασφαλίσουμε καλύτερα το σπίτι μας, ώστε να εκμηδενίσουμε όσο είναι δυνατόν τις συνέπειες των επικίνδυνων φυσικών φαινομένων, έδωσε στη συνέχεια ο Αξιωματικός της Πυροσβεστικής Βασίλης Βαθρακογιάννης. «Ο κίνδυνος είναι η συνάρτηση της πιθανότητας να συμβεί ένα φαινόμενο, με την τρωτότητα της κατασκευής (ζημιές, παράνομες παρεμβάσεις, ελλιπής συντήρηση κ.λπ.) και την έκθεση»,ανέφερε χαρακτηριστικά τονίζοντας: «Έπρεπε «από χθες» να είχαμε ενδιαφερθεί για να προστατεύσουμε τον χώρο μας, το σπίτι μας, με τον καλύτερο τρόπο, διότι όπως λέμε εμείς οι πυροσβέστες, κάλλιον του θεραπεύειν, το προλαμβάνειν. Πρέπει έστω και τώρα να δούμε πώς θα μειώσουμε τις τρωτότητες, θωρακίζοντας το καταφύγιό μας, δηλαδή το σπίτι μας. Να ξεκινήσουμε από αυτά που θα έπρεπε να είναι αυτονόητα, όπως το ότι η πινακίδα της οδού και ο αριθμός του σπιτιού, να είναι ευδιάκριτα, να βάζουμε το προστατευτικό στο τζάκι και να καθαρίζουμε την καμινάδα. Όταν θα πληροφορηθούμε για την εκδήλωση ακραίων καιρικών φαινομένων, θα πρέπει να έχουμε φροντίσει για εναλλακτικές πηγές ενέργειας και να έχουμε προμηθευτεί είδη πρώτης ανάγκης», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Το σπίτι για τον άνθρωπο της εποχής μας αποκτά νέα, αναβαθμισμένη σημασία για τη ζωή του, την κοινωνικότητά του, την επαγγελματική του επάρκεια. Το σπίτι μας σήμερα είναι «πολλά περισσότερα» και οφείλουμε να το ασφαλίσουμε με τον καλύτερο τρόπο, ώστε να έχουμε, τελικά, κάθε στιγμή περισσότερα!