SPONSORED ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Ένα δώρο για το καλό»: Η πρωτοβουλία που στηρίζει την εστίαση και μας βγάζει κερδισμένους

«Ένα δώρο για το καλό»: Η πρωτοβουλία που στηρίζει την εστίαση και μας βγάζει κερδισμένους

Το άνοιγμα της εστίασης αποτέλεσε αναμφίβολα το πρώτο, αισιόδοξο βήμα για την επιστροφή στην κανονικότητα και για τους περισσότερους από εμάς, ήταν η απόφαση που περιμέναμε για να πάρουμε ξανά μία «ανάσα». Ουσιαστικά, το άνοιγμα της εστίασης μας έδωσε την ευκαιρία να βγούμε ξανά εκτός και να αναπληρώσουμε τον χρόνο που χάσαμε, απολαμβάνοντας νέες, γευστικές εμπειρίες και δημιουργώντας νέες αναμνήσεις με τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

Η αλήθεια είναι, ωστόσο, πως εκτός από μία «ανάσα» κανονικότητας για εμάς, η απόφαση να ανοίξουν τα καφέ και τα εστιατόρια, έδωσε πάνω από όλα μία «ανάσα» ζωής στους ανθρώπους της εστίασης, οι οποίοι το περασμένο διάστημα δοκιμάστηκαν σημαντικά, λόγω των νέων δεδομένων που επηρέασαν τις ζωές όλων μας.

Το καλοκαίρι είναι εδώ, λοιπόν, τα τραπεζάκια έχουν βγει ήδη έξω και εμείς, με «σύμμαχο» τον καλό καιρό και λαμβάνοντας υπόψη μας τις συστάσεις των ειδικών, επιστρέφουμε στα στέκια μας, δηλαδή στις καφετέριες και τα εστιατόρια, που τόσο πολύ μας είχαν λείψει. Δεν το κάνουμε όμως μόνο για εμάς, αλλά και σε μία προσπάθεια να στηρίξουμε τους ανθρώπους της εστίασης. Με λίγα λόγια, κάνουμε ένα δώρο για το καλότο δικό μας, αλλά και το καλό των ανθρώπων οι οποίοι επλήγησαν πολύ όλους αυτούς τους μήνες.

Ένα επιπλέον κίνητρο για να επιστρέψουμε στα αγαπημένα μας στέκια

Αλήθειαόμως, πόσοι από εμάς έχουμε πραγματοποιήσει ήδη μία επίσκεψη σε ένα κατάστημα εστίασης εντός ή εκτός της πόλης μας το τελευταίο διάστημα; Τα στοιχεία είναι μέχρι στιγμής ενθαρρυντικά, αφού στις περισσότερες περιοχές και δη πόλεις της χώρας, οι καφετέριες και τα εστιατόρια γέμισαν ξανά με κόσμο, ήδη από τις πρώτες ημέρες που ακολούθησαν το άνοιγμα της εστίασης. Πάντα, βέβαια, τηρουμένων των απαραίτητων μέτρων και των αποστάσεων ασφαλείας.

Για πολλούς όμως, η επιστροφή στην κανονικότητα και για την ακρίβεια, την εστίαση, μπορεί να συνοδεύεται και από ένα κίνητρο, από ένα δώρο για το καλό. Είναι ιδιαίτερα αισιόδοξο, λοιπόν, το γεγονός ότι την περίοδο που διανύουμε, μαθαίνουμε για πρωτοβουλίες οι οποίες όχι μόνο δίνουν κίνητρο στους καταναλωτές να επιστρέψουν στα καταστήματα με ασφάλεια, αλλά την ίδια ώρα συμβάλλουν στη στήριξη των επιχειρήσεων εστίασης. Και η πρωτοβουλία «Ένα δώρο για το καλό» της Edenred αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα προς την συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Πώς θα βγούμε κερδισμένοι στηρίζοντας τώρα τις επιχειρήσεις εστίασης

Τι γνωρίζουμε για την ενέργεια «Ένα δώρο για το καλό» και γιατί κέρδισε την προσοχή μας; Πρόκειται ουσιαστικά για την επανενεργοποίηση μίας ξεχωριστής και ιδιαίτερα επιτυχημένης πρωτοβουλίας, που έχει σκοπό την ενίσχυση των συνεργαζόμενων καφέ και εστιατορίων του δικτύου Ticket Restaurant® σε όλη την χώρα και η οποία βοηθά τους καταναλωτές να βγαίνουν κερδισμένοι.

Πιο αναλυτικά, μέχρι τις 16 Ιουνίου και για κάθε παραγγελία άνω των πέντε (5)ευρώ με κάρτες Ticket Restaurant® που πραγματοποιείται μέσω των ψηφιακών πορτοφολιών Edenred Pay ή Apple Pay, η Edenred επιστρέφει απευθείας ένα (1) ευρώστους κατόχους καρτών Ticket Restaurant®.

Κάπως έτσι, η κορυφαία πλατφόρμα υπηρεσιών και πληρωμών που μετρά πλέον 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, φέρνει και πάλι κοντά τους κατόχους της κάρτας Ticket Restaurant® με τα συνεργαζόμενα εστιατόρια και καφέ, δίνοντάς τους ένα κίνητρο να βγουν έξω ξανά, μία σημαντική αφορμή για να απολαύσουν και πάλι αγαπημένες τους γεύσεις, από αγαπημένα καφέ και εστιατόρια, κατά την ομολογουμένως δύσκολη αυτή περίοδο επαναλειτουργίας της εστίασης. Μάλιστα, αξίζει να σημειώσουμε πως για την εν λόγω ενέργεια και με σκοπό την καλύτερη ενημέρωση των καταναλωτών, η Edenredέχει δημιουργήσει και την ειδική πλατφόρμα More than Ever.

Ένα καλό παράδειγμα με θετικά αποτελέσματα

Πάντως, για εκείνους οι οποίοι διερωτώνται κατά πόσο η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, θα καταφέρει να συμβάλλει πράγματι στην τόνωση του κλάδου της εστίασης, να υπογραμμίσουμε ότι τα αποτελέσματα της πρώτης φάσης της ενέργειας, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο, ήταν άκρως ενθαρρυντικά.

Για την ακρίβεια, κατά τη δύσκολη εκείνη περίοδο, στα καταστήματα Ho.Re.Ca που συνεργάζονταν με την εταιρεία, σημειώθηκε αύξηση 200% του όγκου των συναλλαγών αξίας άνω των 10 ευρώ, συγκριτικά με τον μήνα Απρίλιο και την περίοδο του πρώτου lockdown. Την ίδια ώρα δε, ενισχύθηκε κατά 42% ο όγκος αυτών των συναλλαγών μεταξύ του Δεκεμβρίου 2020, σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο 2019.

Στόχος της δεύτερης φάσης της πρωτοβουλίας, λοιπόν, είναι να ενισχυθούν άμεσα περισσότερα από 4.000 καταστήματα εστίασης, καφέ και εστιατόρια, σε όλη τη χώρα, όσο και να αυξηθείπεραιτέρω η αγοραστική δύναμη των κατόχων της κάρτας TicketRestaurant®.

Το σίγουρο είναι πως έχουμε κάθε λόγο να βγούμε έξω ξανά και να επιστρέψουμε στα αγαπημένα μας καταστήματα εστίασης, ειδικότερα τώρα που έχουμε και ένα επιπλέον κίνητρο και δη, έως 20% επιστροφή ανά συναλλαγή. Άλλωστε, επιστρέφοντας σιγά-σιγά και με προσοχή στους κανονικούς μας ρυθμούς, ενισχύοντας ταυτόχρονα την κινητικότητα της αγοράς και συμβάλλοντας και εμείς στην προσπάθεια για τη στήριξη των ανθρώπων της εστίασης, βγαίνουμε και εμείς κερδισμένοι.