ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Public Media Markt: Έμφαση στην ανάπτυξη και ανανέωση του δικτύου καταστημάτων

Public Media Markt: Έμφαση στην ανάπτυξη και ανανέωση του δικτύου καταστημάτων

Σε φάση υλοποίησης ενός σημαντικού επενδυτικού πλάνου με έμφαση στην ανάπτυξη και την ανανέωση του δικτύου καταστημάτων αλλά και την παροχή νέων υπηρεσιών βρίσκεται η Public Media Markt (PMM) με ένα πρώτο δείγμα της καινούριας φιλοσοφίας να αποτελεί το κατάστημα Public στο εμπορικό κέντρο Golden Hall στην Αθήνα.

Το συγκεκριμένο κατάστημα αποτελεί επέκταση του υφιστάμενου σημείου πώλησης και όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της σχετικής παρουσίασης αποτελεί μία επένδυση ύψους 2 εκατ. ευρώ.

Όπως σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της ΡΜΜ, Ρόμπυ Μπουρλάς, οι συνολικές επενδύσεις για το 2021 αναμένεται να ανέλθουν στα 15 εκατ. ευρώ, οι οποίες προστίθενται στα 15 εκατ. ευρώ που επενδύθηκαν το 2020 με το μεγαλύτερο μέρος να αφορά τη δημιουργία του νέου κέντρου logistics στην περιοχή της Ελευσίνας και ενός υπερσύγχρονου call center 150 ατόμων. Επιπλέον, η PMM σκοπεύει να επενδύσει επιπλέον 10 εκατ. ευρώ το 2022 με αποτέλεσμα το συνολικό ποσό των επενδύσεων σε βάθος τριετίας να ανέρχεται στα 40 εκατ. ευρώ.

Το κατάστημα στο Golden Hall χαρακτηρίζεται από τα στελέχη της ΡΜΜ ως ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στην Ελλάδα. Με 3200 τ.μ. είναι το δεύτερο μεγαλύτερο κατάστημα Public, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στο αρμονικό «πάντρεμα» των φυσικών αγορών με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Στο κατάστημα υπάρχουν περίπου 50.000 κωδικοί προϊόντων. Επιπλέον, το νέο κατάστημα διαθέτει ψηφιακές οθόνες και σημάνσεις που ενημερώνουν τους επισκέπτες για τις τιμές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Παράλληλα, προσφέρει τη δυνατότητα άμεσης παραλαβής των online παραγγελιών τους σε ειδικά σημεία εντός του καταστήματος (Pick Up Points), υποστηρίζει την υπηρεσία παραγγελίας από το κατάστημα και παραλαβής σε οποιοδήποτε χώρο αλλά και την υπηρεσία παραλαβής παραγγελίας αυθημερόν από το κατάστημα (Same Day Store Pickup). Τέλος, εντός του καταστήματος ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιεί ανέπαφες πληρωμές σε οποιοδήποτε σημείο.

Ακόμη, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο που δίνει την αίσθηση του σπιτιού και διαθέτει μια πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα και μπάνιο, οι επισκέπτες μπορούν για πρώτη φορά να βρουν μια μεγάλη γκάμα από οικιακές μικροσυσκευές και προϊόντα για το σπίτι αλλά και την προσωπική φροντίδα (συσκευές και σκεύη μαγειρικής, συστήματα σιδερώματος, μηχανές καφέ, ηλεκτρικές σκούπες, συσκευές περιποίησης κ.α.)

Η προσθήκη των οικιακών μικροσυσκευών αποτελεί μία σημαντική εξέλιξη για την Public και ένα δείγμα των συνεργιών που έχουν αρχίσει να δημιουργούνται με τα MediaMarkt. Το πλάνο είναι να υπάρξουν οικιακές μικροσυσκευές και σε άλλα καταστήματα Public, όπως, για παράδειγμα, σε αυτό του Συντάγματος.

Ο κ. Μπουρλάς ανέφερε ακόμη ότι θα δούμε και μεγάλες ηλεκτρικές συσκευές σε καταστήματα Public που διαθέτουν τους απαραίτητους χώρους, όπως είναι αυτό στο Golden Hall αλλά και τα δύο νέα καταστήματα της αλυσίδας που ετοιμάζονται στην Κύπρο (Λάρνακα και Λεμεσός). Γενικώς, το πλάνο της PMM αναφορικά με την αξιοποίηση των δύο εμπορικών σημάτων (Public και MediaMarkt) είναι να προσφέρει στον καταναλωτή μία όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων και να αυξήσει το εμβαδόν των καταστημάτων.

Ο κ. Μπουρλάς, απαντώντας σε ερώτηση για το project του Ελληνικού, σημείωσε ότι υπάρχουν συζητήσεις για τη δημιουργία δύο καταστημάτων: ενός Public στο εμπορικό κέντρο επί της λεωφόρου Βουλιαγμένης και ενός MediaMarkt στο retail park που πρόκειται να δημιουργήσει ο όμιλος Φουρλής.

Όσον αφορά την πορεία της φετινής χρονιάς, ο κ. Μπουρλάς εμφανίστηκε ευχαριστημένος, σημειώνοντας ότι δείχνει εφικτός ο στόχος οι πωλήσεις το 2021 να ξεπεράσουν εκείνες του 2019. Το 2020 λόγω και των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας, η ΡΜΜ είχε μία μονοψήφια πτώση στις πωλήσεις της.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ