Άμεση προσαρμογή στις νέες απαιτήσεις της αγοράς
Ένας από τους βασικούς στόχους της Δ. Μασούτης Α.Ε. στη διάρκεια της πανδημίας ήταν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις να κατακτήσουν μερίδιο στο σύνολο της αγοράς των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ μεγαλύτερο από το αντίστοιχο μερίδιο του δικτύου φυσικών καταστημάτων της εταιρείας. Ο στόχος αυτός επετεύχθη και με το παραπάνω. Το στοιχείο αυτό έδωσε, μεταξύ άλλων, ο Γιάννης Μασούτης στις 25 Ιουνίου με την ομιλία του στο 21o Συνέδριο Marketing & Πωλήσεων, στο πλαίσιο του οποίου βραβεύθηκε ως «Exceptional Manager 2021» για την πολυετή προσφορά του στον κλάδο του Λιανεμπορίου από το 1990.
Η επιτυχία αυτή – η οποία σημειώθηκε παράλληλα με την ενίσχυση και την προσαρμογή των φυσικών καταστημάτων στις έκτακτες υγειονομικές συνθήκες που επέβαλε η πανδημία – ήταν ο καρπός της ισορροπημένης στρατηγικής του κ. Γιάννη Μασούτη, ο οποίος διαβλέπει ότι η αιφνίδια άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν θα ανατρέψει σε ορατό χρόνο την πρωτοκαθεδρία των φυσικών καταστημάτων.
Ως εκ τούτου, η αρμονική ομαδική δουλειά στελεχών, εργαζομένων και εξωτερικών συνεργατών της εταιρείας – προμηθευτές και τράπεζες – και στα δύο αυτά πεδία θα συνεχίσει να αποτελεί το κοινό μυστικό της επιτυχημένης πορείας της Μασούτης τόσο στο παραδοσιακό όσο και στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η βράβευση έγινε από τον Υπουργό Ανάπτυξης & Επενδύσεων κ. Άδωνη Γεωργιάδη, ο οποίος επεσήμανε ότι κατά την έναρξη της πανδημίας η στενή συνεργασία με τον κ. Γιάννη Μασούτη και τους επικεφαλής όλων των σούπερ μάρκετ, συνέβαλε καθοριστικά στην αποτελεσματική αντιμετώπιση της πρωτόγνωρης πίεσης που δέχθηκε η εφοδιαστική αλυσίδα.