SPONSORED ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πάνος Ισμαήλος: Το κοινωνικό «πρόσωπο» της μεγάλης επένδυσης στον Έβρο

Πάνος Ισμαήλος: Το κοινωνικό «πρόσωπο» της μεγάλης επένδυσης στον Έβρο

Ο Πάνος Ισμαήλος, επικεφαλής της εταιρείας Α. ΙΣΜΑΗΛΟΣ Α.Ε., ο οποίος έχει καταφέρει να αφήσει το «αποτύπωμά» του στον χώρο του αυτοκινήτου μέσα σε λίγα χρόνια, μίλησε στο CNN Greece, για τις ενέργειες της εταιρείας στον νομό Έβρου, οι οποίες αποσκοπούν στο να δημιουργήσουν ένα γενικότερο κοινωνικό όφελος για τους κατοίκους της περιοχής.

Ο επικεφαλής της Α. ΙΣΜΑΗΛΟΣ Α.Ε., αναφερόμενος στο κοινωνικό πρόσωπο της εταιρείας, τόνισε πως οι κάτοικοι του Έβρου «αγκάλιασαν» κάθε δράση, η οποία αφορούσε από την εκπλήρωση των αναγκών της μαθητικής κοινότητας μέχρι την κάλυψη των καθημερινών ελλείψεων όλων των πολιτών.

Εν συνεχεία, επισημαίνοντας τη σημασία της δημιουργίας κινήτρων για τους νέους ανθρώπους, ούτως ώστε να μην εγκαταλείπουν την ιδιαίτερη πατρίδα τους, ανέφερε πως «για τη δική μας επιχείρηση ο δρόμος αυτός έχει ανοίξει με σημείο δραστηριότητας τον Βόρειο Έβρο όπου θα επενδύσουμε χρόνο και ενέργεια ώστε οι νέοι της περιοχής να συνδεθούν με την αγορά εργασίας που προσφέρει τέτοιες θέσεις απασχόλησης».

Σχετικά με τη «συνταγή» της επιτυχίας της Α. ΙΣΜΑΗΛΟΣ Α.Ε., είπε μεταξύ άλλων πως βασίζεται στους ευχαριστημένους οδηγούς και τους πιστούς πελάτες της.

Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη του Πάνου Ισμαήλου στο CNN Greece:

1. Πού οφείλεται το ιδιαίτερα έντονο, εδώ και χρόνια, ενδιαφέρον σας για την ακριτική περιοχή του Έβρου;

Μέχρι τη στιγμή που πήγα στρατό δεν γνώριζα τίποτα για τον νομό Έβρου. Βρέθηκα στον Έβρο να υπηρετήσω τη στρατιωτική μου θητεία και παρέμεινα κάποιους μήνες στην περιοχή. Έτσι, είχα την ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά νέα μέρη, έναν διαφορετικό σε πολλά πράγματα τρόπο ζωής και μια ισορροπία με ανάγκες και προτεραιότητες που ορίζει σε μεγάλο βαθμό την καθημερινότητα και την προοπτική πολλών κατοίκων. Μεγαλώνοντας και εγώ και αναλαμβάνοντας ευθύνες στην Α. Ισμαήλος Α.Ε έχω αφοσιωθεί στο έργο μου και την αποστολή μου.

Συγκεντρώνοντας ένα σημαντικό ποσό και καταναλώνοντας ενέργεια και χρόνο, αποφάσισα το 2017 να βρω τρόπο να βοηθήσω το Βόρειο Έβρο. Η πρώτη σκέψη ήταν οι σχολικές μονάδες και το τυπικό «καλώς έχει» από όλους μέσα στην εταιρεία, ήταν θέμα 5 λεπτών όταν ανέπτυξα το σκεπτικό μου. Ήθελα να κάνουμε ως εταιρεία, μια ενέργεια με σημαντικό κοινωνικό αποτύπωμα που θα μπορούσε να παρακινήσει μελλοντικά και οποιονδήποτε άλλον επιθυμούσε έμπρακτα να στηρίξει το έργο αυτό.

2. Πώς ανταποκρίνονται οι κάτοικοι του Έβρου στις πρωτοβουλίες σας; Τις αγκαλιάζουν; Τις αξιοποιούν;

Ξεκινήσαμε αρχικά από την αποδοχή των καθηγητών, των μαθητών και κατ’ επέκταση των γονέων τους. Ολόκληρη η μαθητική κοινότητα μας δέχτηκε και αγκάλιασε τις ιδέες μας. Σαν αποτέλεσμα στην πορεία αξιοποίησε την πρόθεσή μας να βοηθήσουμε με τον τρόπο που θεωρούσαμε ότι ταίριαζε καλύτερα στις ανάγκες τους. Δημιουργήσαμε υποδομές, προσφέραμε εξοπλισμό ενώ σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε και ενέργειες όπως ο επαγγελματικός προσανατολισμός και οι «Mentor Days» που πλέον αποτελούν βασικό κομμάτι του εκπαιδευτικού έργου της κάθε χρονιάς.

Εκτός μαθητικής κοινότητας, η ενέργεια «Time To Act» που στην ουσία ήταν ένας συνεργατικός σχηματισμός όπου με ένα απλό τηλεφώνημα, ζητούσε ο οποιοσδήποτε τροφοδοσία με παράδοση κατ’ οίκων, πέτυχε κάνοντας 500 δρομολόγια σε ενάμιση μήνα κατά τη διάρκεια της Α΄ φάσης της πανδημίας και του πρωτόγνωρου τότε lockdown. Ήταν μια σημαντική συνεργασία καθώς περιλάμβανε τηλεφωνητές, εθελοντές οδηγούς, αυτοκίνητα για το delivery κ.ά.

Φέτος, προχωρήσαμε στην κατασκευή 2 παιδικών χαρών καθώς και στη δημιουργία της «Κατασκήνωσης Μαθητών Δικαίων Έβρου» που θα μπορεί να φιλοξενήσει τους νεαρούς μαθητές σε χώρο βιωματικής δράσης και εκπαίδευσης με δυνατότητα λειτουργίας όλο το χρόνο.

Ως επιστέγασμα όλων των παραπάνω, ανακοινώσαμε πρόσφατα την πρωτοβουλία «Τράπεζα Αλληλεγγύης Έβρου» που σκοπό έχει την εξυπηρέτηση των κατοίκων της περιοχής για την κάλυψη τόσο των έκτακτων καθημερινών αναγκών τους όπως η προμήθεια τροφίμων, φαρμάκων κτλ όσο και την παροχή απασχόλησης ηλικιωμένων και μαθητών σε ξεχωριστούς ειδικούς χώρους.

Πιο συγκεκριμένα, η «Τράπεζα Αλληλεγγύης Έβρου» πρόκειται να προχωρήσει στη σύνδεση με την αγορά εργασίας των νέων που αναζητούν εργασία και επιθυμούν να παραμείνουν κάτοικοι του τόπου καταγωγής τους. Επιπλέον πρόκειται να χρηματοδοτηθεί η δημιουργία μηχανισμού κάλυψης εκτάκτων αναγκών όπως για παράδειγμα η σύνδεση χωριών με προσφορά Van της εταιρείας ώστε να εξυπηρετηθεί η κατ’ ανάγκη μετακίνηση των κατοίκων μεταξύ των χωριών αυτών, να υποστηρίξει ευάλωτα οικονομικά οικογένειες και νοικοκυριά μέσω κάλυψης υλικών αναγκών και να παρέχει άμεση υποστήριξη σε έκτακτες ανάγκες όπως καιρικές καταστροφές ώστε να διατηρείται η κοινωνική συνοχή και το πνεύμα αισιοδοξίας των κατοίκων.

3. Ποια κίνητρα πιστεύετε πως θα συμβάλλουν προκειμένου οι νέοι κάτοικοι της περιοχής να παραμένουν στην ιδιαίτερη πατρίδα τους και να συμβάλλουν στην ανάπτυξή της;

Η λέξη κίνητρο έχει πολλές προεκτάσεις. Προσωπικά πιστεύω πως μεγαλύτερη αξία και προτεραιότητα είναι να αναγνωρίσουν ξανά τον πλούτο και την σημασία της γης και να ψάξουν τρόπους να εκμεταλλευτούν όλα τα διαθέσιμα εργαλεία που προσφέρει η εποχή και η τεχνολογία. Οι περισσότεροι νέοι στην ερώτηση τι θες να κάνεις μετά το σχολείο, απαντούν «θα φύγω και θα δούμε».

Σίγουρα υπάρχει προοπτική να παραμείνουν στον τόπο τους. Η ψηφιακή εποχή έχει φτάσει σε ένα σημείο όπου η τηλεργασία είναι εφικτή σε ένα μεγάλος εύρος εργασιών. Με γνώμονα αυτό, πολλές δραστηριότητες εταιρειών μπορούν να αποκεντρωθούν και να μεταφερθούν σε διάφορα σημεία της χώρας. Άρα για την δική μας επιχείρηση ο δρόμος αυτός έχει ανοίξει με σημείο δραστηριότητας τον Βόρειο Έβρο όπου θα επενδύσουμε χρόνο και ενέργεια ώστε οι νέοι της περιοχής να συνδεθούν με την αγορά εργασίας που προσφέρει τέτοιες θέσεις απασχόλησης.

Να παραμείνουν στον τόπο τους, να εργάζονται εκεί και να μπορούν να παράγουν το έργο τους ψηφιακά. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, σε συνδυασμό με την καλλιέργεια της γης στην περιοχή μπορεί να κρατήσει ενεργά πολλά χωριά που κάθε χρόνο μικραίνουν πληθυσμιακά.

4. Η Α. ΙΣΜΑΗΛΟΣ Α.Ε. είναι ο παλαιότερος διανομέας της Mercedes-Benz στην Ελλάδα. Ποιες είναι οι κοινές αξίες της εταιρείας σας και τη μάρκας που έχουν δημιουργήσει έναν τέτοιο στενό δεσμό;

Η Α. Ισμαήλος Α.Ε. είναι πιστή στην εκπροσώπηση της μάρκας εδώ και 30 χρόνια. Οι αξίες της μάρκας είναι και οι αξίες της εταιρείας γιατί η Α. Ισμαήλος Α.Ε., χτίστηκε βήμα βήμα για να εκπληρώσει το σκοπό της άριστης παρουσίας της Mercedes-Benz στην περιοχή που δραστηριοποιείται. Μας καθοδηγεί η ενέργεια που χρειάζεται για να είσαι η νούμερο 1 επιλογή των υποψήφιων αγοραστών της κατηγορίας.

Οι ευχαριστημένοι οδηγοί και οι πιστοί πελάτες της μάρκας μας είναι ο πραγματικός δείκτης που μετράει την καθημερινή επιτυχία. Η φράση του ιδρυτή της Mercedes-Benz που ορίζει και την φιλοσοφία και την αποστολή είναι «The Best or Nothing». Αυτή είναι και η δική μας καθημερινότητα αφού κάθε μέρα προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο. Πάντα η Α. Ισμαήλος Α.Ε. ήταν στρατιώτης της μάρκας και έτσι θα παραμείνει για πάντα.

5. Εξετάζετε την επιχειρηματική δραστηριοποίηση της Α. ΙΣΜΑΗΛΟΣ Α.Ε. στον Έβρο;

Ήδη έχουμε μεταφέρει στο χωριό Φυλάκιο Έβρου ένα μέρος του call center μας. Τώρα ολοκληρώνεται το πιλοτικό σκέλος της μεταφοράς και όλα δουλεύουν όπως πρέπει. Είμαστε έτοιμοι να μεγαλώσουμε το τμήμα αυτό απορροφώντας ανθρώπινο δυναμικό από την περιοχή. Για εμάς είναι τεράστια η σημασία του τμήματος αυτού, αφού έχει την καθημερινή αλληλεπίδραση με τους πελάτες μας.

Έχουμε ένα 3ετές πλάνο για την εξέλιξη των δραστηριοτήτων με σκοπό στη λήξη της 3ετίας να δημιουργήσουμε πρότυπες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις που θα φιλοξενούν το Βορειότερο Call Center της Ελλάδας. Θα είναι μια δομή βασισμένη στην εξέλιξη της τεχνολογίας και των αγορών που θα παράγει ένα πολύ σημαντικό έργο από το πιο μακρινό σημείο της Ελλάδας.

Είναι ένα μικρό όραμα που υλοποιείται βήμα βήμα και μας δίνει την χαρά μιας ξεχωριστής δημιουργίας, που καλύπτει εμπορικές μας ανάγκες, αφήνοντας παράλληλα έντονο κοινωνικό αποτύπωμα στην περιοχή εκεί.