SPONSORED ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Henkel Ελλάς και το Λύκειον των Ελληνίδων ενώνουν τις δυνάμεις τους

Η Henkel Ελλάς και το Λύκειον των Ελληνίδων ενώνουν τις δυνάμεις τους

Και τιμούν τα 200 χρόνια από το 1821 με έκθεση για τα παραδοσιακά μας ενδύματα

Να στηρίξει έναν πολύ ξεχωριστό τομέα της ελληνικής ιστορίας, τον τομέα του ενδύματος, αποφάσισε το τμήμα Απορρυπαντικών & Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Ελλάς, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την 200ή επέτειο από την Ελληνική Επανάσταση του 1821. Για το μοναδικό εγχείρημα, μίλησε στο CNN Greece η κ. Ράνια Φιλιππακοπούλου Marketing & Trade Marketing Director Τομέα Απορρυπαντικών & Καθαριστικών Henkel Ελλάδος & Κύπρου, που επισήμανε πως «η αιειφορία είναι αναπόσπαστο κομμάτι του DNA» της εταιρείας, ενώ αναπτύσσεται μέσα από τρεις άξονες «του περιβάλλοντος, της εκπαίδευσης αλλά και της συνεισφοράς στο κοινωνικό σύνολο», προκειμένου να δημιουργεί έναν κόσμο πιο καθαρό.

«Το 2021, σε μια χρονιά ορόσημο για την πατρίδα μας, δεν θα μπορούσαμε να μην συμμετέχουμε στους εορτασμούς για τα 200 χρόνια ελευθερίας. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας με το Λύκειον των Ελληνίδων, έναν οργανισμό με μακρά ιστορία στη συντήρηση της εθνικής μας κληρονομιάς, με τον οποίο μοιραζόμαστε κοινές αξίες και ιδανικά», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η ίδια.

Αξίζει να σημειωθεί πως πρόκειται για αποκλειστική χορηγία της Henkel στην έκθεση του Λυκείου των Ελληνίδων “ΜΥΡΙΑ ΟΣΑ [γ]ραμμένα, ἕν πανίον. 1821-2021” μέσα από την οποία αναδεικνύεται το ένδυμα, η ιστορία του καθώς και η σημαντικότητα της φροντίδας και της συντήρησής του ως μέσο ανάδειξης του εθνικού πολιτιστικού μας πλούτου.

«Για τη θεματική μας καμπάνια ‘Η Ελλάδα βάζει τα καλά της’ πρόσφατα βραβευτήκαμε για αυτή μας την συνεργασία στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (CSR) Άνθρωπος στα Super Market Awards 2021», δηλώνει η κ. Φιλιππακοπούλου.

Η ψηφιακή έκθεση του ΛτΕ είναι διαθέσιμη στο κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους στον σύνδεσμο 1821.lykeionellinidon.com και παρουσιάζει μέσα από 12 θεματικές ενότητες την ιστορία του ενδύματος, τους μετασχηματισμούς και τις διαφορετικές χρήσεις του, καθώς και το πώς επηρέασε τη μόδα από την εποχή της Επανάστασης έως σήμερα.

«Η συγκεκριμένη συνεργασία μας γεμίζει με υπερηφάνεια και έμπνευση» επισημαίνει χαρακτηριστικά η κ. Φιλιππακοπούλου, ενώ προσθέτει πως το πρόγραμμα «Για Καλό» του τομέα Απορρυπαντικών & Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Hellas, ξεκίνησε με την πρωτοποριακή καμπάνια του Dixan Καθάρισε σε βάθος, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και «αφορά καθαρισμούς των υδάτινων πόρων της πατρίδας μας και τη χρήση του μοντέλου της κυκλικής οικονομίας για το πλαστικό που συγκεντρώνεται».

«Έχουμε αναπτύξει ένα μακροχρόνιο πλάνο αιειφορίας με μετρήσιμους στόχους μέχρι το 2025 το οποίο εξελίσσεται με πολλαπλές δράσεις μέσα από τις μάρκες μας, την κυκλική οικονομία, την περιβαλλοντική εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες, από τις στρατηγικές μας συνεργασίες αλλά και τη γενικότερη συνεισφορά μας στο κοινωνικό σύνολο κάτω από το οποίο εντάχθηκε και η χορηγία της έκθεσης του Λυκείου των Ελληνίδων», επισημαίνει η κ. Φιλιππακοπούλου.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη της κυρίας Ράνια Φιλιππακοπούλου Marketing & Trade Marketing Director Τομέα Απορρυπαντικών & Καθαριστικών Henkel Ελλάδος & Κύπρου στο CNN Greece:

- Η HENKEL, στο πλαίσιο της επετείου των 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση, επέλεξε να στηρίξει έναν πολύ ξεχωριστό τομέα της ελληνικής ιστορίας, τον τομέα του ενδύματος. Πώς έγινε αυτή η επιλογή και πώς προέκυψε η συνεργασία με το Λύκειο των Ελληνίδων;

Στη Henkel, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο, όσο και σε τοπικό, η αιειφορία είναι αναπόσπαστο κομμάτι του DNA μας και της στρατηγικής μας. Μέσα από τους τρεις άξονες του περιβάλλοντος, της εκπαίδευσης αλλά και της συνεισφοράς στο κοινωνικό σύνολο αποστολή μας είναι να δημιουργήσουμε έναν κόσμο πιο καθαρό. Στον τομέα των Απορρυπαντικών & Καθαριστικών προϊόντων της Henkel Ελλάδος, φροντίζουμε η κάθε πράξη μας να είναι για καλό και δεσμευόμαστε για ένα βιώσιμο αποτύπωμα, θέτοντας ως προτεραιότητα το περιβάλλον, την εκπαίδευση και την κοινωνία.

Με παραπάνω από 10 χρόνια έμπρακτης συνεισφοράς μας στο κοινωνικό σύνολο μέσα από τις μάρκες μας και από τις στρατηγικές μας συνεργασίες μας, το 2021, σε μια χρονιά ορόσημο για την πατρίδα μας, δεν θα μπορούσαμε να μην συμμετέχουμε στους εορτασμούς για τα 200 χρόνια ελευθερίας. Ενώσαμε τις δυνάμεις μας με το Λύκειον των Ελληνίδων, έναν οργανισμό με μακρά ιστορία στη συντήρηση της εθνικής μας κληρονομιάς, με τον οποίο μοιραζόμαστε κοινές αξίες και ιδανικά. Μέσω της αποκλειστικής χορηγίας μας στην έκθεση του Λυκείου των Ελληνίδων “ΜΥΡΙΑ ΟΣΑ [γ]ραμμένα, ἕν πανίον. 1821-2021” αναδείξαμε το ένδυμα, την ιστορία του καθώς και τη σημαντικότητα της φροντίδας και της συντήρησής του ως μέσο ανάδειξης του εθνικού πολιτιστικού μας πλούτου.

Όλη αυτή η συνεργασία επικοινωνήθηκε μέσα από τη θεματική μας καμπάνια «Η Ελλάδα βάζει τα καλά της» με ένα σταδιακό πλάνο επικοινωνίας που ξεκίνησε από την αρχή της χρονιάς με κορύφωση την 25η Μαρτίου, ενώ επικοινωνήθηκε πολύ δυνατά και μέσα στα καταστήματα των super markets. Μάλιστα πρόσφατα βραβευτήκαμε για αυτή μας την συνεργασία στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (CSR) Άνθρωπος στα Super Market Awards 2021.

- Πώς μπορούμε να επισκεφθούμε την έκθεση «ΜΥΡΙΑ ΟΣΑ [γ]ραμμένα, ἕν πανίον. 1821-2021.» και τι θα δούμε εκεί;

Η ψηφιακή έκθεση του ΛτΕ είναι διαθέσιμη στο κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και παρουσιάζει μέσα από 12 θεματικές ενότητες την ιστορία του ενδύματος, τους μετασχηματισμούς και τις διαφορετικές χρήσεις του, καθώς και πώς επηρέασε τη μόδα από την εποχή της Επανάστασης έως σήμερα. Οι θεματικές εκτυλίσσονται μέσα από μια σειρά έργων Βίντεο Τέχνης σύγχρονων εικαστικών, τα οποία είναι διαθέσιμα διαδικτυακά στον σύνδεσμο 1821.lykeionellinidon.com, ενώ επιλεγμένες ενότητες παρουσιάζονται στους φυσικούς χώρους του Μουσείου Ιστορίας της Ελληνικής Ενδυμασίας και του Κεντρικού κτιρίου του Λυκείου των Ελληνίδων, σε συνέχεια της διαδικτυακής τους εκδοχής.

Για τη συνεργασία με τη Henkel Ελλάς, η κ. Ελένη Τσαλδάρη, πρόεδρος του Λυκείου των Ελληνίδων, έκανε την εξής δήλωση:

«Το Μουσείο Ιστορίας της Ελληνικής Ενδυμασίας του Λυκείου των Ελληνίδων έδωσε το «παρών» στους εορτασμούς για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821 με την έκθεση ΜΥΡΙΑ ΟΣΑ [γ]ραμμένα, ἕν πανίον. 1821-2021, την πρώτη έκθεση που παρουσιάστηκε διαδικτυακά μετά από μια μακρά περίοδο περιορισμών που επιβλήθηκε στα μουσεία λόγω του Covid-19.

Στο πλευρό μας από την πρώτη στιγμή στάθηκε η Henkel Hellas, η οποία χρηματοδότησε εξ ολοκλήρου την έκθεση, ανέλαβε τη συντήρηση των ενδυμάτων, ενώ δίνοντας συνέχεια στη στήριξη που μας παρείχε, διέθεσε προϊόντα vapona για την προστασία της μουσειακής συλλογής.

Η εμπιστοσύνη αυτή της Henkel Hellas στο εγχείρημα αυτό, αλλά και στο έργο μας συνολικά, όχι μόνο αποδεικνύει έμπρακτα πως όλες οι δυσκολίες μπορούν να ξεπεραστούν όταν υπάρχει αυξημένη κοινωνική και εταιρική ευθύνη, αλλά επιπλέον μας ενθαρρύνει και ενισχύει την προσπάθειά μας να προσφέρουμε με τη σειρά μας πολιτισμό και να αναδείξουμε το σύγχρονο πρόσωπο του παλιού, ωστόσο σημαντικού μας Μουσείου».

- Ποιο σημείο όλης αυτής της προσπάθειας ξεχωρίζετε εσείς; Τι είναι αυτό που σας συγκίνησε περισσότερο;

Η συγκεκριμένη συνεργασία μας γεμίζει με υπερηφάνεια και έμπνευση, καθώς ενώσαμε τις δυνάμεις μας με το Λύκειον των Ελληνίδων για το καλό της παράδοσης και της ιστορίας μας. Πέρα από το διαχρονικό έργο του Λυκείου των Ελληνίδων στη διαφύλαξη της εθνικής μας κληρονομιάς, ξεχωριστό σημείο όλης της προσπάθειας ήταν και ο τρόπος που αποδόθηκε το αφήγημα της ιστορίας του ενδύματος και των μετασχηματισμών του μέσα στα χρόνια. Κάθε Παρασκευή στις 18:21 μια διαφορετική θεματική ενότητα από τις συνολικά 12 εμφανιζόταν στο digital περιβάλλον προσκαλώντας τους θεατές να την παρακολουθήσουν διαδικτυακά μέσα από το site της έκθεσης. Παράλληλα μέσα στα καταστήματα των supermarkets με τη χρήση του QR code που είχε τοποθετηθεί σε όλα τα σημεία επαφής με τον καταναλωτή του δινόταν η ευκαιρία να περιηγηθεί μέσα στην έκθεση. Με αυτό τον τρόπο ξεπεράστηκαν οι δυσκολίες του COVID-19 και η ιστορία μας και οι παραδοσιακές μας ενδυμασίες βγήκαν στο φως και υπενθύμισαν σε όλο τον κόσμο ποιοι είμαστε και πού φτάσαμε με την διαδικτυακή προσέλευση του κόσμου να είναι πραγματικά εξαιρετική.

- Μέσω της συγκεκριμένης έκθεσης για το ένδυμα, ποιο είναι το μήνυμα που θέλει να στείλει στο κοινό ο τομέας Απορρυπαντικών και Προϊόντων Οικιακής Φροντίδας της Henkel Hellas;

Αποστολή μας είναι να προσφέρουμε έναν κόσμο πιο καθαρό δουλεύοντας με όλες μας τις δυνάμεις, ώστε στο τέλος της ημέρας να λέμε πως ό,τι κάναμε το κάναμε «για καλό». Διαχρονικά σκοπός μας ήταν και είναι να κάνουμε τη ζωή των ανθρώπων πιο εύκολη και πιο όμορφη προσφέροντας καθαρά ρούχα, καθαρό περιβάλλον και καθαρές αξίες. Με την ιστορική μας μάρκα Dixan και τη ναυαρχίδα της εταιρείας μας είμαστε 60 χρόνια κοντά στα Ελληνικά νοικοκυριά και το 2021 σε μια πολύ σημαντική χρονιά για την Ελλάδα μεταδώσαμε τη σημαντικότητα της συντήρησης και της φροντίδας των παραδοσιακών μας ενδυμάτων ως αναπόσπαστο μέρος του εθνικού μας πλούτου.

- Η χορηγία της συγκεκριμένης έκθεσης εντάσσεται στο πλαίσιο του Προγράμματος Αειφορίας «ΓΙΑ ΚΑΛΟ» της HENKEL. Θα θέλατε να μας πείτε περισσότερα γι’ αυτό;

Μέσα από μια μακρά πορεία στην αειφορία τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε τοπικό επίπεδο το 2020 ξεκίνησε το πρόγραμμα «για καλό» του τομέα απορρυπαντικών & καθαριστικών προϊόντων της Henkel Ελλάδος. Μέσα από τους τομείς του περιβάλλοντος, της εκπαίδευσης αλλά και της κοινωνίας έχουμε αναπτύξει ένα μακροχρόνιο πλάνο αιειφορίας με μετρήσιμους στόχους μέχρι το 2025 το οποίο εξελίσσεται με πολλαπλές δράσεις μέσα από τις μάρκες μας, την κυκλική οικονομία, την περιβαλλοντική εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες, από τις στρατηγικές μας συνεργασίες αλλά και τη γενικότερη συνεισφορά μας στο κοινωνικό σύνολο κάτω από το οποίο εντάχθηκε και η χορηγία της έκθεσης του Λυκείου των Ελληνίδων.

Το πρόγραμμα «για καλό» ξεκίνησε με την πρωτοποριακή καμπάνια του Dixan “Καθάρισε σε βάθος” που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και αφορά καθαρισμούς των υδάτινων πόρων της πατρίδας μας και τη χρήση του μοντέλου της κυκλικής οικονομίας για το πλαστικό που συγκεντρώνεται.

Στόχος μας με όλες μας τις δράσεις και τις συνεργασίες μας είναι να δημιουργήσουμε έναν κόσμο πιο καθαρό για το κοινωνικό σύνολο ενώνοντας τις δυνάμεις μας «για καλό»!