ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διατροφή και ευεξία: Η νέα τάση της εποχής μας φέρνει την κατανάλωση χυμών σε πρώτο πλάνο

Διατροφή και ευεξία: Η νέα τάση της εποχής μας φέρνει την κατανάλωση χυμών σε πρώτο πλάνο
Μία μερίδα 100% φυσικού χυμού Amita ισοδυναμεί με μία εκ των πέντε μερίδων φρούτων και λαχανικών που πρέπει να καταναλώνουμε ημερησίως

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως σε ό,τι αφορά στον κόσμο του σύγχρονου wellbeing, η διατροφή αποτελεί το «κλειδί» για την καθημερινή μας ευεξία και αυτό, είναι κάτι που αντιλαμβάνονται καλά πλέον οι Έλληνες καταναλωτές.

Πράγματι, τα τελευταία χρόνια οι περισσότεροι από εμάς δίνουμε μεγάλη προσοχή στη διατροφή μας, σε μία προσπάθεια να προασπίσουμε την υγεία μας και να υιοθετήσουμε έναν πιο ωφέλιμο τρόπο ζωής εν γένει. Έχοντας, λοιπόν, πιο εύκολη και άμεση πρόσβαση σε μία πληθώρα πληροφοριών, τώρα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε πώς μας ωφελεί το κάθε είδος διατροφής, ποια είναι η θρεπτική αξία κάθε φρούτου και κάθε χυμού που απολαμβάνουμε, ποιες είναι οι βιταμίνες και τα συστατικά που αξίζει να περιέχει το καθημερινό μας μενού και φυσικά, από πού προέρχονται τα τρόφιμα και οι χυμοί που καταναλώνουμε. Για την ακρίβεια, πλέον όχι μόνο θέλουμε, αλλά έχουμε ανάγκη να γνωρίζουμε όλα τα παραπάνω.

Φέρνοντας τη φύση σε πρώτο πλάνο μέσα από τη διατροφή μας

Με τόσες διατροφικές τάσεις να έχουν δει το «φως» της δημοσιότητας τα τελευταία χρόνια όμως και με έννοιες όπως, veganism, flexitarianism, plant based diet και fasting, να κυριαρχούν στον κόσμο του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πώς μπορούμε να γνωρίζουμε ποια είναι η βέλτιστη διατροφική επιλογή για εμάς ή ποια food trends αξίζει να δοκιμάσουμε;

Σε ό,τι αφορά στις τάσεις της σύγχρονης διατροφής που αξίζουν την προσοχή μας, οι επιλογές είναι σίγουρα πολλές. Ωστόσο, ένα είναι το στοιχείο-«κλειδί» που καθορίζει τα μενού της πλειονότητας των καταναλωτών στις μέρες μας και αυτό, δεν είναι άλλο από τη φυσικότητα των προϊόντων. Κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι συνεπώς το γεγονός ότι η κατανάλωση χυμών βρίσκεται τώρα σε πρώτο πλάνο και κερδίζει συνεχώς έδαφος και θαυμαστές ανά τον κόσμο. Διότι αποτελεί μία επιλογή η οποία φέρνει άμεσα την αγνότητα της φύσης στα ποτήρια μας. Για την ακρίβεια, η καθημερινή κατανάλωση χυμών αποτελεί για πολλούς ένα μέσο για την ενίσχυση της ευεξίας, μία φυσικά μοναδική επιλογή που δύναται να τους βοηθήσει να ακολουθήσουν μία περισσότερο ισορροπημένη διατροφή και έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Το πώς και το γιατί όλοι στρέφονται τώρα στους χυμούς, προκειμένου να θωρακίσουν τους οργανισμούς τους μέσω της διατροφής τους, δεν είναι δύσκολο να γίνει κατανοητό. Αρκεί να αναλογιστούμε ότι τα φρούτα αποτελούν τις πλέον σημαντικές, φυσικές πηγές βιταμινών και πολύτιμων ιχνοστοιχείων για τον ανθρώπινο οργανισμό, ενώ την ίδια ώρα είναι πλούσια σε νερό και φυτικές ίνες.

Λαμβάνοντας, λοιπόν, υπόψη μας τους γρήγορους και απαιτητικούς ρυθμούς της καθημερινότητάς μας, η κατανάλωση δύο ή περισσότερων φρούτων, δεν φαντάζει και τόσο εύκολη υπόθεση, ειδικότερα αν τα πρωινά και τα απογεύματά μας, μας βρίσκουν κυρίως εκτός σπιτιού. Έτσι, λοιπόν, ο χυμός αποτελεί μία ιδανική, φυσική, εύκολη και πρακτική επιλογή, για να καταναλώνουμε τις απαραίτητες ποσότητες φρούτων και λαχανικών που χρειαζόμαστε σε καθημερινή βάση.

Επενδύοντας στη φυσικότητα και την εντοπιότητα

Πώς μπορούμε όμως να κάνουμε την κατανάλωση χυμών μέρος της διατροφής μας με τον πλέον βέλτιστο τρόπο; Μία είναι η πλέον σημαντική παράμετρος που μπορεί να κάνει τη διαφορά στα ποτήρια και το μενού μας και αυτή, και δεν είναι άλλη από τη φυσικότητα ενός χυμού.

Πράγματι σήμερα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, θέλουμε να γνωρίζουμε ότι οι χυμοί που καταναλώνουμε είναι φυσικοί. Για να συμβεί αυτό συνεπώς, χρειάζεται να είμαστε σίγουροι και σίγουρες για την προέλευσή τους και δη, για τη διαδρομή που ακολουθούν, μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Σε ό,τι αφορά στους χυμούς που καταναλώνουμε ως επί το πλείστον στην Ελλάδα, λοιπόν, δεν υπάρχει αμφιβολία πως η Amita ξεχωρίζει. Για την ακρίβεια, πρόκειται για τον πρώτο συσκευασμένο χυμό που παράχθηκε στη χώρα μας το 1983 και μέχρι σήμερα, εξακολουθεί να είναι η πρώτη μάρκα στην προτίμηση των Ελλήνων. Τι συμβαίνει όμως μέχρι να μπει στο καλάθι των αγορών μας;

Πώς η αγνότητα της φύσης φτάνει κάθε μέρα σε εμάς

H ποιότητα, η γεύση και η θρεπτική αξία των χυμών της Amita, συνιστούν παράγοντες που τη διακρίνουν, καθιστώντας μέχρι τις μέρες μας τα προϊόντα της αναπόσπαστα μέρη μιας ισορροπημένης διατροφής. Σίγουρα, λοιπόν, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι έχει καταφέρει να «χτίσει» μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης τόσο με τους Έλληνες καταναλωτές, όσο και με γεωργούς και παραγωγούς από την Πελοπόννησο μέχρι τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία αλλά και του εξωτερικού, από τους οποίους προμηθεύεται ποιοτικούς χυμούς φρούτων για τους 100% φυσικούς χυμούς της και τα φρουτοποτά της.

Ποια είναι η διαδρομή που ακολουθούν όμως τα προϊόντα της Amita για να φτάσουν στα σπίτια και τα ποτήρια μας, διατηρώντας τη φρεσκάδα και τη φυσικότητά τους;

Το «ταξίδι» ξεκινάει από την ελληνική γη αλλά και από χώρες του εξωτερικού, εκεί από όπου επιχειρήσεις που διακρίνονται για το μεράκι τους, καλλιεργούν τα φρούτα που περιέχονται στους αγαπημένους μας χυμούς. Οι πρώτες ύλες και τα υλικά συσκευασίας που αποτελούν τις βάσεις των χυμών Amita μεταφέρονται στη συνέχεια στο εργοστάσιο της Coca-Cola Τρία Έψιλον στο Σχηματάρι -το μεγαλύτερο εργοστάσιο χυμών και αναψυκτικών της χώρας μας- και από εκεί, ξεκινάει η διαδρομή των προϊόντων της Amita σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Όλα αυτά με αγάπη, πάθος και το μεράκι των ανθρώπων της, οι οποίοι φροντίζουν καθημερινά να εξασφαλίζουν άριστη ποιότητα σε κάθε χυμό.

Αυτά είναι τα στοιχεία που καθιστούν την Amita φυσικά μοναδική και εξηγούν το γιατί αποτελεί μέρος της διατροφής μας από το 1983 μέχρι σήμερα. Και αρκεί να αναλογιστούμε ότι μία μερίδα 100% φυσικού χυμού Amita ισοδυναμεί με μία εκ των πέντε μερίδων φρούτων και λαχανικών που πρέπει να καταναλώνουμε ημερησίως, για να αντιληφθούμε ότι δεν είναι και τόσο δύσκολο να απολαμβάνουμε κάθε μέρα στα ποτήρια μας, τη φρεσκάδα και τα θρεπτικά συστατικά της φύσης και δη, με τον πιο απολαυστικό τρόπο.

Το σίγουρο είναι πως σε ό,τι αφορά στη σύγχρονη διατροφή, οι καταναλωτές δεν είναι πλέον διατεθειμένοι να κάνουν εκπτώσεις στην ποιότητα των προϊόντων που απολαμβάνουν καθημερινά, δίνοντας πάνω από όλα έμφαση στην εντοπιότητα, τη φρεσκάδα, την αγνότητα και κυρίως, τη φυσικότητα κάθε συσκευασίας που μπαίνει στα σπίτια τους και κάθε χυμού που φτάνει στα ποτήρια τους.