ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Έτοιμη για τη «μάχη» του 2022 δηλώνει η Vodafone

Έτοιμη για τη «μάχη» του 2022 δηλώνει η Vodafone
Το τηλεοπτικό περιεχόμενο δείχνει να είναι από τους τομείς όπου θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση μέσα στους επόμενους μήνες η Vodafone. ΙΝΤΙΜΕ

Χρονιά που κλείνει με θετικό πρόσημο χαρακτηρίζουν το 2021 οι άνθρωποι της Vodafone Ελλάδος, οι οποίοι δείχνουν να προετοιμάζονται για το 2022, το οποίο αναμένεται να είναι μία χρονιά με αρκετό ανταγωνισμό όσον αφορά στην αγορά των τηλεπικοινωνιών αλλά και των έργων του Ταμείου Ανάκαμψης.

Όπως ανέφερε χθες ο Χάρης Μπρουμίδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδος κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης με εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης, η εταιρεία έχει ξεκινήσει την υλοποίηση ενός νέου 5ετούς επενδυτικού πλάνου ύψους 600 εκατ. ευρώ, ενώ στα άμεσα πλάνα της είναι η ενίσχυση του περιεχομένου της πλατφόρμας συνδρομητικής τηλεόρασης που προσφέρει καθώς επίσης και η προώθηση των πακέτων με απεριόριστο χρόνο και data που διαθέτει αλλά και η προώθηση της αναβάθμισης των ταχυτήτων στις ευρυζωνικές συνδέσεις των πελατών σταθερής.

Το τηλεοπτικό περιεχόμενο δείχνει να είναι από τους τομείς όπου θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση μέσα στους επόμενους μήνες η Vodafone. Μάλιστα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η Vodafone βρίσκεται αρκετά κοντά σε συμφωνίες με πλατφόρμες όπως είναι το HBO Max και το Disney+ που αναμένονται σύντομα και στη χώρα μας προκειμένου να προσφέρονται σε προνομιακές τιμές στους πελάτες του Vodafone TV. Τιμές που μπορεί να είναι ακόμη και μηδενικές αν συνδυάζονται με συνδέσεις υπερυψηλών ταχυτήτων. Ο στόχος είναι οι συνδρομητές του Vodafone TV να αυξηθούν από 140 χιλιάδες που είναι σήμερα -μετά και τη λήξη της συνεργασίας με τη Nova- σε 200 χιλιάδες που ήταν και ο αρχικός στόχος.

Από την πλευρά του, ο κ. Μπρουμίδης επεσήμανε πως «στις ημέρες μας δεν μπορεί να υπάρχει εμπορικό πακέτο υπηρεσιών χωρίς υπηρεσίες τηλεόρασης. Γι’ αυτό και θα στηρίξουμε μεγάλο τμήμα της εμπορικής μας πολιτικής στις υπηρεσίες τηλεοπτικού περιεχομένου με κύριο πυλώνα το entertainment και όχι τα αθλητικά, όπου τα κόστη είναι τέτοια που είναι δύσκολο να παράξουν αξία». Όσον αφορά τη συμφωνία με τη Nova, ο κ. Μπρουμίδης υποστήριξε ότι το συμβόλαιο που τους πρότειναν «δεν παρήγαν
δεν παρήγαγε αξία οπότε προτιμήσαμε να κρατήσουμε αυτά τα κεφάλαια για να επενδυθούν μελλοντικά στο ψυχαγωγικό περιεχόμενο. Όπου υπάρχει καλό περιεχόμενο θα είμαστε εκεί κι αν παρουσιαστεί η ευκαιρία να έχουμε συμφωνίες για premium content θα το κάνουμε» τόνισε ο επικεφαλής της Vodafone Ελλάδος.
Ο κ. Μπρουμίδης χαρακτήρισε ως καλή χρονιά το 2021 σημειώνοντας πως το α’ εξάμηνο του οικονομικού έτους της εταιρείας (Απρίλιος – Σεπτέμβριος 2021) έκλεισε με αύξηση 4% στα έσοδα (468 εκατ. ευρώ έναντι 452 εκατ. ευρώ) και τους πελάτες κινητής να διαμορφώνονται στα 4,178 εκατ. αυξημένοι κατά 107 χιλιάδες. Όσον αφορά στην κινητή, στα άμεσα πλάνα είναι η περαιτέρω προώθηση των πακέτων unlimited που λανσαρίστηκαν πέρσι και έχουν αρκετά καλή αποδοχή όπως αναφέρθηκε. Για το 2022 ο στόχος είναι 1 στους 4 πελάτες της Vodafone Ελλάδος να χρησιμοποιεί ένα τέτοιο πακέτο.

Στη σταθερή, ο αντίστοιχος στόχος είναι οι πελάτες να αναβαθμίσουν τις ταχύτητες τους με τον κ. Μπρουμίδη να τονίζει ότι επιδιώκουν να το προσφέρουν όπου αυτό είναι τεχνικά εφικτό. Αναφορικά με τα πλάνα της Cosmote για διπλασιασμό ταχυτήτων, τα στελέχη της Vodafone έδειξαν να περιμένουν να ολοκληρωθεί η διαδικασία που σχετίζεται και με τις εγκρίσεις από τη ρυθμιστική αρχή προτού κάνουν τις δικές τους κινήσεις.

Παράλληλα, συνεχίζουν τις επενδύσεις σε υποδομές οπτικών ινών. Οι επενδύσεις στο συγκεκριμένο τομέα περνούν πλέον στη δεύτερη φάση τους και ο στόχος
είναι να κατασκευαστούν 150.000 νέες γραμμές Fiber to the Home (FTTH) στην επόμενη τριετία, επεκτείνοντας το Vodafone Giga Network σε νέες περιοχές, που μέχρι σήμερα δεν διέθεταν υποδομές οπτικών ινών. Στο τέλος του επενδυτικού προγράμματος, η Vodafone θα διαθέτει 650.000 με 700.000 γραμμές νέας γενιάς ικανές να προσφέρουν ταχύτητες πάνω από 100 Mbps. Ο κ. Μπρουμίδης επεσήμανε, μάλιστα, ότι η εταιρεία πρωτοπορεί στην υιοθέτηση προϊόντων σταθερής νέας γενιάς και πλέον είναι «η πρώτη ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά(ρυθμός ανάπτυξης NGA διείσδυσης στην βάση) στο fiber, έχοντας 39% των πελατών σταθερής σε υπηρεσίες νέας γενιάς».

Βασικό κομμάτι των πλάνων της εταιρείας για το 2022 είναι και τα έργα που περιλαμβάνονται στο Ταμείο Ανάκαμψης. «Το ταξίδι της χώρας προς ένα ψηφιακό, πράσινο και χωρίς αποκλεισμούς μέλλον έχει επιταχυνθεί σημαντικά, αλλά απαιτεί επιπλέον και –ακόμη πιο τολμηρές– μεταρρυθμίσεις που θα μας επιτρέψουν να αναδιαρθρώσουμε το παραγωγικό μοντέλο της Ελλάδας και να ξαναχτίσουμε μια βιώσιμη οικονομία» τόνισε ο κ. Μπρουμίδης, προσθέτοντας πως «η επιτυχής υλοποίηση του σχεδίου Ελλάδα 2.0 και η αποδοτική εκμετάλλευση των πόρων του Ταμείο Ανάκαμψης εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες που ξεπερνούν κατά πολύ το χρονοδιάγραμμα και τη μεθοδολογία κατά την οποία θα διατεθούν τα κεφάλαια στην πραγματικότητα». Σύμφωνα με τον κ. Μπρουμίδη, «είναι κρίσιμης σημασίας να διασφαλιστεί ότι τα κεφάλαια του Ταμείου Ανάκαμψης κατανέμονται - και γενικότερα ότι όλοι οι παράγοντες της αγοράς λειτουργούν - σε ένα πλαίσιο ίσων ευκαιριών, επιτρέποντας σε όλους να διεκδικήσουν το μερίδιο που τους αναλογεί, με βάση φυσικά την αξία και τις αποδεδειγμένες ικανότητες τους στην υλοποίηση τέτοιων έργων».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ