Τεκμηριωμένα «αληθινός ηγέτης» ο Βίκος
Δυναμικά μπαίνει στην επόμενη χρονιά η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (ΒΙΚΟΣ Α.Ε.). Τα τελευταία στοιχεία του 2021 δείχνουν μια σημαντική ανοδική πορεία της εταιρείας καθώς σύμφωνα με την τελευταία στοιχεία της NielsenIQ* που αναφέρονται στην Ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη, ο ρυθμός ανάπτυξης της κατηγορίας εμφιαλωμένου νερού στην αγορά των σούπερ μάρκετ στο 11μηνο είναι 5,8%. Για το brand Βίκος (11μηνο), ο ρυθμός ανάπτυξης καταγράφηκε ιδιαίτερα εντυπωσιακός και ανήλθε στο +17,7%.
Το μερίδιο αγοράς (σε όγκο το 11μηνο) για το brand Βίκος είναι 17,4% όπως και για το Ζαγόρι, ενώ τα προϊόντα private label καταγράφουν μερίδιο 29,6%.
Τα στοιχεία αυτά έρχονται στη δημοσιότητα μόλις λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση των βραβείων True Leaders της ICAP για το έτος 2020 όπου η Βίκος Α.Ε. αναδείχθηκε ως μία από τις 500 εταιρείες με τα μεγαλύτερα κέρδη EBITDA για το 2020 (με άνοδο 26 θέσεις στην κατάταξη, από 139 το 2019, σε 113 το 2020). Επίσης, διακρίθηκε ως μία από τις 500 εταιρείες με τον μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού που έχει αυξήσει το προσωπικό της μεταξύ των ετών 2019 και 2020, ενώ βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις του κλάδου της με βάση τον κύκλο εργασιών.
Με αυτό τον αέρα που της δίνουν τα πραγματικά στοιχεία η εταιρεία ακολουθεί πιστά το επενδυτικό της πλάνο. Η εταιρεία, η οποία την επόμενη χρονιά κλείνει 30 χρόνια λειτουργίας σχεδιάζει σημαντικές επενδύσεις, ακολουθώντας πιστά το επενδυτικό της πλάνο. Είναι χαρακτηριστικό ότι εταιρεία εμπλουτίζει σταθερά τη γκάμα των προϊόντων της, έχοντας πετύχει πλέον μια ιδιαίτερα αισθητή παρουσία στην κατηγορία cola, καθώς μάλιστα μόλις φέτος λάνσαρε τη Βίκος Cola Zero Sugar, τη μόνη Cola Zero Sugar με φυσικό μεταλλικό νερό, ενώ έχει ταυτόχρονα ισχυρή θέση σε αναψυκτικά όπως πορτοκαλάδα και λεμονάδα.
*Market Track data Still Water YTD Νοεμβρίου SuperMarkets + Superettes + Discounters