ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΕΥΔΑΠ: Το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου ζωής

ΕΥΔΑΠ: Το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου ζωής
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που μας προσφέρει μία ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση

Αναλογιζόμενοι την ημέρα που ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) ανακοίνωσε πως βρισκόμαστε εν μέσω μίας παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, κανένας μας δεν μπορούσε να προβλέψει το «ντόμινο» αλλαγών, που θα ακολουθούσε.

Ξαφνικά μπήκαμε στη διαδικασία να επανεξετάσουμε τον τρόπο ζωή μας και να αναζητήσουμε σύγχρονες λύσεις, που θα μας βοηθούσαν να ελιχθούμε στις συνθήκες της νέας πραγματικότητας.

Όπως ήταν επόμενο, αυτή η κατάσταση επηρέασε πολλούς τομείς της ζωή μας, αλλά κυρίως, τον τρόπο που είχαμε μάθει να αξιοποιούμε την τεχνολογία και τα ψηφιακά εργαλεία που διαθέτουμε. Κάπως έτσι, σταδιακά ανακαλύψαμε πόσο εύκολο είναι να πραγματοποιούμε διαδικτυακά τις αγορές μας, να παραμένουμε σε επικοινωνία ακόμη και εξ αποστάσεως και να πραγματοποιούμε τις συναλλαγές μας από την άνεση του προσωπικού μας χώρου.

Αυτός είναι και ο λόγος, άλλωστε, που τον τελευταίο καιρό αρκετές επιχειρήσεις έχουν επενδύσει στο κομμάτι της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης, θέλοντας να μας προσφέρουν σύγχρονες λύσεις, που μπορούν να διευκολύνουν την καθημερινότητά μας. Μέσα σε αυτές τις επιχειρήσεις περιλαμβάνεται και η ΕΥΔΑΠ, η οποία εμπλουτίζει συνεχώς το εύρος των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της και μας προσφέρει μία σύγχρονη, phygital εμπειρία.

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που μας προσφέρει μία ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση

Αρκεί να αναλογιστούμε πόσο έντονοι είναι οι ρυθμοί του σύγχρονου τρόπου ζωής και πόσο περιορισμένος είναι ο ελεύθερος χρόνος μας, για να καταλάβουμε πόσο τυχεροί είμαστε που έχουμε στη διάθεσή μας ένα «οπλοστάσιο» ψηφιακών μέσων. Διότι χάρη σε αυτά μπορούμε να παραμένουμε συνεπείς στις υποχρεώσεις μας, χρησιμοποιώντας απλώς τις «έξυπνες» συσκευές μας, όπως τα κινητά μας τηλέφωνα. Μάλιστα, όσον αφορά στις συναλλαγές μας με την ΕΥΔΑΠ, πλέον μπορούμε να απολαμβάνουμε μία ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση μέσα από τον υπολογιστή, το smartphone ή το tablet μας, πραγματοποιώντας απλώς μία εγγραφή στο eΕΥΔΑΠ, δηλαδή το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΥΔΑΠ, το οποίο μας προσφέρει τον πλήρη έλεγχο της διαχείρισης των παροχών των ακινήτων μας.

Πιο αναλυτικά, μέσα από το eΕΥΔΑΠ μπορούμε να προχωρήσουμε σε πληρωμή των λογαριασμών, να πραγματοποιήσουμε διακανονισμό των οφειλών και εξόφληση των δόσεών μας. Επιπλέον, έχουμε τη δυνατότητα να ενημερώσουμε τα στοιχεία μας σε περίπτωση μεταβολής και να υποβάλουμε αίτημα για την υπαγωγή μας στα ειδικά τιμολόγια της ΕΥΔΑΠ ή στο Έκτακτο Ειδικό Τιμολόγιο. Όσο για τους πελάτες που η ηλεκτρονική διεκπεραίωση των αιτημάτων τους δεν είναι δυνατή, παρέχεται η επιλογή να κλείσουν ραντεβού μέσα από το ηλεκτρονικό ημερολόγιο κρατήσεων του eydap.gr, επιλέγοντας την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν ή εναλλακτικά, μπορούν να καλέσουν στο 24ωρο Κέντρο Εξυπηρέτησης 1022 ή 210214444 ή να επικοινωνήσουν μέσω της υπηρεσίας Click2Call για να εξυπηρετηθούν για οποιοδήποτε ζήτημα.

Γιατί τα ψηφιακά μέσα είναι οι «σύμμαχοί» μας στην προστασία του πλανήτη

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως η επιλογή μίας επιχείρησης να εστιάσει στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση, όχι μόνο κάνει πιο εύκολες, γρήγορες και άνετες τις συναλλαγές μας, αλλά μας δίνει επίσης τη δυνατότητα να λάβουμε μέρος στην προσπάθεια που γίνεται για την προστασία του οικοσυστήματος. Για παράδειγμα, επιλέγοντας να λαμβάνουμε ηλεκτρονικά τον λογαριασμό μας και όχι σε έντυπη μορφή, περιορίζουμε το οικολογικό μας αποτύπωμα και παρακινούμε τον περίγυρό μας να ακολουθήσει την ίδια βιώσιμη πρακτική. Αυτός είναι και ο λόγος που η ΕΥΔΑΠ μας προσφέρει την υπηρεσία eBILL, δηλαδή την επιλογή της αποστολής ηλεκτρονικού λογαριασμού, ενώ δημιούργησε την καμπάνια «Μαζί θα κάνουμε το χαρτί οξυγόνο», η οποία για κάθε πέντε έντυπους λογαριασμούς που καταργούνται, φυτεύει ένα δέντρο σε συνεργασία με τη we4all.

Η νέα εφαρμογή που μας δίνει πρόσβαση στον λογαριασμό μας πάντα και παντού

Είναι αλήθεια πως για τους περισσότερους από εμάς, το smartphone έχει εξελιχθεί σε μία προέκταση του εαυτού μας. Είναι το εργαλείο που μας βοηθάει να είμαστε πιο ευέλικτοι με το απαιτητικό πρόγραμμά μας, αφού χάρη στις λειτουργίες και τις εφαρμογές που διαθέτει, μας προσφέρει δυνατότητες και οφέλη που διευκολύνουν την καθημερινότητά μας. Λαμβάνοντας υπόψη μας όλα τα παραπάνω, λοιπόν, η ΕΥΔΑΠ αποφάσισε να μας προσφέρει μία νέα, αναβαθμισμένη εφαρμογή για smartphone και tablet, την EYDAPP, στην οποία μπορούμε να συνδεθούμε με τα στοιχεία του eΕΥΔΑΠ μας, δηλαδή το username και το password.

Μέσα από τη συγκεκριμένη εφαρμογή, μπορούμε να απολαύσουμε μία νέα εμπειρία που βασίζεται στο User Experience και να πληρώσουμε τους λογαριασμούς μας σκανάροντας τον αριθμό παραστατικού μας ή να εξοφλήσουμε τη δόση του διακανονισμού, χρησιμοποιώντας για την πληρωμή μία χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα. Επιπλέον, στην ίδια εφαρμογή υπάρχει και η ενότητα «Δήλωση Βλάβης», η οποία έχει εμπλουτιστεί με την υπηρεσία ιστορικού, όπου αποθηκεύονται οι υποβληθείσες δηλώσεις και δίνεται η δυνατότητα επανα-υποβολής τους, σε περίπτωση που δεν έχουν επιλυθεί. Η συγκεκριμένη εφαρμογή διατίθεται και στα αγγλικά με νέες διαδραστικές οδηγίες, ενώ διαθέτει και ένα mini site που πληροί τις προδιαγραφές για ΑμεΑ.

Το σίγουρο είναι πως την παρούσα περίοδο η ασφάλειά μας είναι η πρώτη και βασική μας προτεραιότητα. Για να τη διαφυλάξουμε, λοιπόν, το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε, είναι να ενδώσουμε στις ευκολίες και τις ανέσεις που μας παρέχει η τεχνολογία και να πραγματοποιήσουμε μία επίσκεψη στο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΥΔΑΠ, το οποίο μας προσφέρει ολοκληρωμένη και άμεση εξυπηρέτηση για κάθε μας αίτημα.