ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νέα εποχή για τα Carrefour στην Ελλάδα – Άνοιξαν τα πρώτα 5 καταστήματα

Νέα εποχή για τα Carrefour στην Ελλάδα – Άνοιξαν τα πρώτα 5 καταστήματα
Ξεκίνησε και επίσημα η νέα εποχή της Carrefour στην Ελλάδα με τα 5 πρώτα καταστήματα να έχουν ανοίξει τις πόρτες τους, 2 στη Ζάκυνθο και 3 στη Χαλκιδική, καθώς έμφαση δίνεται στις τουριστικές περιοχές

Ξεκίνησε και επίσημα η νέα εποχή της Carrefour στην Ελλάδα με τα 5 πρώτα καταστήματα να έχουν ανοίξει τις πόρτες τους, 2 στη Ζάκυνθο και 3 στη Χαλκιδική, καθώς έμφαση δίνεται στις τουριστικές περιοχές.

Σημειώνεται ότι η επιστροφή της γαλλικής πολυεθνικής στην Ελλάδα, 10 χρόνια μετά την αποχώρησή της, γίνεται μέσω της συνεργασίας της με τη Retail and more, θυγατρική του Ομίλου Teleunicom-Globalsat, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην ελληνική αγορά.

Η πρώτη φάση ανάπτυξης του δικτύου της Carrefour γίνεται με τη μέθοδο του franchise και προβλέπει τη δημιουργία καταστημάτων στην περιφέρεια και περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση. Το αμέσως επόμενο διάστημα έχει δρομολογηθεί η δημιουργία 7 ακόμη καταστημάτων, σε περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση, όπως η Σαντορίνη.

Παράλληλα κατασκευάζεται και το πρώτο εταιρικό κατάστημα της Αθήνας, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του, έως τον προσεχή Σεπτέμβριο, σηματοδοτώντας τη διεύρυνση του δικτύου της Carrefour στα αστικά κέντρα.

Στη «νέα εποχή» των Carrefour στην Ελλάδα τα καταστήματα θα είναι διαφορετικά, σε σχέση με τα hypermarket που είχαν γνωρίσει οι Έλληνες καταναλωτές στο παρελθόν. Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία 25 καταστημάτων συνολικά για το 2022 ενώ το δίκτυο θα περιλαμβάνει 5 διαφορετικούς τύπους καταστημάτων ανάλογα με τα δεδομένα και τις ιδιαίτερες συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς.

Το νέο κατάστημα χωρίς ταμεία

Για πρώτη φορά θα εγκαινιαστεί στην Ελλάδα και το Carrefour Flash 10/10, το οποίο αποτελεί τον πλέον καινοτόμο τύπο καταστήματος.

Πρόκειται για πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα μικρής επιφάνειας, τα οποία η Carrefour δημιουργεί εντός των αστικών κέντρων, με βασικό χαρακτηριστικό την έλλειψη ταμείων και τη δυνατότητα που δίνεται στον πελάτη να εξυπηρετείται γρήγορα, ακολουθώντας τη φιλοσοφία 10/10, «10 δευτερόλεπτα για να ψωνίσετε και 10 δευτερόλεπτα για να πληρώσετε».

To Flash 10/10 προσφέρει στους πελάτες αγορές χωρίς αναμονές, καθώς εισέρχονται και εξέρχονται από το κατάστημα χωρίς να χρειάζεται να περάσουν από κάποια πύλη και χωρίς να χρησιμοποιούν το ταμείο.

Παράλληλα η εταιρεία λανσάρει τέσσερις ακόμη, βασικούς τύπους καταστημάτων:

τα Carrefour Market, μεγαλύτερης επιφάνειας καταστήματα σε αστικά κέντρα και την περιφέρεια που προσφέρουν μια μεγάλη γκάμα φρέσκων και τοπικών προϊόντων,

τα Carrefour Bio, τα οποία προσφέρουν 100% βιολογικά και οικολογικά προϊόντα,

τα Carrefour Express, με χαρακτήρα convenience stores τα οποία θα βρίσκονται σε γειτονιές αλλά και σε κέντρα πόλεων

και τα SUPECO, τα οποία είναι parking discount stores, ένας τύπο καταστήματος που παρέχει επιλεγμένη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών στις εκάστοτε καλύτερες τιμές της αγοράς, που θα δημιουργηθούν στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων.

«Υλοποιούμε ένα δυναμικό πλάνο δημιουργίας ενός δικτύου καταστημάτων, με διαφορετικά χαρακτηριστικά, τα οποία προσαρμόζονται πλήρως στις ανάγκες της κάθε τοπικής και υπερτοπικής αγοράς.

Με το άνοιγμα των πρώτων καταστημάτων μας, ξεκινήσαμε επίσημα τη νέα εποχή της Carrefour στην Ελλάδα, με στόχο να προσφέρουμε στους καταναλωτές ποιοτικά προϊόντα, στις πλέον ανταγωνιστικές τιμές. Μέσα στη φετινή χρονιά θα γίνει προσπάθεια να βρίσκονται σε λειτουργία όλοι οι τύποι καταστημάτων μας, τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στην περιφέρεια, συμπεριλαμβανομένων των τουριστικών περιοχών που αποτέλεσαν και την πρώτη φάση υλοποίησης του στρατηγικού μας πλάνου» επισημαίνει ο Βασίλης Στασινούλιας, CEO της Carrefour στην Ελλάδα.

Σημειώνεται πως Όμιλος εταιρειών Globalsat - Teleunicom, ηγείται στην Ελληνική αγορά στη διανομή και εμπορία προϊόντων τεχνολογίας και οικιακών συσκευών και μικροσυσκευών και παράλληλα αναπτύσσει και παρέχει εξειδικευμένες επαγγελματικές λύσεις αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες. Ο Όμιλος έχει αποκλειστικές συνεργασίες με κορυφαία διεθνή brand, όπως η Samsung, η Huawei, η TCL και η Sencor και συνεργάζεται με όλες τις εταιρείες του κλάδου τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας καθώς και με όλα τα δίκτυα λιανικής στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Το 2020, o όμιλος Globalsat - Teleunicom ξεκίνησε τη συνεργασία της με την Blink Charging Hellas, αναλαμβάνοντας, ως εμπορικός αντιπρόσωπος, την ανάπτυξη του δικτύου των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Blink στην Ελλάδα, ενώ πριν από λίγους μήνες ανακοίνωσε μέσω της Retail and more, τη σύναψη της συμφωνίας για την επανέναρξη λειτουργίας της Carrefour στην ελληνική αγορά.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ