ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ν. Μεταξωτός MD, PhD: Τίποτα δεν θα είναι το ίδιο ξανά -Τι οδηγεί τις μεγάλες επενδυτικές ευκαιρίες

Ν. Μεταξωτός MD, PhD: Τίποτα δεν θα είναι το ίδιο ξανά -Τι οδηγεί τις μεγάλες επενδυτικές ευκαιρίες

Με αφορμή το διεθνές MASTERCLASS που οργάνωσε η SYMMETRIA® “The Future of Aesthetics: Disruption & Innovation”, που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες στις εγκαταστάσεις του Μητροπολιτικού Κολλεγίου Αθηνών, και καλεσμένους από τις Η.Π.Α., Ελβετία, Αγγλία και Γαλλία δόθηκε το στίγμα των μεγάλων παγκόσμιων εξελίξεων στην υγεία και ομορφιά και τις μεγάλες ευκαιρίες που αναδεικνύονται. 

«Όταν αλλάζουν τα πράγματα δεν περιμένεις να γίνουν πρώτα οι αλλαγές και μετά να προσαρμοστείς σε αυτές, αλλά πρέπει από πριν να τις προβλέψεις και να διαχειριστείς αυτό που έρχεται πολύ πριν έρθει αν θέλεις να βγεις νικητής.»

αναφέρει χαρακτηριστικά ο Dr. Νίκος Μεταξωτός MD, Ph.D, Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστήμιου Αθηνών και ιδρυτής της SYMMETRIA® και συνεχίζει «Αναδυόμενες τάσεις και νέες καταναλωτικές συνήθειες διαμορφώνουν την παγκόσμια αγορά της ομορφιάς, την υγείας και της ευεξίας και οδηγούν σε νέες επενδυτικές ευκαιρίες μετά την εμπειρία της πανδημίας.

Στη δίνη του πληθωρισμού, της παγκόσμιας ενεργειακής κρίσης έρχεται ως αντίποδας η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας να συμβάλλει στον επανασχεδιασμό της στρατηγικής ανάπτυξης των εταιρειών στον χώρο της υγείας και ομορφιάς. Ο νέος ορισμός της ομορφιάς, που δίνεται μέσα από την υγιή εμφάνιση, επηρεάζει αισθητά, όχι μόνο τον χώρο των προϊόντων ομορφιάς αλλά και ολόκληρη την επιστήμη της ιατρικής.»

Σήμερα τα πάντα είναι εξειδίκευση. Ο καταναλωτής επιλέγει αυτό ακριβώς που τον ενδιαφέρει και αναζητά λύσεις που αφορούν το συγκεκριμένο προβληματισμό του. Στην πραγματικότητα είμαστε μόνοι μας και επιλέγουμε τα πάντα σε ατομική βάση. Μπορεί να καθόμαστε ο ένας δίπλα στον άλλον, σε έναν καναπέ αλλά να έχουμε παραγγείλει φαγητό από διαφορετικό take-away και να απολαμβάνει ο καθένας μας στο δικό του tablet την αγαπημένη του σειρά η ταινία. Αυτό είναι ένα απλό παράδειγμα που δείχνει πόσο πολύ «micromanagement» κάνει σήμερα ο καταναλωτής στην απλή καθημερινότητα του.

Τίποτα δεν θα είναι το ίδιο ξανά. Τώρα είναι οι μεγάλες ευκαιρίες και πρέπει να δούμε μπροστά. Στα προηγούμενα χρόνια επενδύαμε πολλαπλασιάζοντας το EBITDA, σήμερα συγκεντρώνουμε experts γύρω από μια νέα επενδυτική ευκαιρία. Σε ένα παγκόσμιο μοντέλο η στόχευση και υπερβολική εξειδίκευση για κάθε κομμάτι της ζωής μας και των προσωπικών επιλογών είναι αυτή που δημιουργεί το μοντέλο του αύριο. Η Dr.Age, μια διεθνής νέα πρωτοποριακή μάρκα στο χώρο της υγείας και της ομορφιάς επενδύει στις μεγάλες αυτές τάσεις.

Στο χώρο της περιποίησης του δέρματος η Dr.Age έχει κυκλοφορήσει στις διεθνείς αγορές με μεγάλη επιτυχία καλλυντικά προϊόντα υπέρ-στοχευμένα που αφορούν συγκεκριμένα προβλήματα σε συγκεκριμένες περιοχές του προσώπου, μια πρωτοπορία μοναδική διεθνώς.

Σήμερα ο καταναλωτής δεν ενδιαφέρεται στο χώρο του καλλυντικού για το αν μια κρέμα είναι ιδανική για λιπαρό ξηρό η μεικτό δέρμα η μια θεραπεία δίνει λάμψη αλλά τον ενδιαφέρει με το συγκεκριμένο καλλυντικό και την συγκεκριμένη θεραπεία να διορθώσει προβλήματα που τον απασχολούν για παράδειγμα οι ρυτίδες του μετώπου, οι βαθιές ρινοχειλικές αύλακες, η πτώση του δέρματος ή οι δυσχρωμίες που έχουν εμφανιστεί λόγω ηλικίας.

Καινοτομία, Χρηστικότητα & Αποτελεσματικότητα. Οι σημερινοί καταναλωτές αναζητούν την καινοτομία, την χρηστικότητα και την αποτελεσματικότητα σε κάθε επιλογή τους. Ενδιαφέρονται όχι μόνο για την ασφάλεια των προϊόντων που θα χρησιμοποιήσουν για την εικόνα τους, αλλά και για την ασφάλεια των χώρων που θα επισκεφθούν για υπηρεσίες υγείας, ομορφιάς και ευεξίας.

Το μέχρι σήμερα μοντέλο λειτουργίας αλλάζει και επανασχεδιάζεται σύμφωνα με τα νέα αυτά δεδομένα. Χώροι μικρότερης έκτασης, που ακολουθούν διαδικασίες και πρωτόκολλα, όχι μόνο στις θεραπείες αλλά και στην ασφάλεια των καταναλωτών, και χρησιμοποιούν τεχνολογία αιχμής εξασφαλίζοντας καλύτερα αποτελέσματα με λιγότερη προσπάθεια, πόνο και ταλαιπωρία. Η πολυτέλεια αλλάζει ορισμό στο μυαλό των καταναλωτών.

O σημερινός, φιλικός προς το περιβάλλον, σχεδιασμός χώρων παροχής υπηρεσιών υγείας και ομορφιάς, που έχει σχεδιάσει και επενδύσει η SYMMETRIA® έρχεται να αντικαταστήσει όλα όσα ξέραμε μέχρι σήμερα και να κάνει την μεγάλη ανατροπή διεθνώς.