ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το νέο κέντρο της Remix για την κυκλική μόδα οδηγεί σε ένα βιώσιμο μέλλον τη βιομηχανία

Το νέο κέντρο της Remix για την κυκλική μόδα οδηγεί σε ένα βιώσιμο μέλλον τη βιομηχανία

Η Remix, ένας από τους μεγαλύτερους fashion resellers στην Ευρώπη παρουσιάζει την νέα, υπερσύγχρονη βάση των δραστηριοτήτων της

Η Remix Global EAD (Remix), η υψηλής τεχνολογίας εταιρεία κυκλικής μόδας, ανοίγει ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα επεξεργασίας και διανομής μεμονωμένων ειδών, όχι μόνο στη Βουλγαρία, αλλά και στην Ευρώπη. Με τη σημαντική, νέα της επένδυση, ύψους 10 εκατ. ευρώ, η εταιρεία μειώνει τις αρνητικές επιπτώσεις της υπέρογκης παραγωγής ρούχων και αξεσουάρ και αυξάνει σημαντικά τις θετικές της επιπτώσεις στο περιβάλλον. Ως εκ τούτου, συγκαταλέγεται στους ηγέτες του κλάδου, οι οποίοι δεσμεύονται για το βιώσιμο μέλλον της μόδας.

Το νέο κέντρο στο χωριό Ravno Polе της Βουλγαρίας θα εξυπηρετεί όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας στην Ευρώπη. Το κέντρο, που συνδυάζει μοναδικό μείγμα καινοτομίας βασισμένο σε περισσότερο από δέκα έτη διεθνούς εμπειρίας, ανοίγει τις πόρτες του ένα χρόνο αφότου η βουλγαρική εταιρεία Remix έγινε τμήμα του αμερικανικού κολοσσού thredUP Inc. – μιας από τις μεγαλύτερες διαδικτυακές πλατφόρμες μεταπώλησης ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ παγκοσμίως. Η εξαγορά επικυρώνει το επιχειρηματικό μοντέλο με ένα συγκεκριμένο σκοπό και οδηγεί σε μια σημαντική αύξηση της συμβολής της Remix στην κυκλική μόδα στην Ευρώπη, αλλά και στην ενίσχυση της παγκόσμιας επιρροής και των δύο εταιρειών.

Το κέντρο εκτείνεται σχεδόν σε 30.000 τ.μ., ενω στην πλήρη δυναμική του, αναμένεται ότι θα τριπλασιάσει την τρέχουσα παραγωγή και θα επιτρέψει την επεξεργασία 60.000 μοναδικών αντικειμένων καθημερινά, χάρη στη σύγχρονη τεχνολογία, τις υπηρεσίες και την αυτοματοποίηση. Οι διαδικασίες συνδυάζονται με εξειδικευμένο έλεγχο και πολλαπλά επίπεδα επιθεώρησης, που εγγυώνται την εξαιρετική ποιότητα.

Αναπτύσσοντας περεταίρω την καινοτόμο υπηρεσία της Sell to Remix, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να δημιουργήσουν μια «κυκλική ντουλάπα» με τον πιο εύκολο τρόπο. Η υπηρεσία επιτρέπει σε οποιονδήποτε να πουλήσει τα ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ που βρίσκονται σε καλή κατάσταση γρήγορα και εύκολα. Παράλληλα, παρέχει σε όλους τη δυνατότητα να ψωνίζουν με σύνεση απέναντι στο budget τους αλλά και σεβασμό για τη φύση.

«Ένα επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο δημιουργείται με γνώμονα το μέλλον και τους ανθρώπους. Η Remix δημιουργήθηκε σαν μια απάντηση απέναντι στις επιβλαβείς επιπτώσεις της βιομηχανίας της μόδας στη φύση. Ως εκ τούτου, τονώνουμε συνεχώς τη μεταπώληση, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες, επιταχύνοντας τις επιχειρησιακές διαδικασίες, επεκτείνοντας τις δυνατότητες αυτοματοποίησης και τον όγκο παραδόσεων. Είναι σημαντικό για εμάς να προσφέρουμε στους καταναλωτές άψογη ποιότητα, αλλά και τη δυνατότητα να κάνουν την καλύτερη επιλογή για τον εαυτό τους και τον πλανήτη. Αναπτύσσουμε και παραδίδουμε τεχνολογικές λύσεις μεγάλης κλίμακας που παρέχουν στους ανθρώπους έναν σύγχρονο, έξυπνο και εύκολο τρόπο να ψωνίζουν και να παρατείνουν τη διάρκεια ζωής των ρούχων τους, και ως αποτέλεσμα αυτών των συστηματικών, εστιασμένων προσπαθειών στη Remix και η thredUP, δημιουργούμε ένα βιώσιμο μέλλον για τον κλάδο», δηλώνει ο Lyubomir Klenov , συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Remix.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στη Βουλγαρία, στην Ελλάδα και σε άλλες 7 αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Οι πελάτες της Remix από την Ελλάδα έχουν συμβάλει στην εξοικονόμηση άνω των 15 εκατ. εκπομπών CO2, άνω των 230 MJ ενέργειας και 500 εκατ. λίτρων νερού.

Από την ίδρυσή της πριν από 10 χρόνια, η Remix έχει επεξεργαστεί περισσότερα από 23 εκατομμύρια αντικείμενα ή 7.400 τόνους, συμβάλλοντας στην αποφυγή περισσότερων από 168 εκατ. kg εκπομπών CO2, 2,5 δισ. MJ ηλεκτρικής ενέργειας και περισσότερων από 6,2 δισ. λίτρων νερού.

Με το άνοιγμα του νέου κέντρου επεξεργασίας και διανομής, οι αριθμοί αυτοί θα συνεχίσουν να αυξάνονται. Χάρη σε αυτό, η Remix θα καταλάβει ηγετική θέση στην κυκλική μόδα, που αποτελεί βασική προτεραιότητα για την Ευρωπαϊκή Ένωση και θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της νέας στρατηγικής της ΕΕ σχετικά με τα βιώσιμα και κυκλικά κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα, που επικεντρώνεται στην παράταση της διάρκειας ζωής των ρούχων.