ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το efood δίπλα στους καταναλωτές με πρωτοβουλίες για εξοικονόμηση και καλύτερη εξυπηρέτηση

Το efood δίπλα στους καταναλωτές με πρωτοβουλίες για εξοικονόμηση και καλύτερη εξυπηρέτηση

Δίπλα σε κάθε νοικοκυριό στην Ελλάδα στέκεται το efood, που αναλαμβάνει εθελοντικά τη συμμετοχή του στο «καλάθι του νοικοκυριού». Παράλληλα, συνεχίζει μια σειρά από προσιτές υπηρεσίες και επιτυχημένες προσφορές που εξυπηρετούν τον καταναλωτή, ακόμα περισσότερο στην παρούσα οικονομική συγκυρία που διανύουμε.

Πρόσφατα, το efood ανακοίνωσε τη συμμετοχή του στην πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης και δημιούργησε το δικό του «καλάθι του νοικοκυριού», με ειδική κατηγορία που είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή του. Το «καλάθι» του efood περιλαμβάνει περισσότερα από 90 επώνυμα προϊόντα σε μειωμένες χαμηλές τιμές, που καλύπτουν όλα τα απαραίτητα είδη για κάθε σπίτι.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το efood δεν ήταν υποχρεωμένο από το πλαίσιο της διάταξης να συμμετάσχει σε αυτό το μέτρο στήριξης των καταναλωτών, ενώ τα προϊόντα που ενσωματώνονται στη δική του λίστα, ξεπερνούν κατά πολύ τη βασική λίστα προϊόντων.

Πιο συγκεκριμένα, στο «καλάθι του νοικοκυριού» του efood market περιλαμβάνονται προϊόντα που επιλέγονται βάσει τριών κεντρικών χαρακτηριστικών:

• Να καλύπτουν βασικές ανάγκες
• Να είναι επώνυμα
• Να βρίσκονται ταυτόχρονα στις βασικές επιλογές (πιο δημοφιλή) των καταναλωτών του efood market

Αυτή η «τριπλέτα» κριτηρίων ουσιαστικά διασφαλίζει ότι με τη μείωση των τιμών στα συγκεκριμένα προϊόντα, ο αντίκτυπος για τα νοικοκυριά θα είναι άμεσος και ο μεγαλύτερος δυνατός - δεδομένου μάλιστα ότι το efood είναι το μεγαλύτερο delivery service στην Ελλάδα, με εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες να χρησιμοποιούν καθημερινά την πλατφόρμα του για τις αγορές τους.

Τα προϊόντα με μειωμένες τιμές του efood market αφορούν σε όλες τις κατηγορίες ειδών πρώτης ανάγκης και περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι, όσπρια, γάλα, καφέ, τσάι, ζάχαρη, απορρυπαντικά και χαρτικά. Η λίστα, ήδη, περιλαμβάνει περισσότερα από τα προϊόντα της πρωτοβουλίας του «καλαθιού του νοικοκυριού», ενώ το efood έχει ανακοινώσει ότι προτίθεται να αυξάνει τον αριθμό τους, έχοντας «οδηγό» τις βασικές ανάγκες των καταναλωτών.

Δίπλα στον καταναλωτή με μόνιμες προσφορές

Πέραν από την πρωτοβουλία συμμετοχής στο «καλάθι του νοικοκυριού», το efood συνεχίζει να παρέχει στους καταναλωτές μια σειρά από καθημερινές προσφορές, οι οποίες δημιουργούν σημαντικό και προφανές οικονομικό όφελος για τον οικογενειακό προϋπολογισμό. Από νωρίς το πρωί, μπορεί κάθε χρήστης της πλατφόρμας να διαλέξει από τα «breakfast deals», που αφορούν σε προσφορές για προϊόντα που επιλέγουν οι καταναλωτές για το πρωινό τους, όπως καφέ, χυμό και άλλα, ενώ πάντα διαθέσιμη είναι η προσφορά «1+1», με την οποία οι χρήστες μπορούν, μέσω του συγκεκριμένου φίλτρου, να επιλέξουν να παραγγείλουν από καταστήματα που τους παρέχουν ένα ίδιο, επιπλέον πιάτο, δωρεάν.

Στην ίδια κατεύθυνση, το efood δίνει στους χρήστες του τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν το ειδικό φίλτρο που έχει δημιουργήσει για την εφαρμογή του, με το οποίο αποκτούν πρόσβαση σε προσφορές κάτω των 5€, για μεγάλο αριθμό καταστημάτων. Επίσης, «τρέχει» το πολύ επιτυχημένο πρόγραμμα «Rubies», μέσα από το οποίο οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε προσφορές και χρηματικά κουπόνια για μελλοντικές παραγγελίες από τα καταστήματα που προτιμούν και παραγγέλνουν πιο συχνά.

Υπηρεσίες που διευκολύνουν το κοινό και ωφελούν τους καταναλωτές

Η φιλοσοφία του efood, εν γένει, αφορά στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και διευκόλυνση των καταναλωτών. Η στρατηγική της εταιρείας έχει δομηθεί με τέτοιον τρόπο ώστε να απευθύνεται στο σύνολο των καταναλωτών, μέσα από την παροχή προσιτών και οικονομικά συμφερουσών λύσεων και προτάσεων.

Στηρίζοντας άμεσα και έμμεσα και στην παρούσα οικονομική συγκυρία τα νοικοκυριά, το efood market λειτουργεί καθημερινά έως τις 12.30 το βράδυ, την Κυριακή και τις αργίες – ώρες δηλαδή, που τα super market είναι κλειστά. Θυμίζουμε ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράζουν προϊόντα, με σταθερές τιμές, χωρίς πιθανή οικονομική επιβάρυνση και με παραλαβή στο χώρο τους εντός 20 λεπτών από την παραγγελία. Αυτομάτως με την επιλογή του efood market άλλωστε και πραγματοποιώντας online αγορές σε συνδυασμό με την υπηρεσία delivery, ο καταναλωτής ωφελείται, καθώς μειώνονται για τον ίδιο οι μετακινήσεις και τα συνεπακόλουθα τα κόστη. Ταυτόχρονα όμως, εξυπηρετούνται ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες που έχουν δυσκολία ή αδυναμία μετάβασης από και προς τις αγορές.

Το efood συνεχίζει να στηρίζει τους καταναλωτές παρέχοντάς τους μια σειρά από βασικά προϊόντα που οι ίδιοι προτιμούν και επιλέγουν σε ακόμα χαμηλότερες τιμές, αλλά και μια σειρά από υπηρεσίες που εξυπηρετούν τις ανάγκες τους.