ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Wolt Μarket: Σχεδιάζει είσοδο στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Wolt Μarket: Σχεδιάζει είσοδο στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας
Παράλληλα η Wolt Market αναμένεται να αναπτύξει περαιτέρω το δίκτυό της, με το άνοιγμα νέων καταστημάτων τροφοδοσίας (dark stores).

Την είσοδό της στην αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σχεδιάζει η Wolt Market, η οποία φέτος συμπληρώνει δύο χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα.

Παράλληλα η εταιρεία αναμένεται να αναπτύξει περαιτέρω το δίκτυό της, με το άνοιγμα νέων καταστημάτων τροφοδοσίας (dark stores) στις περιοχές που ήδη έχει παρουσία -και κυρίως στην Αθήνα- αλλά και σε περιοχές που δεν έχει έως τώρα, στις οποίες ωστόσο δραστηριοποιείται αντίστοιχα η πλατφόρμα Wolt.

Tα παραπάνω ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Αθανάσιος Μπιλάλης, γενικός διευθυντής του Wolt Market για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης.

«Το 2023 η στρατηγική μας θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω βελτίωση του τρόπου λειτουργίας μας και στην αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης και διείσδυσης στην ελληνική αγορά, έτσι ώστε να εδραιώσουμε το Wolt Market, ως τον ιδανικό εβδομαδιαίο προορισμό αγορών» σημείωσε ο κ. Μπιλάλης επισημαίνοντας ότι όλο το 2022 η εταιρεία κατέγραφε διψήφια αύξηση ποσοστού τζίρου σε τριμηνιαία βάση.

Tι εξετάζεται για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Σε ό,τι αφορά την είσοδο της εταιρείας στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ο κ. Μπιλάλης εξήγησε πως πρόκειται για σκέψη που προέκυψε πρόσφατα, σημειώνοντας ότι δεν υπάρχει προς το παρόν κάποιος προγραμματισμός σχετικά με τις κατηγορίες στις οποίες θα μπορούσε να αναπτυχθεί.

Όπως εξήγησε, «για εμάς είναι σημαντικό να πληρούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Η πρώτη και βασικότερη είναι η ποιότητα, να καλύπτει 100% τα στάνταρτ μας. Δεν θέλουμε να έχουμε το φθηνότερο private label αλλά το καλύτερο».

Ιδανικά, όπως σημείωσε ο ίδιος, θα ήθελε στο πλαίσιο αυτό, να γίνει συνεργασία με τοπικούς παραγωγούς.

10 καταστήματα και 4.000 κωδικοί

Σημειώνεται ότι η Wolt Market, έχει σήμερα δραστηριότητα σε 3 πόλεις (Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα) με 10 καταστήματα, τα οποία λειτουργούν καθημερινά και τα Σαββατοκύριακα, από τις 8 το πρωί ως τα μεσάνυχτα, παραδίδοντας τις παραγγελίες σε περίπου 20 λεπτά. Διαθέτει περισσότερους από 4.000 κωδικούς, οι οποίοι αναμένεται να φτάσουν τις 5.000.

Στις δημοφιλέστερες κατηγορίες των αγορών από τους καταναλωτές βρίσκονται τα φρούτα - λαχανικά, τα γαλακτοκομικά, τα κρεατικά και τα αλκοολούχα ποτά, ενώ κατηγορίες που ακολουθούν τις νέες τάσεις, όπως vegan και βιολογικά προϊόντα, καταγράφουν σταθερά αυξητική πορεία πωλήσεων.

Η εταιρεία συμμετέχει με προϊόντα της – στην πλειονότητα επώνυμα- εθελοντικά στο «καλάθι του νοικοκυριού» ενώ νωρίτερα από αυτή την πρωτοβουλία, από την 1η Οκτωβρίου 2022, είχε προχωρήσει σε μειώσεις τιμών σε 1.500 κωδικούς προϊόντων.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ