ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Παπουτσάνης: Το πλάνο ανάπτυξης και η είσοδος σε νέους κλάδους

Παπουτσάνης: Το πλάνο ανάπτυξης και η είσοδος σε νέους κλάδους
Η Παπουτσάνης παρουσίασε στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών την αναπτυξιακή στρατηγική, τα βασικά οικονομικά μεγέθη και τις προοπτικές για το 2023. ΑΠΕ ΜΠΕ

Επέκταση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων της, είσοδο σε αναπτυσσόμενους κλάδους όπως της  φροντίδας ρούχων και τα καθαριστικά γενικής χρήσεως καθώς και ενίσχυση της πρωταγωνιστικής της θέσης στην αγορά Hotel Amenities αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά της αναπτυξιακής στρατηγικής της εταιρείας Παπουτσάνης.

Παράλληλα και η εταιρεία προχωρά και σε συνεχή ανάπτυξη σύμφωνα με τις αρχές της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας και της κοινωνικής υπευθυνότητας.

Η διοίκηση της Παπουτσάνης παρουσίασε τη Δευτέρα στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών την αναπτυξιακή στρατηγική, τα βασικά οικονομικά μεγέθη καθώς και τις προοπτικές για το 2023.

Ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης για το 2022 παρουσίασε αύξηση κατά 29% με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 70,8 εκατ. ευρώ έναντι 54,8 εκατ. ευρώ το 2021.Αξίζει να σημειωθεί ότι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 66% του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρείας. Το 2022 ενισχύθηκαν σημαντικά κατά 36% καθώς διαμορφώθηκαν σε 46,4 εκατ. ευρώ έναντι 34,0 εκατ. ευρώ το 2021.

Η είσοδος στη φροντίδα ρούχων και τα καθαριστικά γενικής χρήσεως

Υπενθυμίζεται ότι το 2022 εταιρεία προχώρησε στην εξαγορά της ιστορικής Σαπωνοποιίας «Αρκάδι» και εισήλθε έτσι στις αγορές της φροντίδας ρούχων και καθαριστικών γενικής χρήσεως, ενδυναμώνοντας ταυτόχρονα το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο καθώς και την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Σημειώνεται ότι όσον αφορά στην κατηγορία των επώνυμων προϊόντων της Παπουτσάνης (εξαιρουμένων των αντισηπτικών) οι πωλήσεις το 2022 αυξήθηκαν κατά 26% σε σχέση με το 2021. Το αποτέλεσμα σύμφωνα με την εταιρεία οφείλεται τόσο στην οργανική ανάπτυξη μέσω νέων λανσαρισμάτων, της επένδυσης σε επικοινωνία και επέκτασης της διανομής, αλλά και στη θετική συνεισφορά από τη συγκεκριμένη εξαγορά το διάστημα Σεπτεμβρίου-Δεκεμβρίου του 2022. Σημειώνεται ότι εξαιρουμένων των πωλήσεων ΑΡΚΑΔΙ, η ανάπτυξη της κατηγορίας επώνυμων προϊόντων ανέρχεται σε 16% σε σχέση με το 2021.

Στα δε ξενοδοχειακά προϊόντα καταγράφηκε αύξηση πωλήσεων κατά 98% σε σχέση με το 2021 όταν και λόγω πανδημίας είχε κινηθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Στα προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα) σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων κατά 12% σε σχέση με το 2021 ενώ στις βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών αύξηση κατά 54%.

Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 66% του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρείας. Το 2022 ενισχύθηκαν σημαντικά κατά 36% καθώς διαμορφώθηκαν σε 46,4 εκατ. ευρώ έναντι 34,0 εκατ. ευρώ το 2021.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ