ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Kερδίζουν έδαφος στην ελληνική αγορά οι ξένες αλυσίδες χαμηλού κόστους

Kερδίζουν έδαφος στην ελληνική αγορά οι ξένες αλυσίδες χαμηλού κόστους
Ξένες αλυσίδες χαμηλού κόστους έκαναν «απόβαση» στην ελληνική αγορά και συνεχίζουν να αναπτύσσονται ταχύτατα εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων. pixabay

Πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξή τους βρίσκουν στην ελληνική αγορά, ξένες αλυσίδες που προσφέρουν προϊόντα χαμηλού κόστους την ίδια στιγμή που τα νοικοκυριά πιέζονται από την ακρίβεια και αναζητούν οικονομικές λύσεις.

 

Κατά κύριο λόγο δραστηριοποιούνται στην ένδυση και υπόδηση αλλά και σε είδη σπιτιού ή καλλυντικά, προϊόντα δηλαδή στα οποία οι καταναλωτές έχουν περιορίσει τις αγορές τους εξαιτίας της ακρίβειας.

Οι νέες αφίξεις των τελευταίων μηνών

Στις νέες αφίξεις των τελευταίων μηνών στη χώρα μας, περιλαμβάνονται οι πολωνικές Pepco και Sinsay. Mε μία γκάμα προϊόντων που ανήκουν σε περίπου 500 κατηγορίες, από ρούχα και παπούτσια έως είδη για το σπίτι και παιχνίδια και μέσο όρο τιμών στα 10 ευρώ η Pepco άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα τον Οκτώβριο του 2022, στο Piraeus Retail Park (Top Parks Πειραιώς). Ήδη έως το τέλος του έτους διέθετε συνολικά 8 καταστήματα στη χώρα μας, συνεχίζοντας με ταχείς ρυθμούς την επέκταση της και το 2023.

Από την πλευρά της η επίσης πολωνική Sinsay, μέλος του Ομίλου LPP, έκανε το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά τον Ιανουάριο του 2023 με αφετηρία την Κρήτη και το εμπορικό κέντρο Talos. Πρόκειται για εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της λεγόμενης «γρήγορης μόδας», διαθέτοντας επίσης και προϊόντα ομορφιάς αλλά και είδη για το σπίτι. Μετά το πρώτο κατάστημα, στο πλάνο είναι, σύμφωνα με πληροφορίες η λειτουργία τουλάχιστον 7 καταστημάτων στην ελληνική αγορά το τρέχον έτος καθώς και η άφιξή της στην Αθήνα.

Επεκτείνονται αλυσίδες με υφιστάμενη παρουσία

Παράλληλα με τις νέες αφίξεις, την ανάπτυξή τους στη χώρα μας συνεχίζουν και αλυσίδες που είχαν ήδη παρουσία τα προηγούμενα χρόνια.

Πριν από λίγες μέρες η σερβική Lilly Drogerie, αλυσίδα προϊόντων ομορφιάς, υγείας, καλλυντικών η οποία εκτός από γνωστά brands που διαθέτει, αναπτύσσει και δικές της μάρκες σε χαμηλότερες τιμές, άνοιξε το 10ο κατάστημά της στο εμπορικό κέντρο Avenue. Στη χώρα μας η εταιρεία μετρά περί τα 2 χρόνια παρουσίας.

Τέλος την ανάπτυξή της στην ελληνική αγορά συνεχίζει και η τουρκική αλυσίδα ένδυσης LC Waikiki διαθέτοντας ήδη 10 καταστήματα σε όλη τη χώρα, με πλάνο για ακόμη περισσότερα μέσα στην επόμενη διετία.