Coca-Cola στην Ελλάδα: Νέα μη αποσπώμενα καπάκια για ευκολότερη συλλογή και ανακύκλωση
Ανανεώθηκε:
Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι πολίτες στρέφονται σε έναν πιο «πράσινο» τρόπο ζωής που επιβαρύνει λιγότερο το περιβάλλον και συμβάλλει περισσότερο στην προστασία του.
Η ανάπτυξη μίας eco-friendly προσέγγισης υιοθετείται επίσης σταδιακά και από πολλές επιχειρήσεις, οι οποίες αναπτύσσουν και συχνά αξιοποιούν εναλλακτικές μεθόδους τόσο για την παρασκευή όσο και για τη συσκευασία των προϊόντων τους. Μεγάλη μερίδα εξ αυτών επενδύουν σε ενέργειες και πρακτικές για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας και την διεύρυνσης της ανακύκλωσης και στο περιορισμό των απορριμμάτων.
Πρωτοπορώντας μεταξύ των επιχειρήσεων του κλάδου των αναψυκτικών, η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas), υλοποιεί το τελευταίο διάστημα ποικίλες δράσεις με όραμα ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Πρόσφατα, μάλιστα, επανασχεδίασε τα πλαστικά μπουκάλια όλων των χυμών, αναψυκτικών και ροφημάτων που συμπεριλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιο της προκειμένου να περιορίσει ακόμα περισσότερο το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. Χάρη στον νέο σχεδιασμό 256 εκατομμύρια καπάκια γίνονται μη αποσπώμενα και ανακυκλώνονται μαζί με το μπουκάλι τους. Η εταιρεία μέσα από την υιοθέτηση των νέων συσκευασιών και πιστή στο όραμά της «Για έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα» στοχεύει στην ενίσχυση της εθνικής προσπάθειας για αύξηση των ποσοστών ανακύκλωσης και μειώνει τα πλαστικά απορρίμματα που συχνά αποτελούν βασική αιτία μόλυνσης των οικοσυστημάτων. Επιπλέον, με τις νέες συσκευασίες της εφαρμόζει την Ευρωπαϊκή Οδηγία και τη σχετική Ελληνική νομοθεσία έναν χρόνο νωρίτερα από το 2024 που προβλέπουν οι αντίστοιχες προθεσμίες.
Παράλληλα, η Coca-Cola στην Ελλάδα για να ενημερώσει τους καταναλωτές σχετικά με τις νέες συσκευασίες της δημιούργησε την καμπάνια επικοινωνίας «Για Πάντα Μαζί». Σκοπός της καμπάνιας είναι όχι μόνο να εκπαιδεύσει τους πολίτες ως προς την ορθή χρήση και ανακύκλωση των νέων μπουκαλιών, αλλά και να τους εξοικειώσει με τις αρχές της κυκλικής οικονομίας και της βιώσιμης ανάπτυξης. Έτσι, οι πολίτες θα είναι βέβαιοι πως ανακυκλώνουν ορθά όλα τα μέρη της ανανεωμένης συσκευασίας και εντάσσοντας στην καθημερινότητά τους μικρές και πιο «πράσινες» συνήθειες, θα συμβάλουν και οι ίδιοι με τη σειρά τους στην προσπάθεια για αύξηση των ποσοστών ανακύκλωσης στη χώρα μας.
Η υιοθέτηση των μη αποσπώμενων καπακιών την πιο πρόσφατη από μια σειρά δράσεις που έχει υλοποιήσει τα τελευταία χρόνια η Coca-Cola στην Ελλάδα για την προστασία του περιβάλλοντος. Το 2018 έλαβε την πολύ σημαντική πρωτοβουλία, να δημιουργήσει την κοινωνική πλατφόρμα Zero Waste Future. Η πλατφόρμα αυτή ουσιαστικά αποτελεί έναν σύγχρονο ψηφιακό οδηγό μέσα από τον οποίο οι πολίτες μπορούν να βρουν άμεσα σημεία ανακύκλωσης, επισκευής και επαναχρησιμοποίησης συσκευασιών και προϊόντων σε 180 Δήμους της Ελλάδας. Το Zero Waste Future έχει καταγράψει εντυπωσιακά αποτελέσματα, καθώς έως σήμερα έχουν συλλεχθεί περισσότεροι από 2.000 τόνοι ανακυκλώσιμων υλικών. Παράλληλα, το 2022, προκειμένου να περιορίσει τη χρήση του πλαστικού και στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου της, η Coca-Cola κυκλοφόρησε την πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™ από 100% ανακυκλώσιμο χαρτόνι. Χάρη στην συγκεκριμένη καινοτομία καταργήθηκε οριστικά η πλαστική μεμβράνη που περιέβαλλε έως τότε τα συγκεκριμένα προϊόντα και μειώθηκε σημαντικά ο αριθμός των πλαστικών που χρησιμοποιούσε έως εκείνη τη στιγμή η εταιρεία στις συσκευασίες της.