ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η επόμενη μέρα της Boutari – Το πλάνο επενδύσεων και οι στόχοι στο κρασί

Η επόμενη μέρα της Boutari – Το πλάνο επενδύσεων και οι στόχοι στο κρασί
Η νέα εταιρική ταυτότητα της Boutari

Επενδύσεις ύψους 4-5 εκατ. ευρώ με χρονικό ορίζοντα από το τρέχον έτος έως και τις αρχές του 2025 περιλαμβάνει η πρώτη φάση της επόμενης μέρας για τη Boutari, την οινοποιία που ιδρύθηκε το 1879 και γυρίζει σελίδα.

Υπενθυμίζεται πως η Μπουτάρη Οινοποιεία το 2022 εξαγοράστηκε από το επενδυτικό σχήμα Sterner Stenhus Greece. Οι νέοι βασικοί επενδυτές, ο Ηλίας Γεωργιάδης, CEO του Ομίλου Sterner Stenhus και Θωμάς Γεωργιάδης CFO του Ομίλου και Πρόεδρος των Ελληνικών Οινοποιείων -που αποτελεί το διάδοχο σχήμα- κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής εκδήλωσης αναφέρθηκαν στο επιχειρηματικό πλάνο κατά τη νέα εποχή.

Αυτό περιλαμβάνει μεταξύ άλλων επενδύσεις, στα εμπορικά σήματα της εταιρείας, την ανανέωση των παραγωγικών εγκαταστάσεων, τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων και των δομών και την περιβαλλοντική αναβάθμιση της εταιρείας.

Έμφαση επίσης έχει δοθεί στο portfolio και τη δημιουργία ενός κωδικολογίου που επικεντρώνεται στα κρασιά υψηλής ποιότητας αλλά παράλληλα και στην ενδυνάμωση του ιστορικού και βασικού κωδικολογίου της εταιρείας.

«Στοχεύουμε να έχουμε λύση σε κάθε κατηγορία κρασιού»

«Tώρα φτιάχνεται ένα πλάνο κωδικολογίου. Η εταιρεία έχει ένα μοναδικό πλεονέκτημα ότι μπορεί να «παίξει» σε όλες τις κατηγορίες κρασιού - οικονομική, μεσαία και υψηλή. Στοχεύουμε να έχουμε λύση για κάθε κατηγορία και να μπούμε σε κομμάτια κρασιού που δεν ήμασταν πριν» επεσήμανε ο κ. Νίκος Σπέντζας, Διευθύνων Σύμβουλος των Ελληνικών Οινοποιειών στο περιθώριο της εκδήλωσης. Σημειώνεται πως αυτή τη στιγμή η εταιρεία είναι δυνατή στη μεσαία και φθηνή κατηγορία, έχει παρουσία με καλά κρασιά και στην υψηλή κατηγορία ωστόσο εκεί, όπως εξήγησε ο κ. Σπέντζας, «δεν είμαστε εκεί που πρέπει να είμαστε».

Ένα από πλεονεκτήματα της εταιρείας, όπως υπογραμμίστηκε, είναι επίσης τα 5 οινοποιεία που διαθέτει σε Νάουσα, Γουμένισσα, Σαντορίνη, Μαντινεία και Κρήτη. «Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να παράγουμε αφενός ποιοτικά κρασιά και αφετέρου να συμβάλλουμε στην προώθηση των ελληνικών κρασιών μέσω του οινοτουρισμού» τόνισε κ. Σπέντζας. Στο κομμάτι του οινοτουρισμού αξίζει να σημειωθεί ήδη έχει προχωρήσει σε επενδύσεις και ανανέωση στις εγκαταστάσεις στο επισκέψιμο οινοποιείο της Κρήτης, έπεται η Σαντορίνη και κατόπιν η Νάουσα και η Μαντινεία.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ