ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διαφορετικότητα, Ισότητα, Συμπερίληψη: Αλλάζουμε νοοτροπία για ένα μέλλον χωρίς αποκλεισμούς

Διαφορετικότητα, Ισότητα, Συμπερίληψη: Αλλάζουμε νοοτροπία για ένα μέλλον χωρίς αποκλεισμούς

Ζούμε σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει, ενώ παράλληλα, απαλλάσσεται σταδιακά από τις αγκυλώσεις του χθες, προχωρώντας δυναμικά στο αύριο. Έτσι, αξίες όπως η διαφορετικότητα και η βιωσιμότητα καταδεικνύονται ως κυρίαρχοι παράγοντες και ζητούμενα σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής τόσο για τον καθένα από εμάς, όσο και για τις σύγχρονες εταιρείες. 

Με ενσυναίσθηση, κατανόηση και αναπτύσσοντας πραγματικό ενδιαφέρον για τον άλλον, η κοινωνία οφείλει να προχωρήσει μπροστά, ενσωματώνοντας τρεις θεμελιώδεις άξονες: Τη Διαφορετικότητα, την Ισότητα και τη Συμπερίληψη. Τρεις έννοιες αλληλοσυμπληρούμενες, που ουσιαστικά περιγράφουν το δικαίωμα του καθενός από εμάς να είναι ο εαυτός του μέσω της κατάργησης στερεοτύπων και κάθε είδους αποκλεισμού.

Στην προσπάθεια αυτή, σημαντικός είναι ο ρόλος των εταιρειών, που μέσα από επιδραστικές πρωτοβουλίες, πρωτοπορούν και δείχνουν τον δρόμο προς την εξέλιξη, ενσωματώνοντας τη νοοτροπία αυτή στη δική τους λειτουργία, αλλά και επικοινωνώντας την προς το κοινό.

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία με πρόγραμμα, δράσεις και στόχους για ένα βιώσιμο και συμπεριληπτικό αύριο

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία χαράσσει αυτόν τον δρόμο προς το βιώσιμο μέλλον, με σταθερό βηματισμό, εξωστρέφεια, καινοτομία και έμφαση στους ανθρώπους της, ακολουθώντας ένα ολοκληρωμένο ESG πρόγραμμα, το «Together Towards ZERO and Beyond». Εκτός των στόχων που σχετίζονται με την προστασία του περιβάλλοντος και τη διαφύλαξη των φυσικών πόρων, την υγεία και ασφάλεια στην εργασία και την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης, μετρήσιμοι στόχοι έχουν τεθεί και στο κομμάτι της Διαφορετικότητας, Ισότητας και Συμπερίληψης. Συγκεκριμένα, η εταιρεία εφαρμόζει πρωτοβουλίες για την ισότιμη αντιμετώπιση, εκπροσώπηση και ανάπτυξη στην εργασία ως προς το φύλο και στην ενεργή στήριξη ομάδων ατόμων με αναπηρία. Υπηρετώντας τον εταιρικό της σκοπό, να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η εταιρεία θέτει πολύ ξεκάθαρους στόχους ως προς τη ΜΗΔΕΝΙΚΗ ανοχή σε οποιαδήποτε μορφή διάκρισης, διασφαλίζοντας τις συνθήκες για ένα περιβάλλον εργασίας, όπου ο καθένας νιώθει ελεύθερος να εκφράσει τον πραγματικό του εαυτό.

Η νέα καμπάνια της μπύρας Mythos που μας χωράει ΟΛΟΥΣ!

Στο πλαίσιο αυτής της συμπεριληπτικής φιλοσοφίας, το brand Mythos, λανσάρει φέτος, μία νέα τηλεοπτική καμπάνια που αντιπροσωπεύει και τις αξίες της εταιρείας. Με κεντρικό μήνυμα «Παντού υπάρχει ένα είμαι δίπλα σου!», η μάρκα εμπλουτίζει την περσινή επικοινωνία της, δίνοντας φωνή στις «είμαι δίπλα σου» ιστορίες. Η αγαπημένη νεανική μπύρα παρουσιάζει στο κοινό ιστορίες ανθρώπων, που έχουν καταφέρει μέσα από τη δράση και την προσωπικότητά τους να σπάσουν τα στερεότυπα, να ξεχωρίσουν στον κλάδο τους και να εμπνεύσουν, αποδεικνύοντας πως μπορούμε όλοι να προχωράμε ΜΑΖΙ, και πως αυτός είναι ο μόνος δρόμος.

Με πολύ σημαντικούς πρωταγωνιστές, που ο καθένας ξεχωρίζει στον τομέα του, εκπέμπεται το μήνυμα πως μόνο εφόσον ο ένας στέκεται πραγματικά δίπλα στον άλλο, σεβόμενος τη διαφορετικότητά του, μπορούμε να αντικρίσουμε με αισιοδοξία το μέλλον.

Μάλιστα, οι ομάδες του Μύθου και της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας συνεργάστηκαν με τον Σ.Κ.Ε.Π. (Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους) και την Black Light, προκειμένου να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν όλοι οι εμπλεκόμενοι συνεργάτες, σχετικά με τον ενδεδειγμένο τρόπο επικοινωνίας και τα εργαλεία που θα έπρεπε να αξιοποιηθούν, ώστε να διασφαλιστεί ο πλήρως συμπεριληπτικός χαρακτήρας της καμπάνιας, σε όλες του τις εκφάνσεις.

Μάλιστα, οι ομάδες του Μύθου και της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας συνεργάστηκαν με τον Σ.Κ.Ε.Π. (Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους) και την Black Light, προκειμένου να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν όλοι οι εμπλεκόμενοι συνεργάτες, σχετικά με τον ενδεδειγμένο τρόπο επικοινωνίας και τα εργαλεία που θα έπρεπε να αξιοποιηθούν, ώστε να διασφαλιστεί ο πλήρως συμπεριληπτικός χαρακτήρας της καμπάνιας, σε όλες του τις εκφάνσεις.