Ο ΣΕΕΗΤ διαμαρτύρεται με μια δημιουργική καμπάνια για το νέο νομοσχέδιο που προωθεί το Υπ. Υγείας!
Τη στιγμή που σε χώρες όπως η Μ. Βρετανία, η Ιταλία, η Ισπανία και η Σουηδία επιτρέπεται στο άτμισμα στους Δημόσιους χώρους και μάλιστα στη Μ. Βρετανία το Υπουργείο Υγείας ανακοίνωσε επίσημα ότι το «Το ηλεκτρονικό τσιγάρο είναι 95% ασφαλέστερο από το κανονικό!», η ελληνική Κυβέρνηση ανεξήγητα και χωρίς καμία επιστημονική τεκμηρίωση απαγορεύει στους ατμιστές να ατμίζουν σε Δημόσιους χώρους αλλά και την κάθε μορφής ενημέρωση γύρω από το ηλεκτρονικό τσιγάρο.
Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο ΣΕΕΗΤ ( Σύνδεσμος Ελληνικών Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικού Τσιγάρου) σχετικά με το νέο νομοσχέδιο που προωθεί το Υπουργείο Υγείας για το ρυθμιστικό πλαίσιο για τον καπνό και το ηλεκτρονικό τσιγάρο προβλήθηκαν τα δύο παρακάτω σποτάκια:
Ο ΣΕΕΗΤ μέσω των παραπάνω βίντεο αλλά και του δελτίο τύπου που εξέδωσε εγείρει το ερώτημα ποιον συμφέρει τελικά, η απαγόρευση του ατμίσματος στους Δημόσιους χώρους και η απαγόρευση της ενημέρωσης για το ηλεκτρονικό τσιγάρο.
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
Πρόταση για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων θα φέρει το ισραηλινό ΥΠΕΞ
23:57