ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το δίκτυο της IPG MEDIABRANDS λανσάρει τo unit UNIFIED RETAIL MEDIA SOLUTION

Το δίκτυο της IPG MEDIABRANDS λανσάρει τo unit UNIFIED RETAIL MEDIA SOLUTION

Το δίκτυο της IPG MEDIABRANDS ανακοίνωσε το λανσάρισμα του UNIFIED RETAIL MEDIA SOLUTION, ενός εξειδικευμένου business unit που θα δώσει τη δυνατότητα στα brands να βελτιστοποιούν την επένδυσή τους σε όλα τα Retail Media Networks που χρησιμοποιούν.

Τα Retail Media Networks είναι αποδεδειγμένα τα γρηγορότερα αναπτυσσόμενα κανάλια επικοινωνίας και η μεγαλύτερη πρόκληση που έχουμε να αντιμετωπίσουμε σαν marketers, είναι ότι οι Retailers λειτουργούν σε καθεστώς walled garden. To unit UNIFIED MEDIA SOLUTION ανατρέπει τα δεδομένα, καταργώντας τα εμπόδια στα κλειστά οικοσυστήματα των Retail Media. Έχοντας δημιουργήσει μια αποκλειστική πλατφόρμα που περιλαμβάνει : Unified Audience, Unified Measurement, Unified Optimization και Unified Intelligence, εντοπίζει ποιοι Retailers αποδίδουν περισσότερο και αυτοματοποιεί τη διαδικασία επένδυσης μεγιστοποιώντας τις πωλήσεις και το profitability του brand.

Σύμφωνα με τον Glen Conybeare, Executive Lead του unit : η Unified Retail Media προσφέρει την ευκαιρία στους πελάτες της IPG Mediabrands να παίρνουν τις σωστές στρατηγικές αποφάσεις είτε όταν επενδύουν σε μια Retail Media πλατφόρμα, είτε όταν συνδυάζουν πολλές πλατφόρμες ταυτόχρονα, στρατηγικές αποφάσεις που βασίζονται σε data και όχι στη διαίσθηση.’

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το 2023 report της MAGNA, τα έσοδα των Retail Media θα αυξηθούν σε $121bn το 2023 (+13%ΥοΥ) απορροφώντας το 20% του συνόλου της digital διαφήμισης σε search, video και display.