ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Folli Follie: Η νέα εταιρεία και το κρίσιμο βήμα για την επόμενη μέρα

Folli Follie: Η νέα εταιρεία και το κρίσιμο βήμα για την επόμενη μέρα

H Folli Follie αποκτά νέα εταιρική οντότητα καθώς η προσωρινή διοίκηση που είχε τοποθετηθεί με δικαστική απόφαση το 2020, ολοκλήρωσε το έργο της, υλοποιώντας το σχέδιο εξυγίανσης.

Από τις 23 Νοεμβρίου 2023 ξεκίνησε τη λειτουργία της η FF OpsCo MSMA, η νέα εταιρεία που συστάθηκε, όπως προβλεπόταν από το σχέδιο εξυγίανσης. Στο Δ.Σ. της νέας εταιρείας, πρόεδρος αναλαμβάνει ο κ. Θεμιστοκλης Καλαποθαράκος, μέλος, ο βασικός εκπρόσωπος των ομολογιούχων πιστωτών του ομίλου, κ. Daniels Malte και διευθύνων σύμβουλος με εκτελεστικά καθήκοντα, ο κ. Γιώργος Σάμιος.

Κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημερωτικής εκδήλωσης, ο κ. Σάμιος επεσήμανε ότι το έως πρότινος διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας «ολοκλήρωσε την αποστολή του να υπηρετήσει το Σχέδιο Εξυγίανσης, αλλά πολύ περισσότερο να διασώσει ότι μπορούσε να σωθεί». Από μια εταιρεία, όπως σημείωσε, που έχασε τη συντριπτική πλειονότητα της εμπορικής της δύναμης, «έχοντας ωστόσο την ευθύνη να πληρώνει ρυθμισμένες οφειλές και να πληρώνει τους εργαζόμενους της».

Η κομβική ημερομηνία για την επόμενη μέρα της Folli Follie είναι πλέον η 23η Ιανουαρίου 2024, οπότε και το αρμόδιο τμήμα του Αρείου Πάγου θα κρίνει αν θα προχωρήσει η αποδέσμευση των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας Folli Follie.

Σε ό,τι αφορά την αποδέσμευση των δεσμευμένων περιουσιακών στοιχείων του Ομίλου, αρμόδιες πηγές της εταιρείας σημειώνουν ότι οποιαδήποτε καθυστέρηση προκαλεί σοβαρή εκκρεμότητα και βάζει σε κίνδυνο την επιβίωσή του ομίλου ενώ όχι μόνο τιμωρεί τους ήδη ζημιωμένους πιστωτές, αλλά στερεί και από το δημόσιο πολλαπλά οφέλη.

Σημειώνεται πως η εταιρεία σήμερα ελέγχει 68 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία ενώ μέσα από νέες συνεργασίες στις οποίες προχωρά στοχεύει να διευρύνει εκ νέου το αποτύπωμα της στην αγορά. Υπενθυμίζεται ότι όταν ανέλαβε η μέχρι πρότινος διοίκηση, η εικόνα της Folli Follie είχε πληγεί ενώ χαρακτηριστικό είναι πως είχε χάσει 41 από τις 42 μάρκες που αντιπροσώπευε με κορυφαία τη NIKE.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ