ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εμπλουτισμός των καταλόγων εξαγωγικών κλάδων στην ιστοσελίδα AGORA του ΥΠΕΞ

Εμπλουτισμός των καταλόγων εξαγωγικών κλάδων στην ιστοσελίδα AGORA του ΥΠΕΞ
Φωτογραφία αρχείου από τις εργασίες του συνεδρίου «GREECE-GERMANY BUSINESS FORUM: RESTORING CONFIDENCE AND NAVIGATING FOR NEW TRADE, INVESTMENT AND STARTUPS», που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Berlin Marriott Hotel στο Βερολίνο, την Τρίτη 5 Απριλίου 2016. Στο βήμα ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Μάρδας EUROKINISSI/Βασίλης Κουτρουμάνος

Με νέους εξαγωγικούς κλάδους και συνεργαζόμενες ξένες επιχειρήσεις, εμπλουτίστηκαν οι κατάλογοι της Πύλης Οικονομικής Διπλωματίας του υπουργείου Εξωτερικών AGORA.

Στους ήδη υπάρχοντες καταλόγους (που περιλαμβάνουν τρόφιμα και ποτά, βιολογικά προϊόντα, λιπάσματα, μετρητές αερίων υγρών ή ηλεκτρισμού, παιχνίδια, προϊόντα ομορφιάς, υλικά συσκευασίας, καπνά, ενδύματα, υφάσματα, μάρμαρα, ασβεστόλιθοι και λοιπές πέτρες, πιατικά, είδη νοικοκυριού ή οικιακής οικονομίας, είδη προσωπικής υγιεινής και καλλωπισμού, ανελκυστήρες, ηλιακοί συλλέκτες, θερμοσίφωνες κ.ά.), προστέθηκαν έντεκα νέοι τομείς προϊόντων (έπιπλα, δερμάτινα είδη, μηχανολογικό, ηλεκτρολογικό και τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό, ηλεκτρικές μηχανές, μηχανές γραφείου, δημητριακά και σιτηρά, ακατέργαστα δέρματα, δομικά υλικά).

Επίσης, στοιχεία για περίπου 3.000 νέες επιχειρήσεις –οι οποίες δραστηριοποιούνται στη διανομή των εν λόγω ελληνικών προϊόντων στις αντίστοιχες ξένες χώρες– επροστέθηκαν στις 7.000 που είχαν αναρτηθεί στους σχετικούς καταλόγους.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση του διπλωματικού γραφείου του υφυπουργού Εξωτερικών Δημήτρη Μάρδα, είχαν αναρτηθεί πληροφορίες για εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε χώρες, οι οποίες αποτελούν τους 30-40 κυριότερους εμπορικούς μας εταίρους.

Το διπλωματικό γραφείο κάνει αναφορά στις προγραμματικές δηλώσεις του υφυπουργού, την άριστη και ανταγωνιστική ποιότητα σε παγκόσμιο επίπεδο των ελληνικών εξαγωγικών προϊόντων και την αυξανόμενη ζήτηση για εισαγωγές ελληνικών προϊόντων από χώρες του εξωτερικού

Η ανακοίνωση επισημαίνει πως για την επιλογή των κλάδων, χρησιμοποιήθηκαν ως κριτήρια η εξαγωγική τους επίδοση, καθώς και το ενδιαφέρον των Ελλήνων επιχειρηματιών, όπως έχει εκφρασθεί μέσω των αιτημάτων τους στα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων.

Κύριος στόχος του υπουργείου Εξωτερικών –με το εκτεταμένο δίκτυο αρχών στο εξωτερικό και κυρίως με τα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων– είναι να αυξηθεί παγκοσμίως ο αριθμός των ποιοτικών ελληνικών προϊόντων που διακινούνται στις ξένες αγορές, και να προωθηθούν και να γίνουν ευρέως γνωστά και αποδεκτά.

Σημειώνεται πως η συμπλήρωση των καταλόγων αυτών έγινε από τα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων και η ανάρτηση στην ιστοσελίδα AGORA από το υπουργείο Εξωτερικών σε συνεργασία με την ICAP, και κάνοντας χρήση της βάσης δεδομένων KOMPASS.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ