ΕΒΕΑ: Να μην επιβληθούν πρόστιμα στις επιχειρήσεις που έχουν ραντεβού διασύνδεσης POS
Την αναγκαιότητα για τη μη επιβολή προστίμων για ένα εύλογο χρονικό διάστημα στις επιχειρήσεις που έχουν ήδη προγραμματισμένο ραντεβού στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ για τη διασύνδεση των ταμειακών τους συστημάτων με τα POS τόνισε η Πρόεδρος του ΕΒΕΑ κα Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου.
Συγκεκριμένα, σε επιστολή που απέστειλε χθες στον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Κωστή Χατζηδάκη, μεταφέροντας αίτημα των επιχειρήσεων - μελών του Επιμελητηρίου, ζητά να μην επιβληθούν πρόστιμα στις επιχειρήσεις που έχουν ραντεβού διασύνδεσης POS - ταμειακών μηχανών.
Η κα Εφραίμογλου στην επιστολή της αναφέρθηκε στις δυσκολίες που προκύπτουν στην περίπτωση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην παροχή υπηρεσιών μηχανογραφικών εφαρμογών, λόγω των πολυάριθμων προβλημάτων, όπως τα μη ενημερωμένα λογισμικά των παροχών POS, οι αναβαθμίσεις αυτών κ.α., αλλά και των σημαντικών καθυστερήσεων που προκύπτουν κατά τη διαδικασία της εγκατάστασης.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
POS: Για ποιες συναλλαγές μειώνεται η προμήθεια κατά 50% - Οι ΚΑΔ της «Μικρής Λιανικής»
Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς σε αποθήκη στο Ηράκλειο - Στη «μάχη» σχεδόν 100 πυροσβέστες
17:09
Βενεζουέλα: Κατέρρευσαν πάνω από 100 κτήρια - Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων
17:05
Διάσκεψη των Προέδρων: Άνω - Κάτω Κωνσταντοπούλου και Γεωργαντάς με φόντο τον ΟΠΕΚΕΠΕ
17:01
Βρέθηκε ο 34χρονος που είχε εξαφανιστεί από τη Νίκαια - Επέστρεψε στο σπίτι του
16:53