Η φορολογία «φρέναρε» την αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης

Κάμψη καταγράφει η αγορά της δορυφορικής συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσαν οι ΟΤΕ και Forthnet, γεγονός που αποδίδεται στην επιβολή του τέλους συνδρομητικής τηλεόρασης 10%.

Διαβάστε επίσης

Υπενθυμίζεται πως στους λογαριασμούς συνδρομητικής τηλεόρασης που εκδόθηκαν από την 1η Ιουνίου 2016 και μετά, περιλαμβάνεται το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης 10%, το οποίο επιβλήθηκε με τις διατάξεις του Ν. 4389/2016.

Το τέλος επιβάλλεται επί του συνολικού μηνιαίου λογαριασμού κάθε σύνδεσης, συμπεριλαμβανομένου του πάγιου τέλους που εισπράττεται υπέρ της επιχείρησης συνδρομητικής τηλεόρασης (επιβάλλεται στη συνέχεια ο ΦΠΑ με συντελεστή 24%).

ΟΤΕ TV και Nova μαζί είχαν στα τέλη Ιουνίου 919.172 συνδρομητές, όταν στις 31-12-2015 οι συνδρομητές και των δύο εταιρειών ήταν 941.142.

Η ΟΤΕ TV το πρώτο εξάμηνο του 2016 κατέγραψε άνοδο της συνδρομητικής της βάσης, η οποία σε ετήσια βάση ανήλθε σε 21,6% (377.548 συνδρομητές το πρώτο εξάμηνο του 2015 και 458.920 φέτος το ίδιο διάστημα), ενώ αντίστοιχα η Nova κατέγραψε μείωση της συνδρομητικής της βάσης 9,6% (509.088 συνδρομητές πέρυσι στα τέλη του πρώτου εξαμήνου, 460.252 συνδρομητές φέτος στα τέλη Ιουνίου).

Στα τέλη Αυγούστου η συνδρομητική πλατφόρμα του ΟΤΕ πέρασε για πρώτη φορά στην πρώτη θέση, αυξάνοντας τους συνδρομητές της σε 462.000, παρά το γεγονός ότι ο ρυθμός ανάπτυξης των συνδρομητών της ΟΤΕ TV εντός του τρέχοντος έτους ήταν κατά πολύ μικρότερος από το ξεκίνημα της δραστηριοποίησης του ΟΤΕ στη συγκεκριμένη αγορά.


Διαβάστε επίσης

Την Κυριακή το «μαύρο» στο Mega

Αντίστροφη μέτρηση για το Mega: Πότε θα πέσει το «μαύρο»

Τηλεοπτικές άδειες: Αίτηση στο ΕΣΡ κατέθεσε η Alter Ego

Τηλεοπτικές άδειες: Η απόφαση του ΕΣΡ για τα πέντε κανάλια