Στο Μαξίμου οι Αζέροι για τον ΔΕΣΦΑ
Συνάντηση με τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα έχουν ζητήσει οι Αζέροι της SOCAR προκειμένου να πιέσουν να ολοκληρωθεί η ιδιωτικοποίηση του ΔΕΣΦΑ.
Δεδομένου ότι η κυβέρνηση δεν θέλει να κόψει τις γέφυρες με τους Αζέρους μεγαλομετόχους στον αγωγό φυσικού αερίου TAP, η SOCAR θα περάσει την πόρτα του Μαξίμου, αλλά θα συναντηθεί με τον υπουργό Επικρατείας Αλέκο Φλαμπουράρη.
Να σημειωθεί πως κατά τη χθεσινή συνάντηση του υπουργού Ενέργειας Πάνου Σκουρλέτη με εκπρόσωπο των Ιταλών της SNAM δεν υπηρξε κάτι νέο, καθώς οι Ιταλοί ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο μετοχικό κεφάλαιο του ΔΕΣΦΑ υπό την προϋπόθεση όμως ότι θα παραμείνουν και οι Αζέροι. Επιπλέον οι Ιταλοί θέλουν λόγο και στο μάνατζμεντ.
Στη βάση αυτή όλα τα ενδεχόμενα για την τύχη της ιδιωτικοποίησης παραμένουν ακόμη ανοικτά.
Αν αύριο έρχονταν εξωγήινοι στη Γη, τι θα… έτρωγαν; Επιστήμονες απαντούν
08:00
Γιατί η Βρετανία άλλαξε έξι πρωθυπουργούς σε 10 χρόνια: Ο ρόλος του Brexit και οι προκλήσεις
07:54
Προσάραξη πλοίου με 1.246 επιβάτες κοντά στη Μήλο μετά από μπλακ άουτ
07:40
Η Ελλάδα ανεβάζει τροχιά στο Διάστημα: Το σχέδιο των 350 εκατ. και το οικοσύστημα που χτίζεται
07:36