ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

TP Greece: Digital partner ακόμα πιο high-value υπηρεσιών με το Innovation Lounge

TP Greece: Digital partner ακόμα πιο high-value υπηρεσιών με το Innovation Lounge
tpgreece

Έναν ευρωπαϊκό κόμβο καινοτομίας θέλει να δημιουργήσει η TP Greece στην Ελλάδα, η οποία επενδύει δυναμικά στην τεχνητή νοημοσύνη και την ανέλιξη των ανθρώπων της, εξελισσόμενη σε έναν Digital Partner που προσφέρει υψηλής προστιθέμενης αξίας υπηρεσίες στους πελάτες της.

Η εταιρεία που αυτή τη στιγμή απασχολεί πάνω από 12.000 εργαζόμενους στην Ελλάδα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Χανιά, που μιλούν 42 γλώσσες και προέρχονται από 110 εθνικότητες (είναι ο 4ος-5ος μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας) είχε έσοδα το 2024 πάνω από 464 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 65 εκατ. ευρώ, με 78 πελάτες από Ελλάδα και εξωτερικό εκ των οποίων οι 16 εντάσσονται στον S&P 500 και 8 στον Nasdaq 100.

Σύμφωνα με τα ανώτατα στελέχη της εταιρείας οι πωλήσεις και το 2025 αναμένεται να κινηθούν στα ίδια επίπεδα με αυτές του 2024.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ανάμεσα στους διεθνείς πελάτες της TP Greece είναι η Mercedes και το Netflix. Για την πρώτη η εταιρεία παρέχει πολυγλωσσικές λειτουργίες 24 ώρες /7 μέρες την εβδομάδα και για το δεύτερο διαθέτει ειδική ερευνητική ομάδα που διεκπεραιώνει ευαίσθητες υποθέσεις.

H κατεύθυνση που έχει πάρει η εταιρεία δηλαδή να εξειδικεύεται στις λύσεις AI και ψηφιακού μετασχηματισμού αποτυπώνεται σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών της, από το customer journey, που περιλαμβάνει B2B και B2C pre-sales και after-sales υποστήριξη, έως προηγμένες business, digital και data υπηρεσίες.

Σε ότι αφορά τις ευκαιρίες και προοπτικές ανάπτυξης που δίνονται στο ανθρώπινο δυναμικό, η επικεφαλής της εταιρίας ανέφερε ότι το 91% της διοικητικής ομάδας ήταν κάποτε στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης της εταιρείας.

«Η ανάπτυξη για εμάς ξεκινάει και τελειώνει με τους ανθρώπους και τις ομάδες μας αλλά και με την κοινότητα. Γι’ αυτό και επενδύουμε συνεχώς στις ομάδες μας, δίνουμε ευκαιρίες ανάπτυξης στους εργαζομένους μας» ανέφερε χαρακτηριστικά η Charlotte Foucteau, CEO της TP Greece. «Συνδυάζοντας τεχνολογία και ενσυναίσθηση, η εταιρεία ενισχύει τον ρόλο της ως Digital Partner» συμπληρώνει.

Σημείο αναφοράς το Innovation Lounge

Σημείο αναφοράς συνεργασίας και παρουσίασης λύσεων της TP Greece αποτελεί και το Innovation Lounge, που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση στις 2 Οκτωβρίου. Πρόκειται για ένα χώρο όπου φιλοξενεί πελάτες, συνεργάτες και ομάδες της TP Greece, προσφέροντας ένα περιβάλλον όπου η τεχνητή και η συναισθηματική νοημοσύνη (AI & EI) συναντούν την ανθρώπινη εμπειρία για να μετατραπούν σε πρακτικές λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού.

Όπως ανέφεραν τα διοικητικά στελέχη, στο Innovation Lounge έχουν πρόσβαση και οι εργαζόμενοι. Συγκεκριμένα μπορούν να πάνε στο ΑΙ Training Center και να μάθουν ότι χρειάζονται από μεθόδους και εργαλεία μέχρι και λύσεις για να βελτιστοποιήσουν την εργασία τους.

«H TP εδώ και αρκετά χρόνια δεν είναι ένας απλός πάροχος υπηρεσιών. Είναι ο digital partner της κάθε εταιρείας, αυτός που σχεδιάζει και υλοποιεί end-to-end λύσεις με υψηλή προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας. Το Innovation Lounge εκφράζει αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση, καθώς συνδυάζει τεχνολογία, εκπαίδευση και συνεργασία σε ένα περιβάλλον όπου οι ιδέες γίνονται πράξη», δήλωσε η Charlotte Foucteau, CEO της TP Greece.

Τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του Innovation Lounge ανέλαβε η YARD, ένα δημιουργικό γραφείο που ειδικεύεται στην ανάπτυξη βιωματικών έργων και τεχνολογιών με έμφαση στο storytelling και τις μοναδικές εμπειρίες.

«Ο σχεδιασμός βασίστηκε στην ανάγκη για έναν χώρο που δεν είναι μόνο όμορφος αλλά και λειτουργικός. Θέλαμε να υποστηρίξουμε τη συνεργασία, τη συνδημιουργία και την παρουσίαση σύνθετων λύσεων με τρόπο απλό και βιωματικό. Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον που ζωντανεύει μέσα από τη χρήση του και εξελίσσεται μαζί με την εταιρεία και τους ανθρώπους της», ανέφεραν οι Όλγα Μαυροειδή και Δημήτρης Αλεξόπουλος από τη YARD.

Από την πλευρά του, ο Οδυσσέας Χριστοφορίδης, CTO της TP Greece, ανέφερε: «Το Innovation Lounge μας δίνει τη δυνατότητα να παρουσιάζουμε στους πελάτες μας πρακτικές εφαρμογές AI – από data analytics έως λύσεις αυτοματοποίησης – πάντα με το ανθρώπινο στοιχείο να καθοδηγεί τη χρήση τους. Ο στόχος μας δεν είναι μόνο η τεχνολογική πρόοδος, αλλά η δημιουργία εμπειριών που συνδυάζουν ταχύτητα, ακρίβεια και ουσιαστική σύνδεση».