Αύξηση 26,5% κατέγραψαν οι πωλήσεις της Frigoglass στο γ’ τρίμηνο 2015
Αύξηση 26,5%, κατέγραψαν οι πωλήσεις της Frigoglass στο τρίτο τρίμηνο 2015. Διαμορφώθηκαν στα 66 εκατ. ευρώ, από 52,2 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Σε επίπεδο 9μηνου οι πωλήσεις της Frigoglass αυξήθηκαν κατά 4,1% σε ετήσια βάση, στα 263,733 εκατ. ευρώ.
Η Frigoglass ανακοίνωσε διεύρυνση των συνολικά προσαρμοσμένων καθαρών ζημιών της. Ανήλθαν σε 16,6 εκατ. ευρώ στο τρίτο τρίμηνο και σε 20,51 εκατ. ευρώ στο 9μηνο. Τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κέρδη (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε 209.000 ευρώ στο τρίτο τρίμηνο, από ζημιές 1,612 εκατ. ευρώ πέρυσι. Σε επίπεδο 9μήνου υποχώρησαν κατά 2,2% στα 20,261 εκατ. ευρώ.
Στο τρίτο τρίμηνο 2015 υπήρξε συνέχιση της αύξησης των πωλήσεων στους εμφιαλωτές της Coca-Cola κατά 39%. Η αύξηση των πωλήσεων προερχόμενη από την Αφρική και την Ασία ανήλθε στο 27%, ενισχυμένη από την ευνοϊκή συγκριτική βάση του αντίστοιχου περσινού τριμήνου.
Η Frigoglass επισημαίνει επίσης στην ανακοίνωσή της πως η πώληση του κλάδου υαλουργίας προχωρά βάσει του αρχικού σχεδιασμού και αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους.
Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass σχολίασε: «Η υπεροχή μας στον τομέα της καινοτομίας συνέβαλε στην ισχυρή αύξηση των πωλήσεων προς τους εμφιαλωτές της Coca-Cola για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο. Ολοκληρώσαμε το τρίμηνο με διψήφια άνοδο των πωλήσεων, προερχόμενη κυρίως από αυξημένες τοποθετήσεις επαγγελματικών ψυγείων σε Αφρική και Ασία, υποβοηθούμενη επίσης από τις χαμηλές πωλήσεις στην Αφρική την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η αύξηση των πωλήσεων, οι πρόσφατες πρωτοβουλίες αναδιάρθρωσης και η μείωση των λειτουργικών εξόδων οδήγησε σε βελτίωση του EBITDA.
»Για το υπόλοιπο του έτους, αναμένουμε τη συνέχιση των δυσμενών συνθηκών σε κάποιες από τις βασικές αγορές μας. Ειδικότερα, αναμένουμε ότι η οικονομική επιβράδυνση που σημειώθηκε στη Ρωσία και επηρέασε τις επενδύσεις των πελατών μας θα συνεχιστεί σε μεγαλύτερο βαθμό το Δ' τρίμηνο. Προκειμένου να περιορίσουμε τον αντίκτυπο στην κερδοφορία μας επικεντρωνόμαστε στην αύξηση της παραγωγικότητας και στη βελτίωση της κοστολογικής μας διάρθρωσης.
»Σημειώσαμε σημαντική πρόοδο και αναμένουμε την ολοκλήρωση της πώλησης του Κλάδου Υαλουργίας έως το τέλος του έτους. Η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στην Frigoglass να επικεντρωθεί στην μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του Κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης».