Η επιτυχημένη καμπάνια του The Famous Grouse ολοκληρώθηκε
Με απόλυτη επιτυχία και μεγάλη ανταπόκριση, το αγαπημένο σκωτσέζικο ουίσκι The Famous Grouse γιόρτασε την ολοκλήρωση της καμπάνιας “Become Famous For A Reason”, τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου στο 48 Urban Garden.
Η καμπάνια, που αποτέλεσε έμπνευση και υλοποίηση της ελληνικής ομάδας του The Famous Grouse, πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα και κορυφώθηκε μέσα από μια βραδιά αφιερωμένη σε μοναδικές καινοτόμες ιδέες και σε όλους τους υποστηρικτές και συμμετέχοντες στο ταξίδι ανάδειξης του πιο “Famous For A Reason” project. Οι οκτώ φιναλίστ της καμπάνιας παρουσίασαν τις ιδέες τους και ενέπνευσαν το κοινό που βρέθηκε εκεί για να τους στηρίξει.
Μεγάλος νικητής της καμπάνιας, το project “Self’it”, ένα ολοκληρωμένο mobile κοινωνικό δίκτυο που επιτρέπει στους χρήστες του να μοιράζονται τις αγαπημένες τους στιγμές, με ανθρώπους που βρίσκονται στο ίδιο μέρος την ίδια στιγμή. Δημιουργοί του οι Σωτήρης Κανηράς και Θέμης Δρακωνάκης, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα τόσο με την οικονομική στήριξη του The Famous Grouse, όσο και με τη συμμετοχή με το project τους στο TEDx Θεσσαλονίκης, κερδίζοντας σημαντική αναγνώριση.
Την ξεχωριστή βραδιά, αλλά και όλη την καμπάνια “Become Famous For A Reason”, στήριξε με την παρουσία του ως βασικός πρωταγωνιστής της, ο ηθοποιός Νίκος Κουρής, ενώ ambassadors και υποστηρικτές της προσπάθειας ήταν ο Διευθυντής του Design Lobby και κυνηγός ταλέντων Βασίλης Μπαρτζώκας, και ο διεθνούς φήμης τζαζίστας Δημήτρης Βασιλάκης.
Η διαδικασία ανάδειξης του νικητή έγινε μέσω online ψηφοφορίας στην πλατφόρμα famousforareason.gr. Τα οκτώ projects που επιλέχθηκαν για την τελική φάση του διαγωνισμού, με κριτήριο την καινοτομία, την αυθεντικότητα και την αφοσίωση των συμμετεχόντων, παρουσιάστηκαν στο κοινό μέσα από videos που δημιούργησε μαζί τους το The Famous Grouse. Το κοινό με τη σειρά του, στήριξε τις πιο καινοτόμες ιδέες που θεώρησε πως αξίζουν να γίνουν Famous For A Reason.
Οι καινοτόμες ιδέες οι οποίες επικράτησαν και προβλήθηκαν στην τελική φάση της καμπάνιας “Become Famous For A Reason” είναι οι:
- “City Lights” του Πέτρου B. Hatillari
- “Clio Muse” των Δάφνη Τσεβρένη, Ανδρέα Φατούρου, Γιάννη Νικολόπουλου
- “Cocoon Modules” της Ναστάζια Σπυροπούλου
- “Eye Q” των Γεώργιου Βαρβαρέλη και Δημήτρη Ευαγγελόπουλο
- “Follow The Sun Lines” των Αναστασία και Άννα Σαπουνάκη
- “Greece Revisited” των Θεανώ Πετρίδου και Σέργιου Φωτιάδη
- “Mezoura” των Γιάννη Στεφανίδη και Νίκου Πουλόπουλου
- “Self’it” των Σωτήρη Κανηρά και Θέμη Δρακωνάκη
Το The Famous Grouse ξεκινώντας από τον ιδρυτή του Mathew Gloag, ο οποίος πριν από 120 χρόνια ακολούθησε το όνειρό του, μας σύστησε στην περσινή του καμπάνια 60 ανθρώπους με όραμα και όνειρα, και φέτος, έδωσε την ευκαιρία σε μια καινοτόμο ιδέα να αναδειχθεί και να γίνει famous for a reason! Όπως είπε και ο ίδιος ο ιδρυτής του, «όταν έχεις ένα όνειρο και το κυνηγάς με αφοσίωση, η αναγνώριση θα έρθει».
Μάθε περισσότερα: famousforareason.gr
Facebook: TheFamousGrouseGR
Σχετικά με το The Famous Grouse
Το blended σκωτσέζικο ουίσκι The Famous Grouse, φτιάχνεται από τα καλύτερα Malt & grain whiskies. Είναι ιδιαίτερα αγαπητό σε όλο τον κόσμο, αποτελεί το Νο1 ουίσκι στη Σκωτία, ενώ παράγει πάνω από 39 εκατομμύρια φιάλες κάθε χρόνο. Η μεγάλη του επιτυχία στηρίζεται στο blend των πιο ποιοτικών υλικών, της παλαίωσης σε τριών ειδών βαρέλια και της προσεκτικής δουλειάς των master blenders, οι οποίοι συνδυάζουν ουίσκι διαφόρων ειδών και ηλικιών, ώστε να υπάρχει σε κάθε φιάλη The Famous Grouse η εξαιρετικά ισορροπημένη, απαλή και γλυκιά γεύση. Στην Ελλάδα διατίθεται σε 3 διαφορετικά labels: The Famous Grouse Finest, Τhe Smoky Black, The Naked Grouse.
Σχετικά με την Coca-Cola Τρία Έψιλον
Με παραγωγική και εμπορική δραστηριότητα στην ελληνική αγορά εδώ και 48 χρόνια, η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Μέσω ενός δικτύου εγκαταστάσεων σε όλη την Ελλάδα που περιλαμβάνει 25 γραμμές παραγωγής και μονάδες διανομής, παράγει και εμπορεύεται τόσο τα προϊόντα της The Coca-Cola Company (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Powerade, Nestea, illyissimo και τα mixers Schweppes), όσο και τα προϊόντα που έχει αναπτύξει ως εταιρεία (Amita, Frulite, και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ), ενώ επίσης διανέμει τα snacks TSAKIRIS, τα ενεργειακά ποτά Monster και τον καφέ Lavazza. Η Coca-Cola Τρία Έψιλον προσφέρει επίσης ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο αλκοολούχων ποτών, που περιλαμβάνει προϊόντα των οίκων Edrington, Ισιδώρου Αρβανίτου, Brown-Forman και Gruppo Campari.
Μάθετε περισσότερα στο gr.coca-colahellenic.com και στο: facebook.com/CocaCola3E