ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Λαμπερή βραδιά στα Corporate Affairs Excellence Awards

Λαμπερή βραδιά στα Corporate Affairs Excellence Awards
Απονομή τιμητικής διάκρισης στην ABBVIE PHARMACEUTICALS S.A. (Από αριστερά) Η κυρία Κατερίνα Γκαγκάκη, εκ των παρουσιαστών της βραδιάς, η κυρία Τίνα Φερεντίνου, Γενική Διευθύντρια της DPG Digital που απένειμε το βραβείο, ο κ. Ανδρέας Κορακιανίτης και οι κυρίες Χρυσούλα Διακάτου και Μαρία Αντωνίου, στελέχη της εταιρίας CNN Greece

Με την τελετή απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Αίγλη Ζαππείου, κορυφώθηκε η τέταρτη διοργάνωση των Corporate Affairs Excellence Awards (Βραβεία Αριστείας του Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων).Τα Βραβεία αυτά προκηρύσσονται από το 2012 από τον Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων (ΤΕΥΠ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), σε μια προσπάθεια ενθάρρυνσης και έμπρακτης στήριξης όλων όσοι απασχολούνται και δραστηριοποιούνται στο χώρο των Εταιρικών Υποθέσεων στην Ελλάδα.

Συγκινητική στιγμή της βραδιά η απονομή τιμητικής διάκρισης στην Λόλα Νταϊφά για την συνολική συνεισφορά της στον τομέα Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα από τον Πρόεδρο του ΔΣ της ΕΕΔΕ, Κωνσταντίνο Λαμπρινόπουλο.

Οι κατηγορίες στις οποίες διαγωνίσθηκαν και τα βραβεία για το 2016 που απέσπασαν οι επιχειρήσεις είναι οι ακόλουθες:

• Για την Εταιρική Επικοινωνία απονεμήθηκαν από τον Κωνσταντίνο Λαμπρινόπουλο, Πρόεδρο Δ.Σ. της ΕΕΔΕ δύο βραβεία: στον Όμιλο OTE για τη δράση "Τεχνικοί υπηρεσιών COSMOTE: Οι άνθρωποι πίσω από την επικοινωνία μας" και στην Coca - Cola 3E για τη δράση "Η αλυσίδα αξίας που δημιουργούμε στην Ελλάδα".

• Στην κατηγορία Εταιρία & Συμμέτοχοι βραβεύθηκε από τον Βασίλη Λώλα, Πρόεδρο Διοικούσας Επιτροπής του ΤΕΥΠ, η ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ για τη δράση "Πρόγραμμα συμβολαιακής καλλιέργειας κριθαριού της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας ".

• Στην κατηγορία Εσωτερική Επικοινωνία απονεμήθηκε από τον Αντώνη Γκορτζή, Πρόεδρο του Ινστιτούτου Επιχειρηματικής Ηθικής, βραβείο στην GLAXOSMITHKLINE AEBE για τη δράση "Orange Day". Το βραβείο αυτής της κατηγορίας αφορά στην ανάπτυξη προγράμματος ή δράσης, εργαλείων, καμπάνιας για την προώθηση εταιρικών στόχων ή δράσεων στους εργαζόμενους, καθώς και την ενεργό συμμετοχή τους.

• Για την Έμμεση Επικοινωνία Προϊόντος βραβεύθηκαν από τον Νίκο Μπιλίρη, Α΄ Αντιπρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΕΔΕ, δύο εταιρίες: η DIAGEO GREECE S.A. για τη δράση "Ωδή στη Λέσβο "Jonnie Walker" και η PUBLIC για τη δράση ""Public Moments Awards για επαγγελματίες & ερασιτέχνες φωτογράφους". Το βραβείο αφορούσε στην ανάπτυξη προγράμματος, δράσης, εκδήλωσης ή καμπάνιας για την προώθηση ενός προϊόντος.

• Για την κατηγορία Καλύτερη Χρήση των Social Media βραβεύθηκαν από τον Νίκο Βασιλείου, μέλος Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΕΔΕ, οι εταιρίες ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ για τη δράση "ATH Messenger: Υπηρεσία bot μέσω facebook messenger από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών" και AXA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ για τη δράση "#AseTisVlakeies και δώσε στη ζωή την αξία που πρέπει".

• Για τις Σχέσεις με τα ΜΜΕ βραβεύθηκε από τον Χρήστο Δόγα, Διευθυντή της εφημερίδας ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ για τη δράση "Τα My Market στη νέα εποχή τους!". Το βραβείο αφορούσε πρόγραμμα ή σειρά δράσεων που σχεδιάστηκαν για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των στελεχών των ΜΜΕ και να τους κινητοποιήσουν θετικά, ώστε με τη σειρά τους να συμβάλλουν στη διαμόρφωση θετικής γνώμης για μια υπηρεσία, προϊόν ή οργανισμό στο ευρύ κοινό.

• Για το Πρόγραμμα/Δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, βραβεύθηκαν από την κ. Δήμητρα Δασκαλάκη, Πρόεδρο Οργανωτικής Επιτροπής των Βραβείων οι ακόλουθες τέσσερις εταιρείες: η Α.Ε. ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ ΤΙΤΑΝ για τη δράση "Ασφάλεια στο σπίτι: Εκπαίδευση μαθητών για την αποφυγή ατυχημάτων από εθελοντές-εργαζόμενους της ΤΙΤΑΝ Α.Ε.", η ΟΠΑΠ Α.Ε. για τη δράση "Ανακαίνιση Παιδιατρικών Νοσοκομείων από τον ΟΠΑΠ ", η ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ ΑΒΕΣ για τη δράση "Φροντίδα εν κινήσει - κινητή μονάδα καθαριότητας & υγιεινής για αστέγους" και η DIRECTION BUSINESS NETWORK για τη δράση "Humarketing: To marketing όπως θα έπρεπε. Ανθρώπινο".

• Για τη Δράση/Πρόγραμμα Χαμηλού Κόστους που αφορούσε καμπάνια που αναπτύχθηκε για την επίτευξη σημαντικών επιχειρησιακών στόχων με κόστος χαμηλότερο από 5.000 ευρώ, βραβεύθηκαν από τον κ. Χαράλαμπο Ντόλκα, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΕΔΕ, οι εταιρίες MICROSOFT HELLAS για τη δράση "Women in technology-MakeWhatsNext" και NESTLE HELLAS για τη δράση "Corporate Affairs Bulletins".

• Για τη Διευρυμένη ή πολυκαναλική εταιρική επικοινωνία βραβεύτηκαν από τον Δημήτρη Ρούλια, Γενικό Γραμματέα του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΔΕΕ, δύο εταιρίες: η ΕΛΑΙΣ - UNILEVER HELLAS για τη δράση "Καθαροί ζούμε στο σχολείο" και η SAMSUNG για τη δράση "Samsung *gnorisetous".

Ειδικές Διακρίσεις απονεμήθηκαν από τον Γιάννη Σταύρου, Αντιπρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, για την Καλύτερη Χρήση Δεικτών Επίδοσης (KPIs) στις ακόλουθες εταιρείες: ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ για τη δράση "ATH Messenger: Υπηρεσία bot μέσω facebook messenger από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών" και HELLAS ΜΕΠΕ για τη δράση "Η επιστήμη της 3Μ εφαρμοσμένη στη ζωή μας - Integrated Awareness Video Campaign στο facebook".

• Επίσης, Ειδικές Διακρίσεις για την Καινοτομία στην Επικοινωνία απονεμήθηκαν από την Τίνα Φερεντίνου, Γενική Διευθύντρια της DPG Digital, σε δύο νικητές και συγκεκριμένα: στην ABBVIE PHARMACEUTICALS S.A. για τη δράση "Μια πιο καθαρή ματιά στη Ραγοειδίτιδα" και στην ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ για τη δράση "Living Data Day". Οι συγκεκριμένες διακρίσεις αναγνωρίζουν την καινοτομία στις δράσεις επικοινωνίας, με τρόπο ώστε το βραβευόμενο πρόγραμμα να λειτουργεί ως υπόδειγμα στην αγορά και να εισάγει νέα τεχνογνωσία.

• Τέλος, απονεμήθηκαν τρεις Ειδικές Διακρίσεις στην κατηγορία «Έρευνα και Προγραμματισμός», από τον Γιώργο Πανηγυράκη, Καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Βραβεύθηκαν η Sunlight Recycling για τη δράση "Green Mission", η WIND HELLAS ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ για τη δράση "Το μυστικό της Ανάφης" και η LAMDA DEVELOPMENT για τη δράση "Επικοινωνιακή καμπάνια ενημέρωσης για το project ΕΛΛΗΝΙΚΟ".

Την παρουσίαση της τελετής έκαναν οι δημοσιογράφοι, Σταμάτης Ζαχαρός και Νεκτάριος Νώτης και η κ. Κατερίνα Γκαγκάκη ενώ χορηγοί ήταν οι: ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ, ΟΠΑΠ Α.Ε., Παπαστράτος ΑΒΕΕ, CNN Greece, Η Ναυτεμπορική, Πρώτο Θέμα
Υποστηρικτές οι: Nestlé Ελλάς, Β.Σ. Καρούλιας, Nespresso Business Solutions, Polaroid, Goody’s και χορηγός δημιουργικού και επικοινωνίας η Weber Shandwick. Χορηγοόι επικοινωνίας επίσης ήταν οι Adbusiness, CSR Review, HR Review, Daily Fax, Manager, Marketing Week, Retail Business, advertising.gr, BusinessNews.gr, CSRnews.gr, και τηλεοπτικός Χορηγός το SBC TV

ΔΗΜΟΦΙΛΗ